joo eli onkohan toi powercommanderi vaikea asentaa pyörään! ei tarttis asennuttaa liikeessä sitä. löytyisiköhän netistä asennus ohjeet? pitäisi putken takia säädättää,mut ei taida onnistua ilman commanderia.
Eiköhän se ole ihan plug and play tyylinen. Omassa ainakin oli että liitin irti powerin liitin väliin ja liitin takaisin kiinni.
Kiva on kallista ja tosi kiva on tosi kallista
zx-12r 02
Ei kaikki hommat mene niin kuin elokuvissa...(kawa @ Syys. 13 2007,15:38) kirjoitti
Kyllä commandereitakin on erilaisia, joissakin malleissa saa laittaa liitintä aika reippaasti ja pääsee ryösteleeen.
Mutta kyllä nuo omin voimin on aina saanut paikalleen, eli itse vaan asennat. Ei ole mitään tiedettä ja kyllä niissä on kattavat ohjeet mukana.
Itsellä kokemukset kahdesta rytkösestä ja yhdestä kusiais giksusta ja tuo giksu oli aika vittumainen jobi.
-07 Z1000
-07 Gsx-R 1000 Myyty
-06 R1 vaihdettu
-05 R1 lunastettu
-00 R1 myyty
Niin ja sehän ei tee asennettuna yhtikäs mitään ilman sopivaa softaa ja mielellään penkitystä.(kawa @ Syys. 13 2007,15:38) kirjoitti
Ainakin FJR:ssä oli valmistajan yms. PC:n softat persiillään Suomen kylmässä ilmastossa, mutta penkin+säädön jälkeen *![]()
Jos R6R:ssä on yhtään samanmoinen homma kun R6:ssa, niin.
Takakate pois ->ryöstetään sähköt PC:lle takavaloilta
Tankki ylös -> yks liitin auki -> PC:n liittimet avattuun liittimeen ja paikat takasin kiinni.
Kaikki oheistoiminta kuten oikean liittimen löytäminen, nakkien työntäminen ahtaisiin koloihin yms vaikeuttaa hommaa, mutta jos yhtään kasvaa peukalo enemmän tuolla reunalla niin onnistuu varmasti itseltä.
edit:taitaa siinä johtonipussa olla se akun miinusnapaankin kiinnitettävä johto.
Who is this clown? Unfortunately no one can be told, you have to see him for your self...
kotisivuräpellys
löytyyhän power commanderin sivuilta paljonkin ohjeita tuohon.
mainitsen nyt vaan tässä ohimennen huomion minkä kaveri teki laittaessaan kyseiseen mopoon PC:n kiinni.
en meinannu aluks uskoa mutta se lukee myöskin commanderin sivulla:
"You will notice that in the maps there are not
detailed values below 9000rpm at 100% throttle
and below 7500rpm at 60-80%. This is because
the throttle blades will not open more than 60%
below this RPM range no matter how much throttle
input is given. Therefore this area can not be
tuned."
ihan tiedoksi vaan tässä *![]()
Yamaha FZ1-N -07
www.salonen-motorsport.fi