Kumpikin kumppaneista - mies ajaa nainen kyydissä
Kumpikin kumppaneista - nainen ajaa mies kyydissä
Kumpikin kumppaneista - molemmilla oma pyörä
Vain mies harrastaa
Vain nainen harrastaa
Kummallakin oma rutkutin,mut saatan joskus kyytiinkin mennä kun ukon pyörässä on enemmän munaa![]()
*kukkis*, *pilkunviilaaja*
Samoilla linjoilla ketjun aloittajan kanssa mennään.
Viisas pääsee vähemmällä!
Johtunee siitä että toinen teistä tietää sen lyhemmän reitin perille(YAMMUTAR @ Syys. 17 2007,21:05) kirjoitti
![]()
Joo ja yksin saan nautiskella ajoista![]()
Tässä mallia allekirjotuksiin.
A-luokan touhua ..![]()
<span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro...........</span>
-"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
-"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
+1(MattiR @ Syys. 17 2007,22:29) kirjoitti
![]()
Yamaha RD125 -74 -> Honda VT750C -98 -> Suzuki GSX750F -00 ->Honda CBR 1100 XX -01 -> *Kawasaki ZX-6R -06 ->Honda CBR 1000RR Fireblade -08
'Boredom is a big killer of men'
Buster Martin, 100, Britain's oldest worker
Molemmilla mopo, mutta vaimon kevari jäänyt lasten käyttöön. Vaimo tulee kuitenkin kyytiin.
Meillä ajaa molemmat, joskus tulee istahdettua kyytiinkin![]()
Elämä alkaa 308km/h:sta ja jatkuu 313km/h:ssa (vuosihan oli -05)
Ja lähtee uuteen nousuun 302km/h:sta (Suzuki Hayabusa 1300R)
Meillä naispuolinen ajaa mutta ei kyyditä. Miehelläkin on pyörän hankinta harkinnassa.
Vuoden jaksoin kyydissä istua, sitten alkoi takapuolta poltella. Mopokuume iski ja paheni niin pahaksi jotta piti hommata oma peli alle.
Nyt ajellaan molemmat omilla, yhdessä niinä harvoina kertoina kun jälkikasvun saamme säilöön jonnekin. Työmatka-ajoihin taitaa kulua eniten kilometrejä, muut huristelut jäävät perheellisellä siihen yhteiseen viikkoon kesässä jonka varaamme "suhteenparannusreissulle"
"An Ye Harm None, Do What Ye Will"
-Nienna
Vuosien kyselyjen jälkeen avokki suostui mukaan, ja onkin viihtynyt takapenkillä ihan kiitettävästi.
Now riding:
* KTM 690 Enduro R
Past ones:
* KTM EXC 300
* KTM 250 EXC Racing
* CBR 600 F4
* CBR 954 RR
Vaimo ollut tänä kesänä n. 7000 kilsaa kyydissä, joten
kuulunee varustukseen.
"Kaksin aina kauniinpaa"
Elämä oli loppua niin kuin se alkoikin-reikä kumissa.
Naisten suusta sen totuuden kuulee!!!
Kawasaki ZR-7 ----> BMW R1100S ----> Moto Guzzi V11 Le Mans ----> KTM 950 SE ----> BMW R1200GSA
Minä ajan ja silakka kykkii sillontällön takajakkaralla![]()
Pyörätön motoristi...
Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
Nohei - pitää pilata toisen illuusiot siitä että vetää eniten(demonos @ Syys. 17 2007,22:21) kirjoitti
![]()
Yammutar
Tämän jalon harrastuksen parissa tavattiin ja molemmilla omat mopot![]()
Does this bike make my ass look fast?
Näin myös meillä.....toivottavasti menee vielä hetki, ennen kuin into kasvaa LIIAN suureksi. Muuten siirrytään purkkiruokaan, kun maksetaan (sitäkin) pyörää pois *(Ressa @ Syys. 17 2007,21:11) kirjoitti
![]()
Honda CBR1000 -88 ex
Ducati ST4 -00 ex
BMW K1200S -05 ex
KTM 530 EXC-R -09 ex
KTM 125 EXC -07
Eräänä sunnuntaina sanoin vaimolle että tekee mieli... moottoripyörää siis! Vaimo meikkasi vessassa ja sanoi että osta vaan. Siitä sitten nettiin katsomaan sopivaa ja maanantaina jo hain mopon kotiin.
Eipä koskaan ole vaimo ajamisesta valittanut. Mieluummin kyselee että haluaisitko nyt ajelemaan lähteä.
Jos ajelemisen pitää kohtuullisena niin ettei vaimo ole kaikkia iltoja yksin kotona lasten kanssa (kun päivät jo muutenkin on) niin mitäs siitä ruikuttamaan. Kaikkihan nyt jotakin harrastaa! Jalkapalloa, sählyä, golfia ja kuka mitäkin... Ja kaikki maksaa enemmän tai vähemmän.
