Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
    Terve,
    Suunnitelmissa on hankki 06 FJR.
    Käytössäni on Garminin Zumo navigaattori, jonka mukana tulee mp kiinnityssarja. Jos olen oikein ymmärtänyt, niin mukana tulevalla kiinnityssarjalla ei saa Zumoa kiinni FJR: ään.
    Eli....kuinka olet ratkaissut kiinnityksen ?
    Yamaha Drag Star - Suzuki V storm - Yamaha FJR - BMW 650GS
    Yammulta saa ohjaustankojen väliin tulevat rosteri pellit...

FJR1300
    Stainless steel adjustable mounting bracket.
    Suitable for mounting the Garmin Zumo or the
    Garmin StreetPilot 2610 onto your FJR1300.

’06-’07 5VS-W0779-00-00
    67 €

Tämä ongittu Jammun luettelosta,omassa on Zumo juurikin tällä kiinni.

Yamaha luettelo

-Miehen elämä on yhtä taistelua, päivällä leivästä ja yöllä lihasta.

* *
    ** KAWA *
    En tunne Zumon kiinnikkeitä, mutta ainakin Garmin 60Cx:n saa kiinnitettyä kuvien mukaan:

Laite
    Kiinnike

Josko tästä olisi apua.
  4.  
    Lainaa (Stormi @ Syys. 10 2007,13:35) kirjoitti
    Terve,
    Suunnitelmissa on hankki 06 FJR.
    Käytössäni on Garminin Zumo navigaattori, jonka mukana tulee mp kiinnityssarja. Jos olen oikein ymmärtänyt, niin mukana tulevalla kiinnityssarjalla ei saa Zumoa kiinni FJR: ään.
    Eli....kuinka olet ratkaissut kiinnityksen ?
    Zumon (550) saa FJRään kiinni myös ihan paketissa tulevilla hilpakkeilla. Kytkinkahvan kiinnityspultit irti ja paketista pidemmät tilalle, väliin sitten telineviritys ihan paketin ohjeen mukaan.

Tukevuus, värinät ym kaikki muut ihan ok. Ainoa miinuspuoli on se että paketti tulee vähän liian lähelle kuskia. Kartan silmittely onnistuu kyllä vaivattomammin jos Zumon virittelee mittariston eteen keskelle.

Itse laitoin tuon vain "väliaikaisesti" vakiokiinnikkeillä keväällä, mutta siinäpä tuo on palvellut jo reilut 20 tkm ihan kelvollisesti.
    R1 + FJR
    + lelut monttuun ja mönkimiseen sekä tonkimiseen