Olen aina viikon kerrallaan töissä Laitilassa, ja töihin matka taittuu luonnollisesti moottoripyörällä. Nyt pitäisi saada XJ600:nen huoltoon jonnekin. Alkaa nimittäin olla kaikkea pientä niin paljon, että melkein hirvittää lähteä pidempää reissua taas viikon päästä ajamaan... Eli siis onko jossain Laitilan lähellä paikkaa, jossa Yamahan huolto onnistuisi asiallisesti. Ikää pyörällä on sen verran, ettei enää takuu ym. asioista tarvitse huolehtia.
Lähimmät huoltoliikkeet löytynevät Raumalta tai Raisiosta, Laitilan/U:gin suunnassa ei tietääkseni ole mitään paikkaa... Jotkut pienkoneliikkeet tekevät kylläkin myös pikkuhuoltoja kuten öljynvaihtoja tms.
www.motzcari.com
Sevenfifty -92, VFR800 -98, Suzuki V-Strom 650 -05
Uudessakaupungissa ei ole mitään, Valkon Verstas on Laitilassa, mutta ei mitään kokemusta millainen. Raisiosta löytyy muutama, ainakin Power Bike on käsittääkseni saanut ihan ok palautetta.
Kiitoksia vastauksia tähän asti. Raisio alkaa olla jo vähän pitkällä, vähän niinkuin vartissa pitäisi olla työtehtävissä jos käsky käy. Mutta missäs tällainen Valkon verstas oikein on tarkalleen?
Raumalla Hakin-huolto, Moto-Rauman yhteydessä.
Kannattaa kuitenkin soitella ensin puh.028251662
Asioilla on tapana järjestyä.
No eihän mulle mieleen tullut, että paja noin helposti löytyisi.
Pitääpä maanantaina soittaa sinne, jos vaikka sais pyörää vähän parempaan kuntoon keskiviikoksi.
Pistä ihmeessä infoa millainen paikka jne.. Voi olla että jotain täytyy itsekin teetättää ja olisi kohtalaisen lähellä talvehtimispaikkaa...
Kannattaa kysyä verstaan omistajalta huolloista ja myös talvisäilytyksestä. Oma pyörä (kawa 450 ltd) tuli kuntoon etäkorjauksellakin. Korjaamolta löytyy pelit ja vehkeet dynoa myöten. Ja kyllä, olen omistajan kaveri ja voin suositella k.o paikkaa. Huonosta paikasta en edes kirjoittaisi.
Muistaakseni vähän aikaa sitten verstaalle tuli jammun merkkihuolto, mutta kaikenmerkkiset siellä on kuntoon tullut.