Kun siis vaimo on tyytyväinen, parisuhde muutenkin kunnossa ja vaimolla omiakin harrastuksia niin mikäs minun on pärtsäillessä. Ja toki sekin että vaimo saa ajella hyvällä autolla eikä talous ole kuralla pyöräilyn takia.
Jos nyt nuo yllämainitut asiatkin on kunnossa niin aika piru saa muija olla jos ei moottoipyörää sulata! Siinä tapauksessa kannattaa miettiä että onko naisen valinta mennyt aikanaan mönkään!
Vaimo muuten on ollut tänä kesänä jopa ehkä noin 50km kyydissä. Parhaana kesänä tainnut istua 5000km mutta se oli ennen lapsia se.
HD flhtcui, Trapper XL400 irs, Sea-Doo RXP215 ym...
------------------------------------------------------
--en ole latomaalari--
Itse uudelleen heränneenä motoristina, ex-vaimo alkoi vastustella, niin lähtö tuliNykyisen kanssa samankaltaista vääntöä, esim. viime viikolla Korfulla "keskusteltiin" suurehkoin kirjaimin
katsotaan nyt, mitä tehdään.
Jk. oltu ns. pyörättömänä, mutta lainavehkeillä on sentään päässyt fiilistelemään; (2-vuotta sitten selässä "paukahti" kolme välilevyä).
Viime kesänä minä olin pelkkä kyytiläinen, mutta tänä kesänä hommasin kortin ja pyörän. Nyt siis kumpikin ajelee omilla pyörillään, tosin kyl minä kyytiinkin vielä lähden jos siltä tuntuu.
Meille on annettu kaksi lahjaa, joita tulisi käyttää mahdollisimman paljon - huumori ja mielikuvitus. Mielikuvitus korvaa sen, mitä emme ole, ja huumori auttaa meitä hyväksymään sen mitä olemme.
Molemmat ajaa, mut pyöriä on vaan yksi.
Eli käytännössä mä meen pyörällä töihin ja
toinen ajaa sit illat, jos huvittaa.
Kyytiin lähden enää harvemmin, kun se ei
oo hauskaa. Ite en tuota toista voi kyytiin
ottaa, kun oon näin tappijalkanen, että hyvä
kun yksinäni saan pyörän pysymään pystyssä.
Hienointa ois tietysti, et ois varaa hommata
toinen pyörä ja pääsis yhdessä ajelemaan...
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~
Pari kesää yhellä pyörällä pärjättiin,perjantaina tuli sit toinenki pyörä taloon. Poika oottelee kans että saa oman muutaman vuoden päästä,eli kyllä kai me on kaikki koukussa tähän harrastukseen![]()
Meidän taloudessa akka päristelee mopolla pitkin maita ja mantuja ja ukko tiskaa ja pyykkää kotona.
No ei tosissaan. Kummallakin on omat harrastuksensa, mutta moottoripyöräilystä hän ei ole koskaan innostunut, eikä varsinaisesti kokeillutkaan. (Kerran ehkä ajanut puskaan jollain pikku prutkulla ja se siitä...)
Hyvää parisuhde terapiaa tämä on *
"navigaattori" takajakkaralla, ja kypäräpuhelin pelaa...
* * * *Ps. vihdoinkin joku yhteinen harrastus
* * * * * * sänkypainin lisäksi *![]()
Triumph Tiger 900 -96, 39tkm (430, DB) R.I.P. Sprint 900 -93, 96 tkm.
Vanhan motoristin hengissäsäilymiskikka: vanhemmiten ei tule yhtään sen viisaammaksi, mutta varovaisuus lisääntyy.
Mies ajaa mie kökötän takapenkillä.
Rakkautta on pitää kädessä hänen moponsa likaisia muttereita.
Avioliiton ehtona oli ettei pyörän väliin tulla ja lomat on kahdenpyörän päällä vietetty. Tosin mutteriturinat täytyy käydä poika porukoissa.![]()
poku banuhäiskä:Suzuki,Moto-Guzzi,Velocette ja NSU-601
Molemmilla omat pyörät. Joskus tarpeen vaatiessa (toinen pyörä pajalla kolmatta kertaa) jompikumpi joutuu kyytiin *![]()
Kummallakin oma pyörä. Eikä kumpikaan suostu istumaan takaritsillä, waimo otatti omastaan jopa takajalkatapit pois ja hommasi takatyynyn tilalle poikamiesboxin ettei vaan kukaan pyri kyytiin. Mun mopossa ei ollut takatappeja alunperinkään.
KTM950SE