Kumpikin kumppaneista - mies ajaa nainen kyydissä
Kumpikin kumppaneista - nainen ajaa mies kyydissä
Kumpikin kumppaneista - molemmilla oma pyörä
Vain mies harrastaa
Vain nainen harrastaa
En tiedä onko tämän kaltaista äänestystä ollut foorumissa aiemmin, mutta jos niin pistetään uusiksi.
Mukava olisi myös kuulla kommentteja miten asia (siis MP -harrastus) koetaan eri kodeissa.
Omalla kohdalla harrastus on vain minun (siis miehen) "harteilla" eikä harrastukseen aina ihan varauksetonta kannatusta saa...
meidän perheessä molemmat ajelee omilla mopoilla. mamma kyllästyi istumaan kyydissä ja hommas ittelleen kortin, ja minä sain hyvän syyn hommata isomman mopon ittelle
vanha jäi siis vaimon käyttöön
Nykyset
GSX-R600 K6
GSX-R1100 -90
RM 85 -06
ja exät
GSX750F -89
RG 125 gamma -85
RM 125 -81
PV 50 -80
Molemmat ajaa.
zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
Vastausvaihtoehto n.
Pääosin alfauros ajelee ja naaras on kyydissä, mutta joskus saattaa parempi puolisko karata lieden äärestä omin nokkineen liikenteeseen.
Perheessä siis kuitenkin vain yksi mp. Vaimo ajaa vuodessa (ainakin toistaiseksi) vain muutaman sata kilometriä, joten toisen pyörän pitäminen olisi hiukka hölmöä.
SDR1290
--me mutkan jälkeen käymme mutkaan vain huomataksemme, että olipas ihan v***n kivaa!--
Mies ajaa nainen haluis useammin kyytiin![]()
Tosimies saa salaatista ripulin.
Birra finito propello stoppo.
Kawasaki ZZR 1400 Turbo
Sipoo 260MPH club
Minulta lähti akka toisen matkaan pari vuotta sitten ja nyt se tuntuu jo hyvältä(vaikka ottihan se koville silloin).
Tilalle sain paljon paremman ja mikä parasta niin tällä nykyisellä on oma pyörä jo ostettuna minun innostamana.
Vanhaa eukkoa ei saanut pyörän kyytiin kuin pari kertaa 15 vuoden aikana, eli ei mikään yhteinen harrastus.
Rocket 3 -08 ,K1200 LT -05 , F650 GS -08 , R 1200 GS -05 , ...*
Kertaakaan ei oo tullut emäntä kyytiin, eikä varmaan koskaan tulekaanNo heko-heko
asiaan tottuneena ei harmita lainkaan, pikemminkin päinvastoin
![]()
Kyllähän tuo parempikin puolisko haluais harrastaa, vaan kun ei ole rahaa. Opiskelija kun hän on. Ja kyydittäminenkin on jokseenkin p*rseestä. Mieluummin ajelen yksin.
Kawasaki Z750 '07, Suzuki GSX-R 1000 k7.
Mä olen äänestyksessä tähän mennessä se ainut, joka äänesti "vain nainen harrastaa"! Odotan kiinnostuneena, tuleeks muita vai oonko ainut outolintu tässä suhteessa. *Siippa ei ole kiinnostunut mopoilusta eikä koneista ylipäänsä mut mä olen. Mitäs outoa siinä on??? Odotan, että mun pikku tyttöni kasvaa mulle mopoilukaveriks, se jo odottaa millon saa oman mopon! Äitin tyttö... *Toisaalta yksin ja omien kavereiden kanssakin voi ajaa.
Royal Enfield Bullet Electra BS 500 2005
Yamaha Virago 535 1988
Moto Guzzi 750 Nevada 2008
HD Sportster Custom 2004
Minen ketään kyydissä kuskaa!
![]()
Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
Lady, Sexy Lady.
Vuan ku ei ou eukkoo ennee..vuan pien koira mukanannii ajeloo usseesti...Akka läks kotilo-sakkiin.
Vaimo ei tule kyytiin, koska vastusti pyörän hankintaa.
TDM 850 -95
XL 1000 V -05
Yleensä harrastan itsekkäästi ajamista, tosin on emäntä joskus ollut kyydissä.
-Sergei-
- Sergei-
"Tiedättekö mitä siitä tulee kun risteyttää tiikerin ja kanarianlinnun??
En minäkään tiedä, mutta kun se laulaa sitä on parasta kuunnella."
.. et lainkaan outo.. vauhdikas vainen(wimmevanamo @ Syys. 17 2007,19:10) kirjoitti
![]()
About 150 km on vaimo ollut kyydissä 9000:sta, joten mitenköhän tuo lienee? Lapsetkin on molemmat olleet lähes 500 km.
Moon oikias, sinoot vääräs - Moomma oikias, tootta vääräs...
Opinions are like assholes, everybody got one.
