Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 39:een 39:sta
    Entäpä onko kellä lisävarusteita F 800 S/ST -pyörissä? Akran sliparilla olevaa ST:tä ajoin ja tykkäsin kovasti, onko esim. Remus tms. ok tuntuinen/kuuloinen? Jomman kumman mallisen Bemun ostan pikapuoliin, on vain valinnan vaikeutta. Noista ST:n sivukatteista jo vähän oli puhetta, osaako kukaan arvioida niiden suojaavuutta käytännössä sateelta/viimalta? S:n kilpiteline ja vanteet olisivat jo vakiona mageemmat mutta ST ehkä käytännöllisempi omaan tarpeeseen... Lähteekö ST:n taakkateline helposti irti ja takas päälle?

Ainakin Tunen F800 S:n huggeri, seat cowl ja hiilikuituslipari näyttävät todella hyviltä. Jos Tune kuulolla, paljonko maksoivat ja mistä..?
    -¤- BMW F800 ST -¤-
    Kawasaki ER-6n
    Honda CB 500
    Mulla on itelläni vko ennen jussia ostettu f800s oon tahkonnut sillä nyt 8000km joista 5000 euroopassa eipä siitä puhti loppunut kesken, matkaseurana oli isäpuolen R1200R ja veikkaapa että ässällä oli mukavampi ajella sateessa eikä r:llä karkuun pääse!! Ainoa miinus oli ajonestolaitteen hajoaminen 3300km kohdalla Saksassa, soitto road assistacelle ja adac in äijjä haki BMW korjaamolle, aikaa paloi n.3.5h ja taas oltiin tien päällä oma kokemukseni on että homma toimii, päivä oli tosin maanantai n. klo15....en tiedä olisko menny toki kauemmin jos olis ollu su päivä! Mulla on pyörässä akra kiinni,en tiedä paljonko vaikuttaa mihinkään kun vaihdoin sen heti kun olin kaupasta ajanut kotiin, muita varusteita on mulla on alakate ja tavarateline sekä keskiseisontatuki(kaikki orkkis BMW varusteita)keskituki on välttämätön koska orkkis jalka on jäätynyt pulkannaru Tehdasvarusteista on ajotietokone (hyvä varuste, ei kannata säästää) sekä valkoiset vilkut. PS. kelkoin stokiksesta koldingiin yhtäkyytiä 915km eikä ässän ajoasento puuduttanut paikkoja.....kesää odotellessa!!
    Muijaani voit arvostella, pyörääni et
    Lainaa (r1150r @ Loka. 02 2007,12:55) kirjoitti
    Lainaa (wanico @ Syys. 28 2007,09:10) kirjoitti
    Anteeksi,...esim. voitaisko kuvitella että 1200 banditin kuskit vaihtaisivat tällaiseen "herrasmies" nakuun?
    R 1200 R on mielestäni oiva reissupyörä reissaamisesta pitäville kuskeille. Olettaen, ettei ole R 1150 R:n aikojen muuttunut näiltä osin. Ken haluaa matkapyörän tekniikan ilman joutavia katteita saa 1200 R:stä erinomaisen pyörän.

Tulikohan tuo yhtään selvemmäksi...
    Samaa mieltä. Kaverilla on R1100R ja siinä täysi laukkuvarustus ynnä pieni pleksi. On sillä käyty pitkät kesälomareissut jo monena kesänä ja ihan kunnon päivämatkoja, 500 - 1000 km päivässä. Olen sillä pariin otteeseen ajanut jonkun sadan kilsan pätkän todennut sen olevan aivan hyvä matkapyörä. Kaikki eivät ole niin kovasti isojen katteiden ja täydellisen tuuli- ja vesisuojan perään. R1100 ...1200R on ihan mainio matka-, kruisailu- ym. yleispyörä.

Itte ajelen GS:llä tuulen riepoteltavana ja se on ihan mukavaa.

