Mukavaa, että saatiin tänne meille ameriikan ihmeillä ajaville ihan ikioma palsta/foorumi/osio, tai miks tätä nyt sanotaan! Kiitokset asian järjestäneille/-neelle!![]()
Toivottavasti kirjoittelu käy ainakin lämpimänä! Ja miks ei vaikka kuumanakin samon tein...Ja vielä: vaikka HDCF:llä jo foorumi onkin, niin kyllä tämäkin web:ssä mahtuu olemaan. Ainakin mun mielestä.
![]()
Joko löydän tien tai teen sen...
-Hannibal-
H-D Road King Custom 2004
No en mä ainakaan siitä palkoja sieraimiini saa, jos tänne joku muun merkkisellä ajava kirjoittelee. Kirjoitan mäkin usein Kawa-foorumille ja joskus JOPA Honda-foorumiin.(hammer @ Syys. 05 2007,20:24) kirjoitti
![]()
![]()
Joko löydän tien tai teen sen...
-Hannibal-
H-D Road King Custom 2004
Hieno homma että myös Ameriikan ihmeillä on nyt oma palsta![]()
Terveisin Japsi-kuski![]()
Jarru on vauhdin surma...
ZX-10R -09
Njaa joo... Mull on kawa joka on made in USA. Eli oonko mä ny oikees paikas?![]()
Kawasaki 550 -83 Limited Edition
Grumpy Old Fart
"Si vis pacem, para bellum"
no tuota, kawa on kawa.. ja sille on oma fooruminsa.(Kawa LTD @ Syys. 05 2007,23:25) kirjoitti
![]()
![]()
Tyyli ennen tarkoitusta.
Kuinkas tää nyt menee? Onko tarkoitus, että tälle osiolle kirjoittajilla täytyy olla hd/buell? Eli keskusteluun osallistumiseenko ei riitä mielenkiinto ko. mopottimia kohtaan?
Eiköhän tälle palstalle voi kirjoitella jokainen joka jenkkipyöristä on kiinnostunut,paino sanalla KIINNOSTUNUT!
Tarkoitin ettei tuu samanlaista paskaa silmille kun suomi24 foorumeissa jossa etupäässä teinit provoilee
Pääasia että tarinaa(ei tärinää)riittää![]()
WIDEGLIDE -98
Aika vaikea se on kontrolloida, onko kirjoittajalla sitä Amerikanrautaa vai ei(MagnaMan @ Syys. 06 2007,01:13) kirjoitti
.
'pääasiassa ei huvita yhtään mikään, mutta v***ttaa kaikki'
Yleensä ihmiset ymmärtävät kyllä kirjoitettua tekstiäkin.(TripleTwin @ Syys. 06 2007,09:59) kirjoitti
Juuri näin!(S-Bob-68 @ Syys. 06 2007,07:21) kirjoitti
Kiinnostus riittää.
Nyt pitää vaan sitten (minä) odotella muutama kuukausi, että saan sen Nightsterin.
<p>Vanha patu..</p>
pitäiskös sitä tehhä semmonen pysyvä topikki foorumin käyttäjien pyöristä et minkälaista kalustoa tyypeillä on? pyörän ikä, malli, vuosimalli, jne... ?
Tyyli ennen tarkoitusta.
Mä avasin teille nuo malli-topikit ja nostin ne myös ns. ylös...
Oli mun mielestä jo korkee aika tehdä tää hd&buell topikki ja näyttäis siltä, että täällä porukka käy ihan kohtuullisesti kirjoittelemassa.
buell xb12s -> ktm superduke
Jep, onhan tää hyvä homma. HDCF ja custom unionin lisäksi..
![]()
-Heikki-
FXDB -07
Ja höpsis. Niin kuin et näistä foorumin jutuista mitään tietäisi...(MagnaMan @ Syys. 06 2007,01:13) kirjoitti
![]()
* Arctic Ranger *
No joo, jonkinmoinen aavistus on(rico @ Syys. 07 2007,23:28) kirjoitti
Mut lähinnä kyl ajattelen ja toivon, että tää osio pysyisi ko. mopottimien omistajien mieluisena. Ja mieluusti myös aidosti kiinnostuneille. Toivottavasti tää saa olla rauhassa ja pysyy asiallisena. Taisi Ducatistien osiokin rauhoittua alkurääpimisten jälkeen ja täällä vois noi turhat kuviot jättää pois kokonaan.
Tää on niin oma maailmansa, että porukka jo tietää, mitä tahtoo kun HD:n tai Bulun hommaa. Ei kai maailma pieniin provoihinkaan kaadu silloin.(MagnaMan @ Syys. 08 2007,08:45) kirjoitti
Kiitokset osion avaamisesta. Tuli kuin tilauksesta.![]()
Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
Ei enää kuluta ryhmään muut.
Provoille, vaikeneminen on kultaa.
Katselun peruustella näyttää jo olevan tuttuja paikalla.
Pysytään hengissä kesä kerrallaan