Tulokset 1:stä 23:een 23:sta
    Aiika mukavasti uudistuneen näköinen. Silmä alkaa pitää tosta uudesta pystypalkkitakavalosta. Sitäpaitsi se on persoonallinen. Takaosa näyttää tosin aika "kevyeltä" etupäähän verrattuna. Putkirunko näyttää hyvältä näin ducatistinkin silmissä...

Europäische Formgebung des Motorrades!!

Tai jotain.
    "Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat."
    olis kinnostavan olonen malli. en oo ennen bemaria,ajanut,ajatellut mut vois testata. mut ei oo pahemmin palstalla kehuttu? kiitoksia ja anteeksi
    Ei ole tullut ajettua, mutta hyvinhän se kulkee: Videoo
    Ja voittihan se Le Mansin 24h Open Class -sarjan. Mun mielestäni näyttää paremmalta alakatteella, vaikka AC-Scnittzer:

Tuosta on HP-versio kai tulossa jossain välissä.
    Dixi et animam levavi
    JOVVAIN....

.........Naaaaaa, jäi mulle ainaski semmonen jäläkimaku et "Käy ku hanska käthen" ! Hirvee hujuhan tuossa vaan käypi JOS ei tankilla makaa, että kevyt ja äkäsen tehokas noin niiku boxeriksi !

On vaan semmoselle hopsulle ajomiehelle tehty tuo et en ite lähe ainakaan tyyliä tommoseen vaihtaa, mun ku pitää saada mukhan kaikkea mahollista melkei pitkospuista alkaen ja se hoijetaan älteellä...
    komealta näyttää, mut ei vieläkään kukaan tunnusta ajaneensa/ omistavansa. komeampi väritys kuin orkkis kaksvärinen. saa kehua.
    Kävin viime kesänä tuollaista tyypittämässä aikani kuluksi. Ajoasentohan on hyvin sporttinen. Pappasportiksi myyjä sitä luonnehtikin. Kämmenen pohjat alkoivat puutumaan melko nopeasti, mutta muuten asento oli ihan hyvä. Ketterän ja jämerän tuntuinen mutkissa ja varmaan rata-ajossa hyvä. Kone jätti meikäläiseen suurimmat miinusmerkkiset tunteet. Kiihdytyksessä millä tahansa vaihteella ensi reaktio oli, että kohtuullisesti tuntuu lähtevän. Mutta juuri kun alkoi odottamaan vielä sitä pientä lisärutistusta, rajoitin iski vastaan. Jäi vain tunne siitä, että ilmoitetut 122hp ovat jotain mainostehoja. 90 tuntuisi järkeenkäypäisemmältä. Äänet olivat selkeää plussaa. Moottorijarrutus paukkeineen on aina tervetullutta! Kannattaa käydä ajamassa. Tämä nyt vain on minun mielipiteeni. Kaverini joka myös tyypitti laitetta oli puolestaan aivan myyty.
    HD Sgs, Te300i, 748r, Sdr ,Hp2 Sport, Zx10r

Ex
    Rsv Mille, 1200 GSA, R1250 GSA, Ss750ff, Monster S4r, 1098 sf, 999 Xerox, F6B, Fe450, Te300 Te300i, Zx6r,exc450, Superduke r, Supermoto 950, Gsxr 750, Rocket 3R, Fz1n, Yzf R1
    Vanha V2-twini myyty ja nyt kiikarissa R 1200 S. Ainakin silmää miellyttää ja kylmätyyppien perusteella voisi olla seuraava pyörä. Ja ei ihan joka mutkassa tule samanlaista vastaan

Pitää tietty käydä ajamassa kun ehtii.

Onkos kokemuksia ko. pyörästä ? Miten kääntyy kaupungin ruuhkissa ? Entä suojaako pikku plexi yhtään ? Pääosin duunimatkailua ja muutaman tunnin mutkalenkkejä eli en mitään matkapyörää etsi pikemminkin iltojen tömäkkää lelua etsin

Ja tietty Bemun huoltojen hinnat pelottaa Hondan jäljiltä.

P.S. Haulla ei hirmusti löytyny...
    Myönnän omistavani. En ala kehumaan, kun hyviä pyöriä löytyy miltei merkiltä kuin merkiltä. Tästä löytyy kaikki tarvittavat ominaisuudet nauttia vauhdikkaasta mutka-ajosta. Jos vertaan entiseen Speed Tripleeni, niin olen löytänyt uuden planeetan ajamisen riemussa. Ei tämä ole ihan niin radikaali kuin oikeat raaserit taikka Kotarin SuperDukeR. Tänään ajelin muutaman tunnin yhtäsoittoa ja kyllä tämmönen 185 senttinen viihtyi ihan hyvin tuon ajan moisessa ajoasennossa. Se ei ole ihan niin kyykky kuin noi oikeat semmoiset. Tämmösen rillipään ei tartte ajaa sitä pää ihan takakenossa. Mikään hirvee tykkihän tämä ei ole, mutta se mihin tuo 122 hp ei riitä, olisi muuteskin vaan turhaa revitystä. Kyllä toi työntää, kun vaan vääntää kahvasta.
    Ekan 100 km jälkeen pelkkää hymyä

Tänään saatu R1200S alle, Öhlinsin palikoilla ja leveellä takavanteella kulkeen kuin juna, aivan uskomattoman hyvä jousitus, taipuu mutkiinkin hyvin. Akran Bemu-putkella hörisee kivasti eikä ihan niin paljoa ahdista kuin vakio putkella.

