Tulokset 1:stä 3:een 3:sta
    Morjens! Ostin tuossa viime viikolla tämän pyörän(yamaha xt660x). *Pyörä on mallina tuttu ja olen metsästänyt juuri tätä mallia monestakin syystä. Pyörä on otettu käyttöön vappuna -07 eli takuuta on ja just tuli vasta sisäänajettua. Tarkoitus olisi vaihtaa vähän kilua ja kalua että sais fillarista vähän sporttisemman. Lähinnä kiinnostaa tuo akustiikkapuoli eli sliparit. Onko kukaan joka on tehnyt kyseisiä hankintoja/muutoksia kyseiseen peliin merkkiä, mallia, mistä sai halvimmalla yms. Ja sitten se että miten vaikuttaa rekisteröintiin takuuseen ja sen sellaista. Kaikki muutkin ideat on tervetulleita sillä olen aika huono näissä katupyörien tuuning jutuissa vaikka takana on monia montussa vietettyjä crossivuosia. Itse löysin kyseisen mallin virityksesta tukea kaipaaville aiheellisen sivuston,mutta tarvitsen myös lisätietoa ed.mainituista asioista.
    http://www.off-the-road.de/
    Laittakaahan tietoa tulemaan jos sitä on ja olisi kiva saada infoa JO pyöräänsä laittaneilta.
    kitos ja antex!
    Itse slipariin en osaa sanoa yhtään mitään mutta käsittääkseni pitäis muutoskatsastaa ja takuuseen ei pitäisi käytännössä vaikuttaa mitenkään. Tämä kuitenkin puolimutua joten vastatkoon joku joka tietää asiasta paremmin.
    There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant
    never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  3.  
    aina ollaan entistä viisaampia, kiitos!