Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
  1. #1
    Morjens! Ostin tuossa viime viikolla otsikonmukaisen pyörän(yamaha xt660x). Pyörä on mallina tuttu ja olen metsästänyt juuri tätä mallia monestakin syystä. Pyörä on otettu käyttöön vappuna -07 eli takuuta on ja just tuli vasta sisäänajettua. Tarkoitus olisi vaihtaa vähän kilua ja kalua että sais fillarista vähän sporttisemman. Lähinnä kiinnostaa tuo akustiikkapuoli eli sliparit. Onko kukaan joka on tehnyt kyseisiä hankintoja/muutoksia kyseiseen peliin merkkiä, mallia, mistä sai halvimmalla yms. Ja sitten se että miten vaikuttaa rekisteröintiin takuuseen ja sen sellaista. Kaikki muutkin ideat on tervetulleita sillä olen aika huono näissä katupyörien tuuning jutuissa vaikka takana on monia montussa vietettyjä crossivuosia.
    Kiitän etukäteen mielenkiinnosta
    t.a
  2. #2
    Oulussa näin yhden ko pyörän, jossa on 2-1 akrapowitsin änkkäri ja putket menevät oikeaoppisesti sivukautta. Kuulemme kuuluu, kun ajaa. En tunne omistajaa, joten aika heikosti tuli apuja.
    Jotain tähänkin piti keksiä
  3. #3
    moro, itel on samanlainen pyörä acran sliparit hinta n. 950€. Leo vincel on kans mut hintaa en muista, oisko ollu satasen halvempi.

    tos on vähä jotai aiheeseen sivuten: http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....t=61367
    Yamaha XT660X
  4. #4
    aika suolasta, laittaa 6 tonnin pyörään tonnin slipari ja commanderi. ei se lentokoneeksi silti muutu.
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  5. #5
    No, onko se sen järkevämpää laittaa 20 tonnin pyörään VIELÄ lisäksi tonnin sliparit. Sanoisin, että vielä typerämpää. Luulis, että noinkin kalliissa pyörässä on valamiiksi kaikki, mutta mitä vielä.



    Triumph Tiger 1050 SE (ABS) - 2010
  6. #6
    Kummaskohan sen 5hv:n muutoksen paremmin huomaa, 40hv:n vai 170hv:n laitteessa?
    leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
  7. #7
    se nyt vaan on nii kiva tuhlaa rahaa
    Yamaha XT660X
  8. #8
    Laitoin xtx 660:seen sv 650 suzukiin tarkoitetut kahdennus putket. Laserin valmistamat. sopi aika hyvin halkaisialtaan pienemmät ,kuin akrat tai leot.
  9. #9
    Lainaa (ando @ Syys. 19 2007,13:42) kirjoitti
    Morjens! Ostin tuossa viime viikolla otsikonmukaisen pyörän(yamaha xt660x). Pyörä on mallina tuttu ja olen metsästänyt juuri tätä mallia monestakin syystä. Pyörä on otettu käyttöön vappuna -07 eli takuuta on ja just tuli vasta sisäänajettua. Tarkoitus olisi vaihtaa vähän kilua ja kalua että sais fillarista vähän sporttisemman. Lähinnä kiinnostaa tuo akustiikkapuoli eli sliparit. Onko kukaan joka on tehnyt kyseisiä hankintoja/muutoksia kyseiseen peliin merkkiä, mallia, mistä sai halvimmalla yms. Ja sitten se että miten vaikuttaa rekisteröintiin takuuseen ja sen sellaista. Kaikki muutkin ideat on tervetulleita sillä olen aika huono näissä katupyörien tuuning jutuissa vaikka takana on monia montussa vietettyjä crossivuosia.
    Kiitän etukäteen mielenkiinnosta
    t.a
    On omassa 660x,ssä akran 2 yhteen ja slipari, jolla sen viime kesänä katsastin alle 25kw. Katsastusmies tarkisti putkesta vaan hyväksymis merkinnän, jonka ilmeisesti löysi, kun oli tyytyväisen näköinen. Äänet on kyllä noiskilleristä huolimatta aikasta äijämäiset.
  10. #10
    miten sait katsastettua 25 kw:seks, mitä kuristimia jouduit käyttämään? Ja oliko kys. operaatiolla merkitystä esim. vakuutusmaksuihin vai miksi moisen teit?
    Yamaha XT660X
  11.  
  12. #11
    Lainaa (azteekki @ Helmi. 19 2008,08:11) kirjoitti
    miten sait katsastettua 25 kw:seks, mitä kuristimia jouduit käyttämään? Ja oliko kys. operaatiolla merkitystä esim. vakuutusmaksuihin vai miksi moisen teit?

    Helposti sen sai kuristettua, kun tein kaasunliikkeen rajoittimen kaasuläppään. Sitten vaan Prokkolan korjaamolle ja toinen dynokäppyrä. Ensimmäinen otettiin ilman rajoitinta.
    Syy tuohon rajoitukseen on Waarin jälkikasvun, joka ei vielä saa päristellä tehokkaammalla. Vakuutusmaksut tippui pikkaisen.