Onkos kenelläkään kokemuksia kyseisestä merkistä? Kävin tänään liikkeessä koittamassa kyseisen valmistajan 2-osaista nahkapukua ja hyvältähän tuo tuntui, epäilyttää vaan miten on tuon laadun kanssa kun suhteellisen tuntematon merkki tuntuu olevan *![]()
-08 Kawasaki ZX-6R
-07 Honda Hornet 600 (ex)
-99 Suzuki GS 500 (ex)
Mulla on ollu käytössä tän kesän ja oon ollu tosi tyytyväinen. Reikänahka takin käsivarsissa on tosi mukava kuumallakin, ja olkapäitten venttiilit toimii hyvin. Mitään huonoa sanomista laadusta ei ole vielä ilmaantunut. Housut saa hyvin kiinni takkiin ja selkäpanssari menee helposti siellä alla. Kaikki vetoketjut toimii moitteetta eikä mitään langanpätkiä roiku mistään. Taskutilaakin on sopivasti. Näyttääkin vielä ihan hienolta..
Voin omasta puolestani suositella, en ole mitään huonoa vielä huomannut joka häiritsis.
Tässä mallia allekirjotuksiin.
Joo, kyllä vaikuttivat ihan asiallisilta rytkyiltä ja hintakin oli näin syysaikaan kohdallaan. Niin ja eihän sitä ulkonäköseikkaa pidä vähätellä, kai se on tää harrastus joka saa miehissäkin esiin aika turhamaisia piirteitä![]()
Katukäyttöönhän noi suurimmaks osaks tulis, siksi ajattelin just tota 2-osasta, mutta eiköhän noilla ratapäivilläkin pärjäis tällanen alottelija...
-08 Kawasaki ZX-6R
-99 Suzuki GS 500 (ex)
missä näitä on myytävillä ja löytyykö netistä jotain lisätietoa+kuvia noista?
ZX-9R -01....... ei nahkapuku purista pallia,tää on taivaallista rallia...
Jaahas, enpä tiedä ketkä myy...Itsellä sattu silmään paikallisen (Mikkeli) liikkeen syystarjouksista. Firman nettisivut löytyy tuolta -> Kliketi kliks
-08 Kawasaki ZX-6R
-99 Suzuki GS 500 (ex)
Bike World Vantaa
Bike World Tampere
Motobox Oy Karhula
Motsikka Ky Lappeenranta
Liiketalo Pirttilä Hämeenlinna
KX-Center Oy Tampere
Kuvan Moottoripalvelu Jyväskylä
SR-Koneteam Ky Mikkeli
H.S. Pitkänen Oy Kuopio
H.S. Pitkänen Oy Varkaus
Jokikone Oy Joensuu
Bike Point Lahti
Moto Kokkola Oy Kokkola
Yhdyn kyllä yllä olevaan. Itsellä toki on vaan ollut tollanen -klik- tän kesän. Jos jotain huonoa pitäis keksiä niin näillä keleillä meinaa käsille tulla kylmä johtuen siitä reikänahasta. Ja toinen mitä tulee mielee niin kyynärpäissä olevien suojien päällä oleva pehmuste lähtee liukumaan kohti hihoja. Tosin ne on tarrakiinnitteiset mutta silti vähän vi##umainen laittaa takas kun ovat sen verkkovuoren välissä.(demonos @ Syys. 07 2007,17:43) kirjoitti
SV650 -00 Z750 -07 WR400F -00
Kävin sit lauantaina ostamassa Nexon takin ja housut, hintaa tuli 430 erkkiä selkäsuojan kanssa eli aika lompakkoystävällinen ostos *
-08 Kawasaki ZX-6R
-99 Suzuki GS 500 (ex)
Ihan kohtuuhintaan oot saanu. Otiks semmosen pinkin värisen?![]()
Itse olen nyt tämän kesän ajellut Nexon kamoilla. Kohtuu hyvä kyllä on (ja mun mielestä pirun hyvän näköinen & tuuletus pelas helteillä VÄHINTÄÄNKIN hyvin!).
Jonkin verran on narunpätkää / ommelta repsottanut eri kohdista (ei pahasti) + mun housuissa oli jotenkin huono neppari ja vaihdettiin myyjän piikkiin suutarilla parempi. Nyt on pitänyt hyvin. Niin ja sitten takissa se vetskarin jälkeinen tarrasuljin (joka tulee kauluksen kohdalta vetoketjun yli) alkoi repeämään. Sekin korjattiin suutarilla myyjäliikkeen piikkiin.
Muuten ovat olleet kyllä hyvät päällä & liikenteessä pidemmälläkin matkalla meni kesällä kivasti, kun tosiaan ne olkapäidet & selän ilmaventtiilit kierrättää ilmaa kivasti läpi (+ esim. hihojen reikänahkatsydemit).
Mutta nyt syksyllä nuo on ihan vitun kylmät. Ei meinaa tarjeta enää ajeleen kovin ainakaan pitkiä reissuja, joten pistän kyllä goret tässä vielä ostoslistalle.
Kovastihan noita ovat jotkut mainostaneet esim. huomattavasti laadukkaammiksi, kuin esim. Sweep / vastaavat "halpikset". Tiedä sitten tuosta, eli en haasta riitaa
Halvalla olet kyllä saanut kamat ostettua, soppelit syysalet oli ilmeisesti?
- P
Nexon housut ostin hiljattain, muuten olen todella tyytyväinen housuihin, mutta tuo nappi ei oikein vakuuta. Täytyykin talven aikaan suutarilla vaihdattaa parempi nappi.
Hah hah...en nyt sentään, vaikka olis se aika ihq ollu *(demonos @ Syys. 09 2007,19:23) kirjoitti
*
Ja tulipahan tänään todettua toi housujenkin tuuletus vähintään hyväksi, liian hyväks syyskeleille meinaan mutta kylmiä kelejä varten on onneks gorehousut.
Eipä noi tainnu missään erityisessä alessa olla, mutta mukava myyjä katto niille sellasen sopivan syyshinnan...*![]()
niin ja onhan noissa kai katteet sen verran kohillaan että on varaa vähän hintoja laskee
-08 Kawasaki ZX-6R
-99 Suzuki GS 500 (ex)
Itsellä on Nexon takki ja se on täyttänyt tehtävänsä tosiaankin kiitettävästi. Viileämmällä ja sadekelillä mulla on Rukan goret. Sairaan halvat kaupat oot saanu tingittyä.