Tää stongan ja penkin säätömahdollisuus on myös hyvä ominaisuus, vaikka normipituinen mies olenkin. Se näyttää olevan yleinen trendi, kun esimerkiksi naiset on kasvava asiakasryhmä.(ttuttu @ Syys. 13 2007,22:25) kirjoitti
Toi Tenere vois olla just mun pyörä jos vaan ajaisin enemmän vuodessa kun sen 1500km..
Hittolainen että tuo uusi piikki on upea! Siinä on piikkipoikien uusi märkä uni. Ja ei hitto että tuli R1:een upeat värit. Ja R6R aivan perkeleen upea, vielä upeampi kuin tänä vuonna, miten se on edes mahdollista?![]()
![]()
![]()
Suzuki GSX-R 1000 K7
Mä oon aina tykänny, että Jammulla on parhaimman näköiset fillarit. Niillä on muotoilu hallussa. Kun olisvat vaan vaihtaneet noi R1:n putket, niin siinä vois olla seuraava mopo. Mutta en osta tollasta, kun ei siihen takapenkin paikalle saa edes reppua kiinni.
Jaa mutta,,, eihän mulla ole rahaakaan.![]()
Tykännyt jo pitempään Yamahan sporttipyörien ulkonäöstä ja väreistä. Ainaostaan edellinen Fireblade näyttänyt hyvältä. Nyt kun uusi on ihan järkyttävän ruma, pysytään Yamahassa. Tämä siis jos tulee vaihdettua tuo kutonen uuteen pyörään ensi kesänä. Uskomattoman hieno tuo sininen R1![]()
"Parempi Matti kukkarossa kuin Mervi sängyssä"