Ala vääntöä tosin kaipailee tvinin jäljiltä.

Huomenna naama virneessä "Bemulla" duuniin.

Lisää kommentteja kunhan kilsoja kertyy...
    Lainaa (Venudi @ Elo. 08 2007,23:07) kirjoitti
    Ekan 100 km jälkeen pelkkää hymyä *

Tänään saatu R1200S alle, Öhlinsin palikoilla ja leveellä takavanteella kulkeen kuin juna, aivan uskomattoman hyvä jousitus, taipuu mutkiinkin hyvin. Akran Bemu-putkella hörisee kivasti eikä ihan niin paljoa ahdista kuin vakio putkella.

Ala vääntöä tosin kaipailee tvinin jäljiltä.

Huomenna naama virneessä "Bemulla" duuniin.

Lisää kommentteja kunhan kilsoja kertyy... *
    ?
    TL1000R
    Yhdet tyypit saa lukea menemällä lähimpään lehtipisteeseen ja selaamalla/ostamalla Motopörssin kustantaman Testispecial-lehden. Siellä on tyypitelty paljon pyöriä ja tämä on yksi niistä. Hämärä muistikuva on, että testaajan mielestä olisi ollut hieman horjuva pyörä korkean (no siitä voidaan olla montaa mieltä) painopisteen vuoksi.

Sinänsä ei tähän pyörään liity, mutta itse petyin hieman tänä kesänä kun tyypittelin Bemarin F 800 S:ää. Sitä on kehuttu kaikissa arvosteluissa, mut mulle jäi hieman muovinen ja mopomainen olo siitä pyörästä. Johtunee siitä, että odotin sitä aika paljon eri luonteiseksi kuin mitä se oli.

Life is not a spectator sport!
    Nyt kun olen ajellut noita tuttuja kurvabaanoja, niin hyvin menee. Ei se yhtä ketterä ole kuin Gixxeri tai R1 taikka SuperDuke. Niitä kokeilin ennen tähän päätymistä. Vaan tämä menee nautinnollisesti, tässä on mukana mukavuuttakin, mutta ei pidon saati käyttäytymisen kustannuksella. Pystyy ajamaan tarkasti, eikä vaan sinne päin. Jarruttaminen on oikeastaan hassun helppoa, kui voi olla noi hyvä tuntuma eturenkaan ja tien suhteen. Ei niiaa...

Jep, vääntöä on alhaallakin, mutta Speed Tripleen verrattuna tässä tuo yli satasen vääntö tulee vasta paljon ylempänä. Trumpassa olikin aivan mahtava moottori, ei tämäkään huono ole. Hyvin työntää. Malttais vaan ajella tuon ekan tonnin maltillisesti sisään. 600 kilsaa on ajettuna.

Joko jo kohta ekan tonnin huoltoon. Onko mitään hajua, mitä kiskovat euroja moisesta. Ymmärsin, että boxerissa tuo sisäänajohuolto ei ole ihan pelkkä öljynvaihto juttu.

Mulla 600 ja risat mittarissa, mutta kunhan käy Räyskälän kisat katselemassa, niin hoitoonhan tuo viedä pitää jo ens viikolla.

Juuri tehty 10 tonnin huolto. Paikallinen kauppias kertoi sen listahinnaksi töineen noin 400 euroa. Tosta ekasta huollosta ei ole tietoa.

Ostin pyörän siis 10 tonnin ajettuna.

Eilen kävin toka kertaa tankkaamassa ja kulutukseksi sain 7.1 l/ 100 km. Kuulostaa aika paljolta mutta tietysti ekat ajot olivatkin puolet kaupunkia, toinen puoli vauhdikasta mutkatietä ja bokserin (ja Akran) ääniin totuttelua *

Oletkos seuraillut kulutusta ?
    Mulla uus, ja sisäänajoa maltillisilla kierroksilla. Mutkabaanaa on väännetty semmosilla 5 litran kulutuksilla.

Tonnin huolto on tehtaan speksien mukaan 2,5 tuntia töitä ja siihen öljyt ja suodatin lisäksi. Venttiilien säätötyö kuuluu työlistalle. On kait semmonen 250 egeä.

