Virhe | .ORG!

Virhe

Virheviesti

PDOException: SQLSTATE[23000]: Integrity constraint violation: 1062 Duplicate entry '2147483647' for key 'PRIMARY': INSERT INTO {watchdog} (uid, type, message, variables, severity, link, location, referer, hostname, timestamp) VALUES (:db_insert_placeholder_0, :db_insert_placeholder_1, :db_insert_placeholder_2, :db_insert_placeholder_3, :db_insert_placeholder_4, :db_insert_placeholder_5, :db_insert_placeholder_6, :db_insert_placeholder_7, :db_insert_placeholder_8, :db_insert_placeholder_9); Array ( [:db_insert_placeholder_0] => 0 [:db_insert_placeholder_1] => php [:db_insert_placeholder_2] => %type: !message in %function (line %line of %file). [:db_insert_placeholder_3] => a:6:{s:5:"%type";s:6:"Notice";s:8:"!message";s:77:"Use of undefined constant MENU_PREFERRED_LINK - assumed 'MENU_PREFERRED_LINK'";s:9:"%function";s:44:"MenutrailbypathActivetrail->setActivetrail()";s:5:"%file";s:93:"/var/www/html/sites/all/modules/contrib/menu_trail_by_path/src/MenutrailbypathActivetrail.inc";s:5:"%line";i:43;s:14:"severity_level";i:5;} [:db_insert_placeholder_4] => 5 [:db_insert_placeholder_5] => [:db_insert_placeholder_6] => http://www.moottoripyora.org/drupal-header?destination=keskustelu/showthread.php/228131-R-1200-S-HP-ja-LT-rivikuutosella?p=5308690 [:db_insert_placeholder_7] => [:db_insert_placeholder_8] => 217.30.184.81 [:db_insert_placeholder_9] => 1759579617 ) funktiossa dblog_watchdog() (rivi 157 tiedostossa /var/www/html/modules/dblog/dblog.module).
Sivustolla tapahtui odottamaton virhe. Yritä myöhemmin uudelleen.
Tulokset 1:stä 14:een 14:sta
  1. #1
    Näyttää olevan seuraavassa Motorradissa enemmän juttua R 1200 S HP versiosta ja olipa siellä kuva:
    BMW-Studie: Eine K 1200 LT mit Reihensechszylinder wird immer wahrscheinlicher.



    Kumminkin
  2. #2
    Panes linkillä...
    <p>2002-2014</p>
  3. #3
    BMW K1600GT, KTM 450 EXC,Ski-Doo freeride 800
    Born to be wild! Later captured...
  4. #4
    http://www.motorradonline.de/news/motorrad-neuheiten-2008.262786.htm#
    BMW K1600GT, KTM 450 EXC,Ski-Doo freeride 800
    Born to be wild! Later captured...
  5. #5
    BMW K1600GT, KTM 450 EXC,Ski-Doo freeride 800
    Born to be wild! Later captured...
  6. #6
    Lainaa (ptm @ Syys. 10 2007,19:09) kirjoitti
    Siis mites ne jenkit kysyy..."where is the beef?"

    Tuossa näkyy olevan nykyisen LT:n kuva ylhäältäpäin ja joku toteaa, että "uusi kuusipyttyinen näyttää yhä todennäköisemmältä".

    Juupa juu, näitä juttuja on kuultu ja nähty, vaan eipä oo itse mopoa vielä vilahtanut. Sen sijaan jossain "ihan varmat lähteet" väittää, että johtuen tämän markkinasegmentin pienuudesta ja nykyiseen LT:hen satsatuista suurista summista uutta ei ole luvassa kuin joskus 2009-2011.
    Mene ja tiedä näistä...

    t. pozo

    -04 K 1200 LT

    Amerikan kierros 2006:
    http://finnishcurvecowboys.blogspot.com/

    Amerikan kierros 2010:
    http://finnstoccr3.blogspot.com/

    Amerikan kierros 2011:
    http://finnstoccr2011.blogspot.com/

    Moponparantelukuvia:
    http://picasaweb.google.com/pozoizquierdo
  7. #7
    Toivottavasti saavat paukkuja sinne koneeseen.Näin entisenä ja ehkäpä tulevanakin lt kuskina toivoisi,että siitä DIESEL sierraan verrattavasta moottoritehosta olis aika päästä eroon.
    <p>R 1200 RT</p>
  8. #8
    Miks LT:ssä pitäis olla enemmän tehoa? * Eihän semmosella aja kun vanhat ukot, eikä niiden ole muutenkaan hyvä ajaa kovaa, kun reaktiot ja näkö on jo päässyt heikoks. Eikä vanhoilla saa enää olla liian kiire mihinkään, lähtee ajoissa kotoa, niin ehtii laiskemmallakin pelillä...

    * *
  9. #9
    Mutta aatelkaa - suora kutonen pitkittäin (kun keksivät upgradeta tuon koneen parilla sylinterillä) Saattaa vaatia hieman lisää jo nyt vaatimatonta akseliväliä....
    <p>2002-2014</p>
  10. #10
    Mutta saa kait ukkojakin joskus vähän poikastaa!!!



    <p>R 1200 RT</p>
  11. #11
    Lainaa (jappi @ Syys. 10 2007,21:04) kirjoitti
    Toivottavasti saavat paukkuja sinne koneeseen.Näin entisenä ja ehkäpä tulevanakin lt kuskina toivoisi,että siitä DIESEL sierraan verrattavasta moottoritehosta olis aika päästä eroon.
    Johan ne -04 mallista eteenpäin kutitteli 15 heppaa lisää, avartelivat pakoputkea, muuttivat vaihdevalityksiä jne.

    Tuohon kun vielä hankit chipin vaikkapa RhineWestiltä http://www.rhinewest.com/ltperf.htm ja Remuksen putken (mulla olisi parikin joutilasta versiota *) niin eiköhän noi hoida ne poikastusoireet pois...



    t. pozo

    -04 K 1200 LT

    Amerikan kierros 2006:
    http://finnishcurvecowboys.blogspot.com/

    Amerikan kierros 2010:
    http://finnstoccr3.blogspot.com/

    Amerikan kierros 2011:
    http://finnstoccr2011.blogspot.com/

    Moponparantelukuvia:
    http://picasaweb.google.com/pozoizquierdo
  12. #12
    Lainaa (Kunkku @ Syys. 10 2007,21:18) kirjoitti
    Miks LT:ssä pitäis olla enemmän tehoa? * Eihän semmosella aja kun vanhat ukot, eikä niiden ole muutenkaan hyvä ajaa kovaa, kun reaktiot ja näkö on jo päässyt heikoks. Eikä vanhoilla saa enää olla liian kiire mihinkään, lähtee ajoissa kotoa, niin ehtii laiskemmallakin pelillä...

    * *
    Justiisa,munki sateessa ajo herbapullon pohjat silmälaseina,tuulilasi ylhäällä ku ei uskalla kesken ajon nappiin koskee,kuulolaite pätkii kosteessa mut onneksi ei ole kiire mihkään nykysin
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  13. #13
    ...tuuli suhisee korvissa, vinosti takaapäin, vauhdin hurmaa jo kuudessa kympissä...

    - In the Rio, Sleepy Sleepers -
  14.  
  15. #14
    Lainaa (raisio.offroad @ Syys. 14 2007,16:45) kirjoitti
    ...tuuli suhisee korvissa, vinosti takaapäin, vauhdin hurmaa jo kuudessa kympissä...

    - In the Rio, Sleepy Sleepers -
    Eihän me vanhat ukot LT:llä nyt noin kovaa...
    <p>2002-2014</p>