Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 47:een 47:sta
  1. #31
    Lainaa (yusub @ Syys. 11 2007,23:31) kirjoitti
    Ja ainakin tohon hondaan löytyy hilpettä aika paljon esim. ebay.com. r1:sestä en oo ottanu selvää mut r6r ei ihan kauheesti ollu mitään saatavilla. Onko tossa r1 sessä sama ongelma ku r6r:ssä että runko lämpee kesällä kaupungissa aivan vitusti? Ei meinaa tartte sortseilla ajella
    Lämpee se RR:ssäkin .. Ja VFR:ssä vasta lämpesikin ...
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  2. #32
    Lainaa (Athene @ Syys. 12 2007,07:17) kirjoitti
    Lainaa (yusub @ Syys. 11 2007,23:31) kirjoitti
    Ja ainakin tohon hondaan löytyy hilpettä aika paljon esim. ebay.com. r1:sestä en oo ottanu selvää mut r6r ei ihan kauheesti ollu mitään saatavilla. Onko tossa r1 sessä sama ongelma ku r6r:ssä että runko lämpee kesällä kaupungissa aivan vitusti? Ei meinaa tartte sortseilla ajella
    Lämpee se RR:ssäkin .. Ja VFR:ssä vasta lämpesikin ...
    Lämpee joo mut ei todellakaan samoihin lukihin ku r6r:ssä hyvä ettei runko hehku...
    superjopo
  3. #33
    Lainaa (yusub @ Syys. 12 2007,17:51) kirjoitti
    Lainaa (Athene @ Syys. 12 2007,07:17) kirjoitti
    Lainaa (yusub @ Syys. 11 2007,23:31) kirjoitti
    Ja ainakin tohon hondaan löytyy hilpettä aika paljon esim. ebay.com. r1:sestä en oo ottanu selvää mut r6r ei ihan kauheesti ollu mitään saatavilla. Onko tossa r1 sessä sama ongelma ku r6r:ssä että runko lämpee kesällä kaupungissa aivan vitusti? Ei meinaa tartte sortseilla ajella
    Lämpee se RR:ssäkin .. Ja VFR:ssä vasta lämpesikin ...
    Lämpee joo mut ei todellakaan samoihin lukihin ku r6r:ssä hyvä ettei runko hehku...
    Höpö höpö
    BMW R1200RT
    Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
  4. #34
    190:senä oli kyllä cbr ahtaampi kuin R, eihän se alaväännön puute mitään haittaa ei sitä kuitenkaan 3000 kierroksilla käsketä. Runko kuumenee kyllä, mutta vedäpä ilmajäähdytteisellä gsxr:llä...
    Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with experience.
  5. #35
    Osta naku, noi kyykyt on naurettavia vehkeitä, koomisen näkösiä nojapuita.
  6. #36
    Lainaa (Jadexia @ Syys. 12 2007,18:05) kirjoitti
    190:senä oli kyllä cbr ahtaampi kuin R, eihän se alaväännön puute mitään haittaa ei sitä kuitenkaan 3000 kierroksilla käsketä. Runko kuumenee kyllä, mutta vedäpä ilmajäähdytteisellä gsxr:llä...
    Rykkösessä se väännön puute vaan näkyy tonne 8 tonniin saakka. Kyllä se on jo vähän niinkuin yläväännönkin puutetta.



    ZX-6R 2007 ex
    ZX-10R 2007 ex
    Husqvarna wr 250 2001
  7. #37
    Lainaa (CeeCee @ Syys. 12 2007,18:47) kirjoitti
    Lainaa (Jadexia @ Syys. 12 2007,18:05) kirjoitti
    190:senä oli kyllä cbr ahtaampi kuin R, eihän se alaväännön puute mitään haittaa ei sitä kuitenkaan 3000 kierroksilla käsketä. Runko kuumenee kyllä, mutta vedäpä ilmajäähdytteisellä gsxr:llä...
    Rykkösessä se väännön puute vaan näkyy tonne 8 tonniin saakka. Kyllä se on jo vähän niinkuin yläväännönkin puutetta.
    Kawamiäs ei vaan osaa.
    BMW R1200RT
    Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
  8. #38
    Lainaa (Toyboy @ Syys. 12 2007,19:01) kirjoitti
    Lainaa (CeeCee @ Syys. 12 2007,18:47) kirjoitti
    Lainaa (Jadexia @ Syys. 12 2007,18:05) kirjoitti
    190:senä oli kyllä cbr ahtaampi kuin R, eihän se alaväännön puute mitään haittaa ei sitä kuitenkaan 3000 kierroksilla käsketä. Runko kuumenee kyllä, mutta vedäpä ilmajäähdytteisellä gsxr:llä...
    Rykkösessä se väännön puute vaan näkyy tonne 8 tonniin saakka. Kyllä se on jo vähän niinkuin yläväännönkin puutetta.
    Et vaan osaa. *


