Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 36:een 36:sta
  1. #31
    Lainaa (pitkäkoipi @ Syys. 13 2007,10:28) kirjoitti
    Lainaa (dYNY @ Syys. 13 2007,10:09) kirjoitti
    Näinkö haluat nähdä vakuutusten kehittyvän?
    Olet aivan oikeassa siinä, että on vaikea/mahdoton määritellä sitä mikä on holtitonta ja mikä ei. Minä mietinkin asiaa teoriatasolla, mutta käytännön soveltaminen on tosiaan hankalaa.

    Tuosta syystä riskiryhmienkin määritelmät ovat suurpiirteisiä, jolloin suurin osa vakuutuksenottajista saa kärsiä siitä. Tämä on vähän sama kuin nopeusrajoitusten kanssa.: osa kuskeista voisi ajaa tiellä kovempaakin kuin mikä nyt sallitaan, eli he osaavat ajaa oikeaa tilannenopeutta. Monet vain luulevat olevansa hyviä kuskeja ja sitten löytyy se porukka, jolle nykyisetkin nopeudet ovat liikaa. Siksi nopeusrajoitukset menevät sen alimman kastin mukaan.
    Nyt alkaa Pitkäkoipi ja toivottavasti Staagikin olla tällä planeetalla.
    Se olisi mukava kun maailma olisi mustavalkoinen. Olisi helpompaa myös piliisellä, vakuutusyhtiön lakimiehillä ja korvauskäsittelijöillä.
    Valitettavasti liikumme jatkuvasti harmaansävyissä, jolloin itselleen alempia vakuutusmaksuja vaativan "täydellisen" kuljettajan olisi ensimmäiseksi jätettävä mopo parkkiin ja siirryttävä julkisen liikenteen pariin. Em. kaltaisten kommenttien esittäjä on joko auttamattoman naivi tai seniili, en tiedä kumpaa, koska kummankinlaisten asenteessa on samanlaista jäykkyyttä ja yksioikoisuutta.

    Suurin osa vakuutuksenottajista saa kärsiä, koska suurin osa vakuutuksenottajista on riskiryhmää, joko "uransa" alku- tai loppuvaiheessa ja siinä välissä päivästä riippuen.

    Itsellä menee juuri "vetomiehen" kasko käytöön, varkauden seurauksena tosin.

    P.s. "vetomiehethän" maksavat korkeampia vakuutusmaksuja, koska eivät aja millään ruohonleikkureilla.
  2. #32
    Lainaa (Kawa LTD @ Syys. 13 2007,12:27) kirjoitti
    Lainaa (vetomies @ Syys. 12 2007,20:49) kirjoitti
    Lainaa (Staga @ Syys. 12 2007,20:31) kirjoitti
    Mites vetomiehet; ajatteko omalla vastuulla vai paatteko vakuutusyhtiöt maksamaan jos laitteet särkyy ja terveydenhuollon maksamaan kun kroppa särkyy?
    Turha selittää että vakuutusyhtiö maksaa; ei ne ole ennenkään rahaa painanut Tapiolassa...
    Ajelen omalla vastuulla. Vakuutukset ovat niitä varten, jotka eivät osaa laskea eivätkä ajaa.. Maksuja on säästynyt jo muutaman pyörän verran.
    Mitä arvauskeskuksessa vierailuun tulee, niin vältän viimeiseen asti ja käyn yksityisellä. Sori.
    Ei pahemmin ajella "omalla vastuulla", kyllä siitä on niin paljon ollut juttua etttä kyl mää osaan ...

    Sähän voisit ottaa koko vakuutuksenkin poijes mopostas, talostas, itteltäs ja vaik perheenjäseniltäkin jos sattuu olemaan jotain vakuutuksia.

    Omalla vastuullashan sä vetelet, just just.
    Kiitos huolenpidosta! Näin olen aina toiminutkin; pyörässä on aina ollut pelkkä liikennevakuutus tai ainakin mustalaisvakuutus; kotivakuutuksena lakisääteinen palovakuutus. Kypsy siihen.

    Varkaus- ja ilkivaltavakuutuksen ottaisin jos säilyttäisin pyörää muualla kuin lukitussa autotallissa.

    Vakuutusyhtiöt, samoin kuin huoltoasemien hedelmäpelit eivät ole sitä varten, että ihmiset rikastuisivat, vaan päinvastaisesta syystä. Jotta vakuutuksesta olisi pitkällä aikavälillä taloudellista hyötyä, pitää kämmätä keskimääräistä enemmän, tai olla "huono tuuri"
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  3. #33
    Dyny
    ¨ Paljon parempi "Vetomiesvakuutus" olisi kaskon poistaminen kokonaan¨


    Olen tästä aivan samaa mieltä. Kaskot pois kaikista moottoripyöristä todennälöisesti vähentäis Darwinin otsahikeä mutta ei poistais sitä kokonaan. Pieni määrä pöljäilyä säilyy aina. Ja seurauksena meillä olis pienentyneet hoitokulut> alemmat liikennevakuutusmaksut. Suomalaista harmittaa naarmu kyljessä enemmän kuin huoli kropastansa.

    Ja olis paljon vähemmän surevia sukulaisia/ystäviä

    Vetomiehille vetomiesten vakuutusyhtiö sitten järjestää sopivat taulukot.

    KTM esimerkki kertoo jotain. Jos HD miehet vetäis nokka pystyssä samaan tahtiin, HD:kin sinne listaan todnäk ilmaantuis.



    a
    BMW R1200RS
    Life is for the living. Never waste a minute of it on regret.
  4. #34
    Liittyi Jun 2007
    Helsinki by the Grace of God
    Niih... mikseiköhän HD-miehet keuli?
    oishan se näky kun Full-Dresser lähtis Tilkan valoista keula pystyssä ja etufillari tapais maata vasta Pakilan tebarilla
    Dirty Nasty Furriner
  5. #35
    Lainaa (Staga @ Syys. 13 2007,23:18) kirjoitti
    Niih... mikseiköhän HD-miehet keuli?
    oishan se näky kun Full-Dresser lähtis Tilkan valoista keula pystyssä ja etufillari tapais maata vasta Pakilan tebarilla
    http://www.youtube.com/watch?v=Iu0I2...elated&search=

    HD miehet kyllä keulii, vaan ei kaikki HD miehet.
    Kaikki ei tosin keuli edes crossipyörällä..

    Vähän kevyemmällä vehkeellä voikin sitten tehdä jo vaikka mitä:
    http://vids.myspace.com/index.c....569&n=2
  6.  
  7. #36
    Kateellisten panettelua...
    Ninja forever, man!
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12