Mahtaako ihmisillä olla kokemuksia pyörän kuljettamisesta/mahtumisesta pikkupakuun (rellu kangoo,vw caddy,pösö partner). Olisin hankkimassa toummosta renaultin kangoota ja mittaillut/pähkäillyt, että mahtuiskohan pyörä sinne kyytiin. Oma pyörä on blade ja mitta oli 2065mm. Taitaa joutua muuttamaan sitä tavaratilan ja ohjaamon välistä seinää, että onnistuu?
cbr 900 rr \o/
Trolli. Eihän niissä patonkikaapeissa mitään pyörää pysty kuljettamaan!
Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
Lady, Sexy Lady.
Pitää paikkansa. Niissä hoidetaan korkeintaan liftari. Lyhyt hiace on ollut hyvä omiin tarpeisiin. Sopii pyörä ja mahtuu nukkuun kaks päällekäin vieressä.![]()
BMW R1200RT
Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
Ahdasta tulee, mutta tiettävästi rättisitikallakin on kuljetettu flyygeli.. Eli joutuu varmaan irrottamaan apukuskin penkin tai pyörän eturenkaan. PSA:n pikkupaku (expert, jumper, scudo) alkaisi olla hehtaarilla jos pyörää kuljettaa vinossa.
Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
Osta sellanen missä ei oo ohjaamon ja tavaratilan välistä seinää ja revi poies se apukuskin penkki niin onnistumismahdollisuudet voi olla paremmat. Itse kyllä saattasin tosiaan kallistua tonne hissun suuntaan jos pärrää enemmän kuljettelis, mahtuu muutkin kilkkeet ongelmitta mukaan.
-08 Kawasaki ZX-6R
-07 Honda Hornet 600 (ex)
-99 Suzuki GS 500 (ex)
olen nähnyt R6R:n lite-acessa ! sitten toisesta päästä kaksi yamahaa mahtuu Transportteriin.
2016 > Triumph 675 team member
2004 > YZF600R (tallin perällä - pitkä huolto menossa..)
(.. DKW-RT175VS im holz schublade)
.. historiaa.. [2013 - 2022] S1000RR (2010) < [2006 - 2012] R1-2004 (RN12)
.. 28.2.2025 : jäsenyyttä takana 20 vuotta ja 5 kk ..
Ei tarvii edes vinossa kuskata. Noihin menee 2 pyörää kyytiin samaan aikaan(vetomies @ Syys. 12 2007,19:37) kirjoitti
Life sucks and then you die...
Kuolema kuittaa univelat...
Oot oikeessa. Scudossa oli tilaa sentti enemmän mitä oli pyörän pituus, hyvin sopii siis.(Teme FZS600 @ Syys. 12 2007,21:19) kirjoitti
![]()
BMW R1200RT
Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
On sitä nähty suomen-cup kalustoakin kuskattavan vastaavalla.
Merkkiä en muista kun on tapauksesta muutama vuosi aikaa.
Näyttäis Caddyssäkin diagonaalimitta olevan yli 2m
Väliseinä pois niin saattaa mahtua etupyörä penkkien väliin tai penkin ja seinän väliin niin pitkälle että mahtuu suoraankin sisään?
Onhan sitä nähty ZX-9R:ää vakituisesti kuljetettavan tila-autossakin(Chrysler Voyager
)
<span style='color:cornflowerblue'>"Staedert, I have a doubt."</span>
Höh,mahtu aikanaan ww kleinbussiin(vm...jotain-196...)..
mun SL125(piikki/enduro) ja 13 henkeä kun tansseista tultiin...ja oli tunnelmakin katossa.....ediä; mopo sen takia kyytillä kun joku sabotoi öljyt pihalle...enhän tuolloinkaan ollut juopotellut..enhän muistaakseni....![]()
![]()
...
Olen kuskannut omaa mopoani(gsx1100-G)transporterissa(pitkä) ja transiitissa.
Tila ei ole pahitteeksi kun pyörä pitää sitoa kiinni...ja muutakin mahtua mukaan,,,osta transporter(pitkä)nuorempi kuin vm-94, sitä vanhemmat pitkät olivat letruja(runko vahvistettu vm-94==>)...
KEPPI-G
(Keppigee @ Syys. 12 2007,22:29) kirjoitti
Ainakin Honda CB600F Hornet mahtuu lyhyeenkin Transporteriin, pituussuunnassa jää vielä tilaakin. Korkeutta voisi olla enemmänkin, takalaukku täytyy irrottaa - mutta eihän se suuri vaiva ole. Ja kiinnitys tietysti neljällä liinalla joka nurkkaan, se kun on helpointa - liinat odottelee autossa valmiina oikean mittaisina. Eteen pitäisi vielä hitsata paremmat koukut.
hmm... mulla talvipelinä 205 gt pökäle paku, pojan vanha kolmirattainen saattaa mahtua kyytiin![]()
Lahjattomat treenaa
Näin kun tollasessa Caddyssa oli krossipyörä kyydissä... Apukuskin penkki oli vaan heivattu muualle!![]()
Pain is just weakness leaving the body
Eiköhän tuo mahtuminen selviä kun mitan kanssa hetken puuhastelee. Perän oviaukon korkeuden kanssa tekee tiukkaa joskus ihan "oikeankin" pakun kanssa (pleksejä ja peilejä joutuu irroittelemaan) ja pituus tietysti on toinen.
Suosittelen riittävän isoa pakua tai peräkärryä. Itseä ei houkuttaisi ihan mikään älytön tunkeminen ja penkkien irroittelu...
Peräkärry sellaisella kiinteällä "etupyörätelakalla" voisi olla aika ihanteellinen ratkaisu. Pakulla on kuitenkin aina kökömpi ajella kuin henkilöautolla. No joo... riippuu autoista...
HD flhtcui, Trapper XL400 irs, Sea-Doo RXP215 ym...
------------------------------------------------------
--en ole latomaalari--
En suosittele... ja jos paljon meinaa kuljettaa niin olis hyvä olla lattiakoukut... itse olen kuljettanut hornettia ja bladea samalla kyydillä pidemmällä sprintterillä ja on vielä tilaakin jäänyt.![]()
Honda cb 600 f hornet