    Eipä tuo väittämäni nyt niin kauaksi totuudesta mennyt. Osaamisella ei kyllä ole tämän faktan kanssa mitään tekemistä.
    ZX-6R 2007 ex
    ZX-10R 2007 ex
    Husqvarna wr 250 2001
  9. #39
    Lainaa (CeeCee @ Syys. 12 2007,19:03) kirjoitti
    Lainaa (Toyboy @ Syys. 12 2007,19:01) kirjoitti
    Lainaa (CeeCee @ Syys. 12 2007,18:47) kirjoitti
    Lainaa (Jadexia @ Syys. 12 2007,18:05) kirjoitti
    190:senä oli kyllä cbr ahtaampi kuin R, eihän se alaväännön puute mitään haittaa ei sitä kuitenkaan 3000 kierroksilla käsketä. Runko kuumenee kyllä, mutta vedäpä ilmajäähdytteisellä gsxr:llä...
    Rykkösessä se väännön puute vaan näkyy tonne 8 tonniin saakka. Kyllä se on jo vähän niinkuin yläväännönkin puutetta.
    Et vaan osaa. *


    Eipä tuo väittämäni nyt niin kauaksi totuudesta mennyt. Osaamisella ei kyllä ole tämän faktan kanssa mitään tekemistä.
    Paskat käppyröistä silloin kun annetaan kenkää koneelle. Et vaan osaa.
    BMW R1200RT
    Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
  10. #40
    On se vaan hienoa huomata, ettei omat argumentit kannakkaan. Eikö totta!?

    Asiaan. Valintani näistä kahdesta oli r1 ja puhun nyt näistä 07 mailleista. Rytkölä miellyttää omaa silmääni enemmän ja muuta perusteluja ei tarvitse. Hondassa on lisäksi aikas vanhanaikainen mittaristo(tylsän oloinen).
    ZX-6R 2007 ex
    ZX-10R 2007 ex
    Husqvarna wr 250 2001
  11. #41
    Lainaa (CeeCee @ Syys. 12 2007,19:11) kirjoitti
    On se vaan hienoa huomata, ettei omat argumentit kannakkaan. Eikö totta!? *

    Asiaan. Valintani näistä kahdesta oli r1 ja puhun nyt näistä 07 mailleista. Rytkölä miellyttää omaa silmääni enemmän ja muuta perusteluja ei tarvitse. Hondassa on lisäksi aikas vanhanaikainen mittaristo(tylsän oloinen).
    Turha vangätä enempää. Jos käppyröiden perusteella myytäis pyöriä niin jollain kierrosalueella oleva paras vääntö, vääntööhän etsit kilokyykystä?, määrittelis myynnin. Pysy sää kawassa niin oot tyytyväinen. Kawaa myydäänkin japseista melko paljon ulkonaöstä huolimatta.
    BMW R1200RT
    Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
  12. #42
    Jos vääntöä haluatte, hankkikaa customi !
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  13. #43
    Lainaa (Toyboy @ Syys. 12 2007,19:18) kirjoitti
    Lainaa (CeeCee @ Syys. 12 2007,19:11) kirjoitti
    On se vaan hienoa huomata, ettei omat argumentit kannakkaan. Eikö totta!? *

    Asiaan. Valintani näistä kahdesta oli r1 ja puhun nyt näistä 07 mailleista. Rytkölä miellyttää omaa silmääni enemmän ja muuta perusteluja ei tarvitse. Hondassa on lisäksi aikas vanhanaikainen mittaristo(tylsän oloinen).
    Turha vangätä enempää. Jos käppyröiden perusteella myytäis pyöriä niin jollain kierrosalueella oleva paras vääntö, vääntööhän etsit kilokyykystä?, *määrittelis myynnin. Pysy sää kawassa niin oot tyytyväinen. Kawaa myydäänkin japseista melko paljon ulkonaöstä huolimatta.
    Myynnin määrittää se mikä myynnin määrittää. Se ei taas kuulu tähän keskusteluun sen enempää mitä japanian myyntitilastot eri pyöristä.

    Et ilmeisesti jaksanut ymmärtää faktaa mitä minä sinulle kerroin? Rykkösessä on huono ala ja keskialueen vääntö. Tätä minäkin kummastelin kun kyseistä fillaria koeajoin ja voin luvata, että se koeajopyörä sai kyllä happea enempi ja vähempi. Ei ole paljoakaan liioiteltua sanoa ko. pyörän väännön olevan kuin kuussatkun. Ainakin sen eron huomaa sitten kun hyppää kawan päälle.


