Te ketkä kierrätte ja tunnette valmistajia.... ilmoitelkaa kenellä kaikilla valmistajilla ARAIN lisäksi löytyis DD-lukolla varustettua avopottaa???
t:JL
Näillä mennään mitä on saatu !
Shoein J-Wing malli on visiirillinen avokuuppa ja lisäks RJ Platinum-R malli, joka on avopotta. Molemmissa tupla-D lukitus.
Joko löydän tien tai teen sen...
-Hannibal-
H-D Road King Custom 2004
Pää on joka tapauksessa muusina, jos lippaa avokypärällä. Lukon kiinni pysyminen on ehkä se pienin huolen aihe. Miks siinä pitäis olla DD-lukko, joka on kuitenkin kinkkisempi laittaa kiinni?
premier
emeritus
Njaa...Kyllä mun mielestä tupla-D lukko on yhtä helppo tai helpompi kuin pikalukko kiinnittää. Yks vetäsy hihnasta ja kiinni on ja aina oikeella kireydellä.
-Hannibal-
Hä(SenioRR @ Syys. 06 2007,23:50) kirjoitti
? Eiks se pikalukko oo aina oikeella kireydellä??
Edit. Lisähuomautus
On, mutta saattaa räpsähtää auki kun joutuu puristuksiin esim nahkatakin vetoketjun kanssa. (Vaikea selittää tilanne, mut eilen illalla räpsähti auki kesken ajon ku käänsin päätä oikealle...)
Vastedes suosin DD lukkoja
Kawasaki 550 -83 Limited Edition
Grumpy Old Fart
"Si vis pacem, para bellum"
On varmaan jos ei luista ajan kanssa niista pituuden säätölenkeistä. Samoin riippuu siitä onko joka kerta samanpaksuinen puffi ja/tai huppu tai jotain muuta siellä hihnan ja ihon välissä. DD:llä nämä eivät vaikuta kireyteen koska kiristys tapahtuu joka kerta.(määhulluvai @ Syys. 07 2007,01:40) kirjoitti
Mitään en tunnusta!
1000RR YCC #141
Davida on huippu avopotta josta löytyy DD, eikä näytä kärpässieneltä päässä. Suosittelen lämpimästi.
![]()
Gray-haired riders don't get that way from pure luck !
Juurikin tätä tarkoitin tuolla aikasemmin. Tosin myös hihnan materiaali vaikuttaa siihen miten hihna lyöstyy. Tällöin ei tietysti itse lukituksessa ole vikaa. Aikaisemmassa kypärässä (HJC) hihnan sai erikseen kiristää joka kerta, kun laitoin potan päähän! Löystyi kun käänteli päätä sivuun. Uudessa kypärässä (Suupertti J1) hihna on "karkempaa" materiaalia ja pysyy säädössään. J1:ssä on hyvä pikalukko ja hihna on sopivalla kireydellä ohuen puffin kanssa, mutta nyt kylmällä kelillä hihna kiristää paksummalla huivilla liikaa. DD-"lukolla" ei näin kävis...(TeroT @ Syys. 07 2007,09:50) kirjoitti
-Hannibal-
Katso Moto1 testi Davidan avopotasta. En muista numeroa, mutta löytynee haulla. Kehuivat kovasti. Jos itse ostaisin avopotan, olisi se mitä suuremmalla todennäköisyydellä Davida.
Moon oikias, sinoot vääräs - Moomma oikias, tootta vääräs...
Opinions are like assholes, everybody got one.
Honda XL 125 R -82 --> Kawasaki Z 650 -77 --> Honda CM 400 T -84 --> Honda NTV 650 Revere -90 --> Triumph Thunderbird 900 -00 --> Triumph Tiger 955i -05
Joku sanoi, että Davida sopii maamoottorikuskeille, kuin satula lehmälle![]()
Moon oikias, sinoot vääräs - Moomma oikias, tootta vääräs...
Opinions are like assholes, everybody got one.
Honda XL 125 R -82 --> Kawasaki Z 650 -77 --> Honda CM 400 T -84 --> Honda NTV 650 Revere -90 --> Triumph Thunderbird 900 -00 --> Triumph Tiger 955i -05
AP kyseli tuota avopotta asiaa puolestani, mä kun en ikinä itse kerkii perehtymään asiaan riittävästi, kun oon aina töissä... *(premier @ Syys. 06 2007,23:45) kirjoitti
Avopotta siksi että mua vaan yksinkertaisesti ahistaa umpipotat ja tykkään avopotan paremmasta istuvuudesta (ja näkyvyys avopotasta sivuille on parempi) *
Tiedän toki että mahdollisen lipan tullen mun leukani korjaa ainoastaan kelloseppä, mutta koitankin ajatella asiaa siltä kannalta että niitä lippoja ei tule *
Tällä hetkellä mulla on HJC:n potta jossa tuo hihna on tosi liukas, joka kerta kun vetäsee potan päähän, saa hihnan kiristää uusiksi, samoin jo muutaman sadan kilometrin ajon jälkeen on uudelleen säätäminen ajankohtaista, siksi tahdon tuplaD:n *Ja kun tuo pikalukitus antaa periksi pikkuhiljaa ajossa, niin edessä on aina se ongelma että kun jossakin vaiheessa nopeus nousee rikesakkorajan yläpuolle motarilla, niin tuo periksi antava hihna aiheuttaa sen että kypärä pyrkii kohti takaraivoa... eikä oo kauheen kivaa ajaminen enää sen jälkeen nakulla .
moottoripyöräily, parasta mitä voi housut jalassa tehdä![]()