Jos haluan ajella sateelta ja tuulelta suojassa niin menen autolla.
    "Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat."
    Lainaa (Juri -72 @ Tammi. 06 2008,14:08) kirjoitti
    ... Mulla on pyörässä akra kiinni,en tiedä paljonko vaikuttaa mihinkään kun vaihdoin sen heti kun olin kaupasta ajanut kotiin, muita varusteita on mulla on alakate ja tavarateline sekä keskiseisontatuki(kaikki orkkis BMW varusteita)keskituki on välttämätön koska orkkis jalka on jäätynyt pulkannaru Tehdasvarusteista on ajotietokone (hyvä varuste, ei kannata säästää) sekä valkoiset vilkut...
    Perhana, tilasin samat vermeet omaan ST:hen + haitarilaukut. Pyörä valmistuu nyt tammi-helmikuun tuotantoerässä. Ja lisää rompetta Wunderlichilta niin, että visa vinkuuuuuuu! Ja emäntäkin on samaa mieltä.

No juu, Hyvä homma jos vaimokin on samaa mieltä, meillä ei aina ole vakuuttunut pyörän ja romppeiden tarpeellisuudesta, mutta lähtee kyytiin kyllä mielellään... Mä ajattelin ostaa sw motech:in pikalukolliset telineet kun niihin saa kapan laukut kiinni enkä mä niitä halua pitää kiinni kun reissujen ajan, nurkissa tykkään pyöriä ilman telineitä ja orkkis laukut on niin pirun pienet=myös kalliimmat! Ovat kyllä hyvännäköiset! Sen verran täytyy sanoa, että en kyllä jäänyt Monsterista kaipaamaan kuin Vincen ylösnostettujen putkien erittäin miehekästä ääntä
    *Bike of the Year* samaa mieltä. "Pikkasen" ottaa pattiin kun joudun luopumaan mopottimestani.[/quote]
    Lainaa (Juri -72 @ Tammi. 13 2008,21:48) kirjoitti
    Mä ajattelin ostaa sw motech:in pikalukolliset telineet kun niihin saa kapan laukut kiinni enkä mä niitä *halua pitää kiinni kun reissujen ajan, nurkissa tykkään pyöriä ilman telineitä ja orkkis laukut on niin pirun pienet=myös kalliimmat! Ovat kyllä hyvännäköiset!
    Kannattaa ajatella jotain muuta kuin SW-Motecin telineitä.

Mulla hajosi perälaukun alle tuleva SW-Motecin "aluslevy" yhden kesän käytön jälkeen. Maahantuojana RM Heino korvaa muutaman euron arvoisen aluslevyn takuuna, mutta malli on muuttunut ja se ei enää sovi nykyiseen vuoden vanhaan telineeseen. Saadakseen takuuna korvattavan levyn sopimaan, pitää siis ostaa uusi kymmenen kertaa kalliimpi teline.

RM Heino, tamperelainen romukauppias

Korjataanpas heti tänne, kun tilanne on muuttunut.
    Toisin kuin RM Heinon Espoon liikkeessä väitettiin, uuden aluslevyn pitäisikin sopia ilman lisähankintoja paikalleen (Tampereen liikkeestä saatu tieto)

Takuussa ei siis taidakaan olla vikaa

Pari pientä toivomusta kuitenkin:
    - että uusi aluslevy todellakin sopii paikalleen
    - että saisi kerralla oikeata informaatiota maahantuojalta

9.  
    Jaa eipä mulla ole sw-motechin telineistä aiempaa kokemusta, en kylläkään ajatellut perälaukun telinettä edes ostaa kun mä ostin ässääni orkkis telineen johon laitoin kapan oman sovitelevyn kiinteesti kiinni, lopputulos oli varsin onnistunut! ja on myös pysynyt ehjänä menossa mukana! Joten ajattelin siis ostaa sivulaukkutelineet ja niihin ne uudet kapan k33 roadit, jos vaan ne sopii kiinni, paitti jos jollain on faktaa että ne on p....t, niin tuskin sitten, kyseisiin laukkuihin saa toki kapan merkkikohtaista telinettä, mutta kuten sanottu en viitsisi niitä nurkissa pitää. Kertokaahan mielipiteitä sw:n muistakin telineistä jos on tietoo!! Perhana ku ois enska toisena, niin vois vaikka ajella, ehdotin hankkimista, niin vaimo rupes tuijottaan mua Naiset ei aina tajua pienen pärinäpojan tuskaa talviaikaan....
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12