Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
    Jos vaihtaa kyseiseen pyörään sliparin niin mihin vedetään johdot mitkä orkkis änärin kylkeen tulee???
    KTM 1290 Superduke -20
    KTM 1290 Superduke -16
    Kawasaki Z1000 -12
    Kawasaki Z750 -07
    Kawasaki ZX-6R
    Honda NSR 125
    Honda Monkey Z50
    Riippuu vähän sliparista. Itsellä mivv:in sliparissa oli paikka johon ne vaijerien päät voi laittaa mutta kun ne ei mitään ohjaa siinä niin otin ne vaijerit sieltä moottorin päästä irti. Luulisin että useimmissa slipareissa sama juttu.
    SV650 -00 Z750 -07 WR400F -00
    Juu, irti vaan ne härpättimet. ei oo oikeen mitään virkaa nois "viriputkissa".
    Don´t call me stupid, i´m insane!!
    Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
    Mä pujottelin ne nätisti tuonne penkin alle ja köytin kiinni niin, että ne ei pääse ottamaan mihinkään kiinni. Tuntu helpoimmalta idealta sillon, eikä oo ainakaan hallaa tehny...
    Onks kellää jakaa jo kokemuksia eri pöntöistä et kannattaako lähtee vaihtaa? Missä hintaluokassa hyvät pöntöt pyörii ja vihree ku oon niin tarviiks pöntö vaihto mitää muita toimenpiteitä? Ääntä kyllä pyörä vähä kaipais....
    Lainaa (kawapeette @ Elo. 26 2007,14:14) kirjoitti
    Onks kellää jakaa jo kokemuksia eri pöntöistä et kannattaako lähtee vaihtaa? Missä hintaluokassa hyvät pöntöt pyörii ja vihree ku oon niin tarviiks pöntö vaihto mitää muita toimenpiteitä? Ääntä kyllä pyörä vähä kaipais....
    Itsellä on tuo Leovincen GP-style-slipari ja todella tyytyväinen olen ostokseeni ollut. Pönttö kustansi 350€, eli ei hinnallakaan ole pilattu, jostain on kuulemma saanut halvemmallakin. Se hintahan on tietty aina kääntäen verrannollinen ostajan tinkimistaitoihin nähden.

Mitään erityisiä toimenpiteitä en suorittanut - slipari vaan kiinni ja menoksi. (ps. todella helppo asentaa) Vähän laihallaanhan tuo tuntuu käyvän, kun niin kovasti paukkaa, mutta käyköön... Jos sitä ensi kesänä säädättäisi kohilleen.

Ääntä ja näköä tuli kummasti!

*Click*
    Lainaa (Andyy @ Elo. 26 2007,12:23) kirjoitti
    Mä pujottelin ne nätisti tuonne penkin alle ja köytin kiinni niin, että ne ei pääse ottamaan mihinkään kiinni. Tuntu helpoimmalta idealta sillon, eikä oo ainakaan hallaa tehny... *
    Jos meinaa jättää paikalleen niin kannattaa vaan katsoa että ne vaijereiden päät pääsee vapaasti liikkumaan, kun muuten en vaarana että se moottori joka niitä vaijereita liikuttaa saattaapi mennä rikki.
    SV650 -00 Z750 -07 WR400F -00
    Lainaa (Andyy @ Elo. 26 2007,15:45) kirjoitti
    Lainaa (kawapeette @ Elo. 26 2007,14:14) kirjoitti
    Itsellä on tuo Leovincen GP-style-slipari ja todella tyytyväinen olen ostokseeni ollut. Pönttö kustansi 350€, eli ei hinnallakaan ole pilattu, jostain on kuulemma saanut halvemmallakin. Se hintahan on tietty aina kääntäen verrannollinen ostajan tinkimistaitoihin nähden.

Mitään erityisiä toimenpiteitä en suorittanut - slipari vaan kiinni ja menoksi. (ps. todella helppo asentaa) Vähän laihallaanhan tuo tuntuu käyvän, kun niin kovasti paukkaa, mutta käyköön... Jos sitä ensi kesänä säädättäisi kohilleen.

Ääntä ja näköä tuli kummasti!

*Click*
    Tota säätöä kannattaa hieman harkita, ennen kuin lähtee panemaan siihen rahaa kiinni. Se on kuitenkin sellanen 400e. kun siihen lykätään Power commander kiinni + säätö penkissä. Ainakaan mun entisessä -06 zetassa en kokenut tarvetta moiselle rahan haaskaukselle. Toki jos on ylimäärästä, ni saahan sillä pikkasen kaasun vastaavuutta paremmaks ja tehokäyrästä pikkusen tasasemman. Suurimmat ongelmat siinä kuitenkin on selkeesti osakaasulla. Täyskaasuasennossa ei eroa juurikaan ole. Ja täysiähän me kaikki aina väännetään
    Don´t call me stupid, i´m insane!!
    Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
  9.  
    ottakaa nyt ihmeessä ne vaijerit sieltä servon päästä irti, ei oo paha homma ku aukasee yhen mutterin.. eikä tartte mitään penkin alle pujotteluja tehä