Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    Piaggion X8 kiinnostaisi,400cc olisi tietysti poikaa mutta tuota 250cc koneella olevaa näkyy olevan käytettynä tarjolla jonkin verran ja ihan kohtuu hintaan kun vertaa mitä noista vanhemmista pyydetään.

Kokeilemaan olen päässyt vain Nexus 250:stä pikaisesti mut tuntui mukavalta,riittääkö tuo 250 oikeasti jos ajelee satasen *alueella yksin työmatkaa ja jotain pientä maakuntakierrosta kaksin?

Toimivuus ja mitä käytetystä kannattaisi tarkistella,millä välein tulee isommat huollot ja muuta vastaavaa.
    Riittää kyllä, jos tyytyy hiukan rajoitettuun kiihtyvyyteen eli en ainakaan lähtisi tuolloin rekkaa ohittamaan. Eri asia on sitten kauanko kuski tyytyy 250 cc skootteriin. Minulle tuli ainakin runsaassa kuukaudessa selväksi, kun olin hankkinut 250 ccn, että haluan skootterini ominaisuuksilta paljon enemmän. Enemmän suorituskykyä ja mahdollisuuden tehdä pitempiä, jopa rajojen ulkopuolelle suuntautuvia matkoja. Tänä keväänä hankinkin Nexus 500sen, enkä ole varma, onko sekään vielä sitä mihin olen pyrkimässä. Kieli pitkällä odotankin Gilera GP 800sen tai Nexus 850sen ilmestymistä 6000 km ajettuna Mobile.de:n tai Motoscout.de:n palstoille. Tuolloin aion iskeä kuin nälkäinen kotka jänikseen!

Siispä hanki vain se 500cc Nexus, sellainen näytti olevan Nettimotossakin jokunen aika sitten myynnissä!
    Aikuinen nainen nexusti
    Lainaa (PiX8 @ Syys. 13 2007,00:50) kirjoitti
    Kokeilemaan olen päässyt vain Nexus 250:stä pikaisesti mut tuntui mukavalta,riittääkö tuo 250 oikeasti jos ajelee satasen alueella yksin työmatkaa ja jotain pientä maakuntakierrosta kaksin?
    Jos jo tässä vaiheessa (=kumpaakaan koeajamatta) askarruttaa 250cc vai 400cc, ota suosiolla se suurempi

Käytetyn kauppa nyt on aina enempi-vähempi arpapeliä. Koskaan et tiedä millaisen yksilön saat, jotkut voivat olla täysiä pommeja jotka on vain fixattu hyvin myyntiä varten, toiset tosiaan hyväkuntoisia ja hyvässä hoidossa olleita. Mutta ehkä noin nyrkkisääntönä se ihan eka homma on perusteellinen läpikäynti. Vaihda öljyt, syylarinesteet, tulppa ja suodattimet, tarkista ja herkistä jarrut, tarkista venttiilivälykset ja muutenkin vähintään ne kriittisimmät pultit & mutterit, tarkista sähköliitokset (märkä syksy on jo ovella)... Ja sen jälkeen ei kun ajoa. Ekat kausi, pari menee ihan vain tutustumiseen, mitkä oikut ko. yksilöllä on, miten se haluaa esim. kaasua jotta starttaa nätisti vaikkapa kosteana, entäs kylmässä jne...
    Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
    X8 250 riittää yksin ja kaksi ajeluun vallan mainiosti jos satasen vauhti on ok. Jos haluaa kovempaa kyytiä, niin sitten 400:nen. Itse en kaipaa suurempaa skodea kuin nykyinen 250:nen. Mutta jos moottoripyöristä puhutaan, niin joku 600 - 750 kyllä kiinnostaisi...
    ++++++++++++++++++++++++++
    isä Tapio
    pastori ja motoristi Jumalan armosta!
    Honda CBF 600 S, vm. 2009
    ++++++++++++++++++++++++++
    Lainaa (Trinity @ Syys. 13 2007,09:26) kirjoitti
    "Siispä hanki vain se 500cc Nexus, sellainen näytti olevan Nettimotossakin jokunen aika sitten myynnissä!"
    On joo,hinta vaan on järjetön 7800€,maksaakos se edes uutena noin paljoa kun X8 400 on uutena 6400€.

Ja vuoden tai kaksi vanhaa X8 250:stä on nettimotossa useampi,pyynnit 3400-4000€,kolmeen jos saisi ei paljoa häviäisi vaikka kesän jälkeen jäisi pieneksi.

Kaikki aika pienillä kilometreillä joten tuskin tekniikassa on sanomista jos ei ole kaatuiltu.

Ja 250 riittäisi varmaan kyllä tuohon nurkkapyöritykseen ja työmatkaan,motarille se ei riitä mut ei tarvitsekaan eikä siellä ole edes minusta kiva mopolla ajaa.

Kun tuo tuleva 850 mallikin on mulle liian pieni pidempään reissuun,ei mahdu kolme henkeä ja kuukauden tavarat siihenkään

6.  
    Lainaa (PiX8 @ Syys. 13 2007,11:38) kirjoitti
    Lainaa (Trinity @ Syys. 13 2007,09:26) kirjoitti
    "Siispä hanki vain se 500cc Nexus, sellainen näytti olevan Nettimotossakin jokunen aika sitten myynnissä!"
    On joo,hinta vaan on järjetön 7800€,maksaakos se edes uutena noin paljoa kun X8 400 on uutena 6400€.
    Nexus 500n hinta oli siinä 11 000€:n tietämissä silloin, kun oli vielä maahantuonnissa.

No, mutta kuka hullu sitä maksaa, mitä pyydetään. Aina kannattaa kokeilla kepillä jäätä rahatukku kädessä tietenkin Kertoo nimimerkki kokemusta tästäkin asiasta on.
    Aikuinen nainen nexusti