    Eikä se tehokäyräkään rytkösessä mikään kummoinen ole. Silti se olisi näistä kahdesta minun valintani. Siinä vaiheessa missä se fillari hankitaan pelkästään rata-ajoa varten ja ruvetaan niitä sekunnin murto-osia halkomaan, niin ruvetaan sitten puhumaan siitä "kengän antamisesta". Ihan villinä veikkauksena kyllä heitän, että sinä tuskin osaat sen paremmin kuin minäkään. Ihan yksi lysti mitä pyörä antaa piikkitehoa tai vääntöä. Enemmän merkitystä siihen tehontuntuun on sillä minkälaisen käppyrän se tuottaa. Vai ajeletko sinä liikenteessä kierrokset välillä 12000-13000rpm? Etpä taida joten mussutuksesi oli täysin turhaa.
    ZX-6R 2007 ex
    ZX-10R 2007 ex
    Husqvarna wr 250 2001
  14. #44
    Lainaa (CeeCee @ Syys. 12 2007,19:31) kirjoitti
    Lainaa (Toyboy @ Syys. 12 2007,19:18) kirjoitti
    Lainaa (CeeCee @ Syys. 12 2007,19:11) kirjoitti
    On se vaan hienoa huomata, ettei omat argumentit kannakkaan. Eikö totta!? *

    Asiaan. Valintani näistä kahdesta oli r1 ja puhun nyt näistä 07 mailleista. Rytkölä miellyttää omaa silmääni enemmän ja muuta perusteluja ei tarvitse. Hondassa on lisäksi aikas vanhanaikainen mittaristo(tylsän oloinen).
    Turha vangätä enempää. Jos käppyröiden perusteella myytäis pyöriä niin jollain kierrosalueella oleva paras vääntö, vääntööhän etsit kilokyykystä?, *määrittelis myynnin. Pysy sää kawassa niin oot tyytyväinen. Kawaa myydäänkin japseista melko paljon ulkonaöstä huolimatta.
    Myynnin määrittää se mikä myynnin määrittää. Se ei taas kuulu tähän keskusteluun sen enempää mitä japanian myyntitilastot eri pyöristä.

    Et ilmeisesti jaksanut ymmärtää faktaa mitä minä sinulle kerroin? Rykkösessä on huono ala ja keskialueen vääntö. Tätä minäkin kummastelin kun kyseistä fillaria koeajoin ja voin luvata, että se koeajopyörä sai kyllä happea enempi ja vähempi. Ei ole paljoakaan liioiteltua sanoa ko. pyörän väännön olevan kuin kuussatkun. Ainakin sen eron huomaa sitten kun hyppää kawan päälle.


    Eikä se tehokäyräkään rytkösessä mikään kummoinen ole. Silti se olisi näistä kahdesta minun valintani. Siinä vaiheessa missä se fillari hankitaan pelkästään rata-ajoa varten ja ruvetaan niitä sekunnin murto-osia halkomaan, niin ruvetaan sitten puhumaan siitä "kengän antamisesta". Ihan villinä veikkauksena kyllä heitän, että sinä tuskin osaat sen paremmin kuin minäkään. Ihan yksi lysti mitä pyörä antaa piikkitehoa tai vääntöä. Enemmän merkitystä siihen tehontuntuun on sillä minkälaisen käppyrän se tuottaa. Vai ajeletko sinä liikenteessä kierrokset välillä 12000-13000rpm? Etpä taida joten mussutuksesi oli täysin turhaa.
    Heh ...
    BMW R1200RT
    Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
  15. #45
    Lainaa (CeeCee @ Syys. 12 2007,19:31) kirjoitti
    Ei ole paljoakaan liioiteltua sanoa ko. pyörän väännön olevan kuin kuussatkun.
    Oman koeajon perusteella tää pitää kyllä ihan paikkaansa, eikä tosiaankaan kovinkaan liioiteltua. Mut parhaimman näköinen kilokyykky!
    ZX-9R -01....... ei nahkapuku purista pallia,tää on taivaallista rallia...
  16. #46
    Lainaa (CeeCee @ Syys. 12 2007,19:11) kirjoitti
    Hondassa on lisäksi aikas vanhanaikainen mittaristo(tylsän oloinen).
    Tuo on kyllä totta.

    Mut jos valinta osuu hondaan niin sitten toinen hankala valinta on värin kans... Repsol vai puna-musta vai koko musta



  17.  
  18. #47
    Lainaa (CeeCee @ Syys. 12 2007,19:11) kirjoitti
    Hondassa on lisäksi aikas vanhanaikainen mittaristo(tylsän oloinen).
    Ainut - puoli
    superjopo
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12