Mulla ei ole Akraa. Tuuli suhisee korvissa vinosti takaapäin...
    Näytti ovh olevan 1500 euroa. Taitaa jäädä ostamatta.
    tänään kävin rm. heinolla, kyselemässä koeajoa r 1200s. ei oota tarjottiin. tampereella olis ollu. ei taida niin paljoa kiinnostaa, et lähtisin porvoosta tyypeille. tosin ei niitä oo muuallakaan. riittää varmaan kun saa ennakkotilaukset myytyä. ei tarvii ainakaan hintaa tarkastaa.
    Juu ei ne ainakaan syystarjoukseen tuu. Turussa on yks yksilö TR-pyörässä. Keltainen. Sillä on hiukan esittelyajoa ajettu mut alle tuhat kilsaa. Sillä voi päästä kojareille, ainakin itse onnistuin. Hintakin jo käytetyn, mut ku yllättäen sain vanhastani mielenkiintoisen tarjouksen, niin päädyin uuden ostoon. Olihan se kiva aloittaa ajaminen 2 km lukemista.

Lainaa (soi6 @ Elo. 15 2007,18:53) kirjoitti
    tänään kävin rm. heinolla, kyselemässä koeajoa r 1200s. ei oota tarjottiin. tampereella olis ollu. ei taida niin paljoa kiinnostaa, et lähtisin porvoosta tyypeille. tosin ei niitä oo muuallakaan. riittää varmaan kun saa ennakkotilaukset myytyä. ei tarvii ainakaan hintaa tarkastaa.
    Taitaa olla vaan pari käytettyä myynnissä tässä maassa ja maahantuojalla esittelypyörä.

Taitaa jäädä harvojen herkuksi, no eipä tule ihan joka mutkassa samanlaista vastaan...
    Reilut 1000km takana joista suurin osa "mutkapätkää" ja tosi tyytyväinen olen ollut. Edelliseen (SV1K) verratuna isompi/ tilavampi ( 190cm) eli ajoasento on +. Pakoäänet oli aika nuhaiset jonka korjasin Zard-sliparilla, ja nyt alkaa olla kotoisampi. Kaasun kanssa on vielä töitä, alkuun ei anna puolella kaasulla kun n.30% käyttövaroista mutta sitten tapahtuu. Toivottavasti veilä kelit suosii, jotta pääsis kokeileen radalla mihin siitä/kuskista on!
    Suosittelen kokeilemaan jos on tilaisuus.
    Toijala! Kerro lisää Zardista. Luulin, että Akra olisi ainut korvike äänipulmiin. Mitä mistä saako niitä rahalla.

edit 17.9

No löytyhän se netin kauttakin, kun tarpeeks haki. Two Wheel Centteri maahantuojana, ja saksanmaalta näyttäisi moisella mökäpöntöllä olevan 700 risat egeä hintalapussa. Ja näyttää noita vaihtoehtoja löytyvän näemmä enemmänkin.

Lainaa (konna1 @ Syys. 06 2007,12:24) kirjoitti
    Kaasun kanssa on vielä töitä, alkuun ei anna puolella kaasulla kun n.30% käyttövaroista mutta sitten tapahtuu.
    Jep jep. Olen jo aika hyvin päässyt sinuiksi. On toki jo neljä tonnia tullut matkamittariinkin. Alkuun horjahdin muutaman kerran sisäkurvin puolelle ulostuloissa, kun ei kaasun kiertämisellä ollut toivottavaa vaikutusta. Sitä pitää vaan kiertää enemmän kun Trumpalla aikoinaan. Mukavasti tämänkin saa mutkasta ulos, ei tarvi olla niin tarkkana kuin vaikkapa kilosen Gixxerin kanssa. Ei toki ole samaa määrää voimaakaan toppuuteltavana. Ehkä juuri siksi tämä pyörä on minulle vakuuttanut, että...

BMW - ajamisen iloa.
  23.  
    Yksinpuhelun makua, mutta kun nyt on opittu jotain uutta tästä häristimestä.

Tuuli ottaa paskamaisesti kiinni. Enemmän kuin tuohon naku Speed Tripleen. Tämä on kaiketi nostettu sen verran ylemmäs, jotta on saatu reilut kallistusvarat. Nyt puuskaiset syystuulet (13-17 ms) tekevät ajamisesta epätarkkaa. Niin se varmasti tekee muillekin, mutta selvästi tähän nappaa tuuli pahemmin kiinni, kuin esmerkiks tohon mainitsemaani Trumppaan.

Nyt kun sitä on suljetulla alueella koittanut, niin tottahan tuo on, että alle 5000 rpm se on tosi rauhallinen. Vähän tulee semmonen olo, että kovempaa ajamisen yrittäminen on vaan turhaa revittämistä. Superbiket on erikseen.

Edellä mainitusta huolimatta, tämä on oikein loistava performance cruiseri näillä suomalaisilla pikkuteillä. Olen edelleenkin erittäin tyytyväinen ostokseeni.