Tulokset 1:stä 2:een 2:sta
  1. #1
    eli "ongelma" on tullut tässä syksyn kylmettyä.
    Aikaisemmin kesälläkin kierrokset kylmänä n. 2000 mikä ei nyt sinänsä ihmeellinen juttu, mutta nyt nouseekin pahimmillaan yli 5000rpm ja huutaa tuota lähes minuutin.
    Mikähän...??? Aika ärsyttävä vika.
  2.  
  3. #2
    aika ovela. Hondallahan se 2000 on normaali kylmätyhjäkäynti, siellä on semmoinen wax unit, jonka lävitse menee jäähdytysneste ja se vaha kylmänä työntää ohivirtausventtiileitä auki ja pitää tyhjäkäynnin koholla. lämmittyään, vaha lämpenee nesteestä ja päästää kaasun asennon oikealle tyhjäkäynnille.

    Vaha yksikön säätä voi olla pielessä, mutta ihme juttu jos se lämpimällä toimii. Itsellä toimi melko samalla lailla kelistä riippumatta, tietysti kylmällä käytti pitempään 2000 kierrosta.
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050