Tollaset olis nyt jo pelkästään hinta/laatusuhteen takia ostoslistan kärjessä.
Onko kokemuksia, et kumpi kannattais hommata?
Arena tarjous 299€ ja S2R 400€
Kokeilin tota S2R:ää ja ainaki sille arvosana 9,5.
Sopivasti täysillä!!
749R (0001) + s4r + 999S + TRX 850
Mulla oli toi Arena josta "kasvoin ulos" ja se palveli/istui ihan hyvin. Kaatumista en kokeillut ;)
Ostin nyt isomman puvun mallia S2R, mutta sen kokeilut ovat olleet toistaiseksi sisällä puku päällä patsastelua
ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
Onko tuntuma noitten pukujen välillä saman oloinen?(jens @ Syys. 18 2007,15:30) kirjoitti
Se S2R oli kyllä, ku nenä päässä. Tosi laadukkaan ja hyvän tuntunen....
Niin ja S2R oli koko 54 niin onko Arena samaa kaliiperia?
Olen 178/75kg, et puvun alle mahtuu kivasti myös selkäsuoja.
Sopivasti täysillä!!
Just vaihdoin Halvarssonin 1-osaisen tuohon S2R:ään, ku olivat niin halpoja. Ajolenkkejä takana nyt kuutisen kipaletta ja puku tuntuu paremmalta joka kerta. Olkapääsuojat yms. muotoutuvat pikkuhiljaa ja puku tuntuu nyt todella hyvältä päällä.
Kokemusta on myös noista kalliimmista (Dainese/A-stars/Halvarssons)merkeistä ja täytyy kyllä kehaista tuota Sweeppiä! Suojat hyvät, viimeistely siistiä ja puku muutenkin asiallisen ja luottamusta herättävän näköinen. Ja ennen kaikkea tuntuinen. Hinta-laatu -suhde varmasti kohdallaan!!! Ja onhan se kotimainen. SUOSITTELEN!!
Arenasta mulla ei kyllä ole mitään kokemusta. Kuvia olen nähnyt. Ei varmasti huono sekään.
Itse luotan Sweepin laatuun. Olen nähnyt +200 km/h lipat Sweepin puvulla eikä se edes kulunut puhki. Oli vielä niitä vanhempia malleja.
CBR1000F -87/90 -> CBR1100XX -99-> VTR1000F -05-> CBR1000RR Repsol -05 -> CB 350 -72
Mun nähdäkseni ne on aika saman oloisia leikkaukseltaan ym. Vaihdoin pari kokoa isompaan S2R:ään ja kokelin myös saman kokoista Arenaa. S2R:ssä on vain tuota katu-uskottavaa hiilaria olkapäissä millä oli ratkaiseva vaikutus ostopäätökseen*(b_tommi @ Syys. 18 2007,15:34) kirjoitti
ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
S2R ollu itellä pari kautta ja tyytyväinen olen ollut, näköjään suht edukas tuo puku nykyään jos kerran 400e:lla saa.
Pyörätön motoristi...
Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
Siis onko näitä pukuja ihan "yleisessä" tarjouksessa tuohon hintaan(missä?) vai onko kenties joku kaverihinta..?kirjoitti
Tahtoo myös tietää....(PaholaisKastike @ Syys. 18 2007,22:25) kirjoitti
"Suddenly, everything else, looks like prey, Hayabusa"
Ostin omani (S2R) Eurobikeristä 299€. Joskus kuukausi sitten.
CBR1000F -87/90 -> CBR1100XX -99-> VTR1000F -05-> CBR1000RR Repsol -05 -> CB 350 -72
Ei valitettavasti taida olla kotimainen, Pakistanista nuo Sweepit tuntuvat tulevan?(teme77 @ Syys. 18 2007,20:18) kirjoitti
![]()
Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
- - - - - - - - - - -
"Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
- - - - - - - - - - -
Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
Mun käsityksen mukaan ainoastaan ompelevat siellä. Suunnittelu ja desing yms. on suomalaista. Korjatkaa toki joku jos olen väärässä...(Koris @ Syys. 19 2007,19:22) kirjoitti
Ainakin mun puvussa komeilee ihan Suomen lippu, että tiedä sitten siitä Pakistanialaisesta![]()
Juu Eurobikeristä noita saa -60-70% alennuksella!(teme77 @ Syys. 19 2007,13:01) kirjoitti
Sopivasti täysillä!!
Kävin tänään hakemassa S2R:n hintaan 299€, pukuja oli vielä jonkin verran jäljellä, et jos on tarvetta niin kannattaa poiketa koittamaan!! Sen verran on nyt hinta/laatu kohdillaan!
Sieltä löytyy siis s2r:ää, muutama Arena puku ja muutama Track Smoto puku. Kaikki 299€!!
Sopivasti täysillä!!
Voi olla, että liian myöhään liikkeellä, mutta onks kellään kuvaa S2R:stä? Sweepin omat sivut ei (enää) tunne ko. mallia ja Eurobikerin sivuillakin on vain F4, Track ja Supermoto...
<span style='color:#000000'>Unidentical twins - RD 350 LC *& *VTR 1000 F</span>
Itse ajoin viime kauden kilpaa Sweepin F4 puvulla ja kaaduttuakin tuli. Ei mitään valittamista, todella hyvän mallinen päälle ja joustoa oikeissa paikoissa. Kesti kaatumisenki ihan hyvin ja ilmastointi tuntuu myös toimiman. Ja tämä ei ole maksettu mainos, ainoastaan oma mielipide. Vertailu kohtana on Dainesen vanhempi yksiosainen ratapuku.
