Misssä saisi Turku-Pori lähistöllä laitatettua uutta ruiskukarttaa tuohon trumppaan ((Sprint ST vm 2001)?Olisi Trumpan valmistama avarampi putki Varaosanumerolla A9600029 tai A9600065.
Merkkihuolto on kartta-asiaa selvitellyt jo useamman viikon eikä vielä mitään ole selvinny...
Aika erikoinen merkkihuolto jos tuota asiaa selvittelemään joutuvat..
955i tripleen laitoin itse kiinni devilin magnumin, ajoin tampereelle mototowniin, penkki pois, dealer kapula liittimeen.
Paskanpuhumista sillä aikaa kun ohjelma lataa--> valmis.
20e köyhdyin. Fuck the pc yms![]()
1300cc Suzuki
Niin ne ainakin minulle ovat kertoneet...
Putken ostin pyörän edelliseltä omistajalta,jolla se on ollut vähän aikaa paikoillaan.
Huvittavinta tässä on, että pyöran edellinen omistaja on kyseisestä liikkeestä putken ostanut ja siellä myös muuttanut kartan,kuin myös ennen pyörän vaihtoa on vaihtanut vakiokarttaan
Kyllä luulisi Motomarketista apuja löytyvän, vai tuollako jo ehdit vierailla?
Tikru 2010
Motomarket on kyseessä ja sinne olen ollut yhteydessä s.postitse ja puhelimella mutta ei tunnu olevan apuja.(ukkeli @ Huhti. 14 2010,20:46) kirjoitti
Ensimmäisen kerran otin Motomarkettiin yhteyttä ruiskukartan vuoksi helmikuussa ja viimeisin pariviikkoa sitten puhelimella.
Ja todellakin putki on ostetttu motomarketista ja kartta on siellä pyörään asennettu ja otettu pois edellisen omistaja toimesta.
Tampereelta vastattiin heti että löytyy,mutta Turun reissu olis vaan helpompi toteuttaa aikataulullisesti,mutta näyttää siltä että Tampereelle pitää yrittää reissu sovittaa
Onpa aika yllätävää. Kannatanee Motomarkettia kuitenkin "painostaa" esim. kertomalla etä Tampereelta sait heti hyvää palvelua ja jatkoa ajatellen voisi heidän toimivan enemmän asiakashenkisesti. Itse olen juuri heiltä Tikrun hommannut ja asiat hoitivat kyllä hyvin, ainakin tähän asti mennyt jouhevasti eteenpäin.
Tikru 2010