Miten tuo Hayabusa soveltuu matkapyöräksi kaksipäällä ajoon ja saako siihen pyörän tyyliin sopivia laukkuja
Olen 170 cm onko liian etukeno ajoasento tämän kokoiselle, tarkoitan että onko ohjaustanko liian kaukana ja matalalla
Vähän olen sillä silmällä katsellut ko. pyörää, jos vaikka seuraavaksi -08 tai vanhempi.
Busa sopii mainiosti matkapyöräksi pienin varauksin. Nopea matkapyörähän se onkin eikä mikään supersportti. Telineitä/laukkusatseja siihen löytyy myös. Busan stongat ei ole matalalla mutta aika kaukana ne on ja näin ajoasento on varsin raskas varsinkin hitaissa nopeuksissa. Mutta eihän busalla hitaasti ajetakkaanTankoja on tosin helppo nostaa ylöspäin jolloin asento paranee selkeästi. Kannattaa käydä koeajamassa ja ajaa vähän pidempi siivu kerralla niin sillä se selviää. Jos ajoasento ei ole ongelma niin muutenhan tolla matkaa taittaa hymy korvissa ja matkustajallakin on kohtuu hyvät oltavat.
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
Itse olen sun pituinen ja mulla on 11mm nostettu stongaa samalla kun pyörä madallettiin. Ajoasento ainakin mulla parani tuossa...(leijona59 @ Syys. 08 2007,21:05) kirjoitti
... palikat stongan nostoon tais olla 10e about.
Pyörätön motoristi...
Exät: KTM 690 SMC, kilvetön Yamaha YZF-R6R, BMW S1000 RR, Suzuki GSX1300R Hayabusa, Yamaha YZF 600R Thundercat
Meillä on uusi Bussi johon on tuupattu nyt 1500km. Viikonlopun neitsytajo oli Espoosta Turun kautta Nauvoon ja takas. Laite toimii hyvin kaikilla alustoilla, myös hiekkateillä. Ajoasento on matala mutta itse (187cm) totuin siihen parin sadan kilometrin jälkeen. Meillä on SW-Motecin telineellä Givin 46 litran takalaukku. Telineessä piti tosin reikiä siirtää 5cm taakse jotta laukku ei syö apukuskin penkkitilaa. Sivulaukuille löytyy fiksut kiinnikkeet joista jää näkyviin vain pienet lenkit.
Apukuskin jalkatilat oli reissussa ongelma. Polvikulma on tällä hetkellä liian tiukka matka-ajoon. Lepuuteltiin sitten 50km välein niitä takana istujan jalkaisia. Mitkä on parhaat madalletut tapit taakse?
GTR 1400
Kaksinajosta oon jäävi sanoon mitään, joskaan ei MyLady valitellutkaan oo, vaan kehunut mm. Jampan ( Saastamoinen ) satulaa tosi mukavaksi !
Pääsääntöisesti ajan baanaa yksin. Tosi, että kaupungissa hiukan raskas soutuinen, mutta MRA:n tuplakupla plexillä jo 60 km/h niin tuuli antaa keventävät paineet kropalle. TOSI pitkiäkin siivuja vetänyt romuskolioosi selälläni ja meno maistuu aina vaan.
Esim . Autolla en pysty ajaan laingaan.
Busa on huippu matkapyörä ja samalla supersport, eli keikkuu esim. varttimaili kiihdytys kisojen kärkipäässä useamman "bussin" voimin.
Jassu nyt tapansa mukaan vinoilee mun ylistyksestä, mutta oon kuitenkin vuodesta 1974 ajanut niin montaa pyörää ja merkkiä, mallia ja kokoluokkaa ja en KOSKAAN ole törmännyt moiseen huippumotoon ! Hinta laatusuhdekkin on kohillaan, varsinkin kun K8 tulee on nuita huippuvaihdokkeja tarjolla. Mulla oli aikanaan 300km koeajo ja olin totaalisen myyty, nyt takana 40.000km Bussella ja eikun paranee vanhetessaan ! Niin mä oon 185cm ja 100kg ja mikään ei puudu matkalla, eli jopa harmittaa joskus, kun täytyy tankata n. 300-400km välein.![]()
Viimoset 7 tauon jälkeen.
1200 GSF *Bandit *-02
Suzu GS 500 E *-99 *( Mimmalle )
Suzu Hayabusa -04 ( Liekkari )
Suzu Hayabusa -08 ( Valkkari )
HD *V - ROD * -06 *( Street )
HD *Electra Glide 1600*-09
HD XL 1200 Low Sportster -10
No Nynnääs se vaihtu sit ! K8 tulee Heinäkuun alussa "tuunattuna" tarvittavilla lisä"hilppeillä" .Mikkää ei oo ikuista . Ei ees kiintymys Omaan liekitettyyn . Sen veraan komeeta on kyyti uudessa K8 :ssa . Huippuhyvän ja teknisesti erittäin hyväkuntosen K4 / 05 mallin Bussin saapi Tampereen RM-Heinolta "Minimaalista" Korvausta vastaan .
Pahhaa teki jättää sinne, mutta ei jaksa ruveta vääntään ite kauppaa jonninjoutavien renkaanpotkijoiden kanssa. Spanskeihin kuukaudex HD :n Puikkoihin ja sieltä sit suoraa K8 puikkoihin. Pannaas tähä muutama Foto RM:Heinolla olevasta tosi erikoisuudesta :
Liekitetty Myyntikunnossa 1 !
Liekitetty Myyntikunnossa 2 !
Liekitetty Myyntikunnossa 3 !
Liekitetty Myyntikunnossa 4 !
Laitan myyntipalstalle lisätextein, sen verran lupasin jeesata SUOMEN parasta ja viksuinta Motokauppiasta, eli Kari Vahteristoa RM-Heino Tampere.![]()
1200 GSF *Bandit *-02
NO EI tokkiisa ! Kiilto ajat on ohi, eli Valkoseen tulee VAIN ja AINOASTAAN : Mustaa, Valkoista ja Hiilikuitua .
Toki joissain osissa väkisin Terästä.![]()
1200 GSF *Bandit *-02