Multa löytyy kanssa tuliterä S2R. Ajossa en ole vielä päässyt kokemaan mutta istuu päälle hienosti. Aikaisempikin puku oli sweeppi eikä siitäkään ole ollut valittamista, 3 kautta takana sen kanssa.
Ja tokihan tuo S2R näyttää hyvältä joten kyllä sillä kelpaa patsastella rata-varikolla..=)
Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
SIINÄ yksi kuva. Ja uudemmissa S2R:issä teksti on "modernimmalla" fontilla tähän tyyliin KLIKS(Pianonvirittäjä @ Syys. 22 2007,20:10) kirjoitti
Ei nyt mitään huippukuvia, mutta näkeehän noista jotain. Noita kuvia ku tuolta selailee niin taitaa löytyä aika monta S2R:ää.
Ja anteeksi heti jos noita kuvia ei olisi saanu jostain syystä linkittääEn edes tunne noita malleja....
Eilen kävin koeajamassa uuden S2R:n ja ei ole kyllä valittamista
Tietty on hiukan alkukankee, mutta nyt jo huomaa, et loistava valinta tuli tehtyä ja millä hintaa!!
Meinasin aluksi ostaa pelkät nahkahousut takkiin liitettäväksi, mutta mikään koko tai malli ei oikeen tuntunu hyvältä. Ton koko puvun ku tempasi päälle niin se oli heti siinä... ei kiristä tai purista vääristä paikoista.
Ilmastointi on tosi tehokas tossa mallissa. Tollasessa +13 kelissä tarttee laittaa jo windstopperia alle maantiellä, ettei palellu viimasta. Ajoin sellasen 100km lenkin eilen ilman tuulen esto kamppeita alla ja siinä ja siinä oli tarkenemisen kanssa. Mutta oikeen kesäkelillä mahtava ilmankierto!
Ainut suuri miinus tossa puvussa on se, että siinä ei ole minkään maailman taskuja (tietty kisapuvussa harvoin on =)! Täytyy vissiin suutarilla teettää joku pikku povitasku et saa puhelimen ja pankkikortin mukaan ilman reppua tai vyölaukkua...
Sopivasti täysillä!!
Mentiin tarkoituksella hakemaan kauniimmalle puoliskolle S2Rpukua, kun kerran halvalla sais kerrankin hyvää(299€). Homma menikin lähes putkeen ja liikkeestä poistuttiinkin iloisesti puvun kanssa, tosin puku tuli itselleni kun naisten kokoja ei löytynyt.
Puku oli päällä uskomattoman hyvä, kaupan käänteistä kimpaantuneena puolisko taas ei...
.
Tää oli hei vaan taktikointia oottaa että oma koko on loppu, nyt mä saan paljon hienomman sulta lahjaks, koska muutenhan sulle jäis hirveen huono omatunto..(frogley @ Syys. 25 2007,22:03) kirjoitti
![]()
<span style='color:#650D10'>R6Raato </span>
Itse ostin Arenan, S2R tuntui löysältä hartioista. Ajossa kuitenkin Arena tuntuu todella ahtaalta polvista. En tiedä onko alkukankeutta vaan. Pitää koitttaa siirtää polvisuojia vähän alaspäin.
Olisikohan kuitenkin pitänyt ottaa se S2R![]()
Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset ja muutokset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
Meikäläinen taas valitsi pitkän pähkäilyn jälkeen S2R:n kokoa 52. Vaihtoehtona oli Arena kokoa 50 ja se tuntui puristavan vähän joka suunnasta.(klonkku6 @ Syys. 25 2007,22:39) kirjoitti
Päivän ajoreissun jälkeen rupes kaduttaa ois varmaan pitäny ottaa se Arena . S2R tuntuu juurikin löysältä hartioista ja kyynärsuojat valahtanu alemmas? Arena ois varmaan venähtäny sopivaksi.
Täytyy varmaan talven aikana käydä salilla, jos vaikka Mikki Hiirestä kasvais Supermies![]()
Olikohan noita pukuja vielä paljonkin jäljellä ?(frogley @ Syys. 25 2007,22:03) kirjoitti
Olihan nuita joitain kokoja, mitä nyt mieleen jäi niin 50 ja siitä ylöspäin.. Sekä S2R, että Arena mallia oli jäljellä vielä eilen.
<span style='color:#650D10'>R6Raato </span>
Nyt mahtuu. Tiputin polvisuojia n. 3 senttiä alaspäin ja ei enää painanut. Tarvii pyytää äiteetä ompelemaan talven aikana jatkokset noille polvisuojien taskuille.(klonkku6 @ Syys. 25 2007,22:39) kirjoitti
Muutenkin puku tuntui jo paremmalta päällä. Eli eiköhän se siitä asetu![]()
Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset ja muutokset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
Ajat kerran kaatosateessa niin kyllä rupee löytämään puku paikkansa(klonkku6 @ Syys. 29 2007,19:19) kirjoitti
![]()
Sopivasti täysillä!!
No nyt se ainakin onnistuis päivittäin.(b_tommi @ Syys. 30 2007,01:31) kirjoitti