Honda XL 125 R -82 --> Kawasaki Z 650 -77 --> Honda CM 400 T -84 --> Honda NTV 650 Revere -90 --> Triumph Thunderbird 900 -00 --> Triumph Tiger 955i -05
Ajoittain mamma kyydissä.. Enempi kuitenkin ajelen yksin. Joskus hän on jopa fiiliksissään uhonnut ostaa omanmutta vielä mennään yhdellä mopolla.
Yamaha R1 -07
Meillä löytyy molemmilta oma mopo, tuo nainenhan se minut tämän harrastuksen pariin sai houkuteltua![]()
...and music? Well, it's just entertainment folks.
Pääsääntöisesti yksin tullut ajettua, tosin vasta ensimmäistä kautta oma pyörä.
Mutta aika iloinen yllätys oli kun vaimo lainasi tutulta varusteet ja pistettiin pieni lenkki keväällä. Sitten kun vielä totesi "Eihän se ollut ollenkaan paskempaa..." pilke silmäkulmassa
Vaimo hommasi itselleen ajokamppeet, joten ainakin on kova yritys harrastaa yhdessä ajelua.
Pari kertaa ollaan kesän aikana yhdessä menty ajamaan kun tuo 1,5-vuotias pikkuneiti antaa niin harvoin yhteistä aikaa että on aika harvat kilometrit yhdessä, mutta ehkä sitäkin paremmat sitten.![]()
Kyllähän tää muijakultaa kyydittis vaikka minne mut hää ei halua kyytiin. Niimpä raksin takatapitkii veks, eik sillä oo mitään vastaan vaik viikonloppuja käyn dokaamassa eripuolella suomee![]()
maxiskootteri
-Punainen on edelleen väreistä nopein -
Kyllä tuo rouva aina välillä kyydissä istuu, on tuolla omakin mopo jolla ajelee, tosin nyt ei oo ajossa kuin mun, joten sitäkin tuo lainailee...![]()
“Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa
Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
Kawasaki Er-5 (2007-2008)
Vaimoa ei vois vähempää kiinnostaa tää touhu, joten tää on ihan mun oma juttuni ollut aina. Se onkin sanonut että keväästä syksyyn meikäläistä ei paljoa näy ja kyllä se paikkaansa pitää. Toisaalta olen tehnyt selväksi että mukaan pääsee jos haluja löytyy. Ei se silti mitään suuria eturistiriitoja ole aiheuttanut perheessä ja hyvä niin.
Liikaa kampeaa emäntä tuonne takaritsille - stana, pitää kai sille kortti hommata ja ostaa oma mopo![]()
Kawasaki VN800 Classic -99
Vaimo tarakalla viimeksi vuonna -90 ja silloinkin vasten tahtoaan. Viimeisen lippauksen ansiosta en kyllä enää ota junioreitakaan kyytiin kuin "painavasta syystä".
<br />
Kolkytä vuotta puhuin emäntää ympäri, että tulisi pyörän kyytiin. Viimein se sitten onnistui muutama vuosi sitten. Ei halua itse ajaa mutta kyydistä nauttii kyllä täysin siemauksin. Tarkkana saa silloin ajella, sillä kyydissä on silloin elämäni arvokkain lasti.
- PER ASPERA AD ASTRA -
Samoilla linjoilla mennään ! Akka läks kanssa reilu pari vuotta sitten...ei tosin toisen matkaan mutta lähti kuitenkin(K.Alle @ Syys. 17 2007,18:41) kirjoitti
Parempi tilalla ja ymmärtää mopoiluharrastuksen ihan erilailla kuin entinen....omistaa jo pari pyörää (katurassin ja kurapyörän).
Ei voi väittää, etteikö siinä ohessa ymmärtäisi mun harrastusta![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Elämä on kuin golfpallo....saa lujan iskun toisensa perään ja lopuksi päätyy kuoppaan !
" Tanan IT-miehet ! "
Väitellessäsi idiootin kanssa pidä huoli, ettei hän tee samoin !
Ei löydy maailmasta niin isokaliiberista pyssyä,
jolla sais uhattua meidän mamman MP:n kyytiin...
Sen sijaan pojista isommat (10v ja 16v) ovat olleet kyydissä
aika paljonkin. Ja äitee, melkein 70v kummitäti ja joku työkaveri,
olikohan vielä joku jota en muista... :)
-- sjm
Kyllä meillä onneksi molemmat ajelee omilla mopoillaan
Mä en edes uskalla istua kyydissä, koska se on aivan kamalaa
Mielummin ajelen itte...
Ja kyllähän se niin on että enemmän meikäläinen ajelee vuodessa kun tuo toinen osapuoli![]()
Yammutar
Kolmatta kesää mopotin ja parina ekana kesänä mamma kyydissä puoli väkisin muutamia kertoja. Tänä kesänä ei kertakaan, kun en ole enää viittinyt edes kysellä!
Bmw K 1200 R
Bmw *F 800 ST
Kawasaki Z 750 S
Honda cb 500
Kyllä se emäntä ihan mielellään kyydissä istuu, oman hankkimisestakin on ollut puhetta![]()
Mitä jos tämän jättäisi tyhjäksi