Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    Ajettin kysäistä josko jollain olisi tietoa/ehdotuksia mitä kannattaisi kokeilla kun pyörästä on alkanut kuulua outoja ääniä. Kierrosten ollessa n. 5500-6000 kuuluu melkoisen kova särinä jostain... Kuuluu koko ajan jos ajaa niillä kierroksilla, sekä joka kerta kun menee ylös tai alas siitä kierrokset?

Tämän lisäksi on ilmestynyt hankaava ääni joka kuuluu kun veto on päällä mutta ei kun laittaa kytkimen pohjaan ja rullaa.
    Kuuluu välillä kovempaa välillä hiljempaa.

Kaasukahvan taakse tulevan vaijerin kiinnitys oli irronnut (alempi), sen kiinnitin takaisin, ajattelin josko voisi liittyä jotenkin siihen...

I'm in trouble because I'm normal and slightly arrogant. A lot of people don't like themselves and I happen to be totally in love with myself.
    Lainaa (honhonhonda @ Elo. 05 2007,23:56) kirjoitti
    Ajettin kysäistä josko jollain olisi tietoa/ehdotuksia mitä kannattaisi kokeilla kun pyörästä on alkanut kuulua outoja ääniä. Kierrosten ollessa n. 5500-6000 kuuluu melkoisen kova särinä jostain... Kuuluu koko ajan jos ajaa niillä kierroksilla, sekä joka kerta kun menee ylös tai alas siitä kierrokset?
    Mulla sama, eri kierrosalueilla resonoi ja kuuluu selvästi. Tää taas johtuu siitä kun tuulilasin yks kiinnikeruuvi puuttuu ja korvasin sen toisella, mutta siitä taitaa puuttua sellannee gummi alapuolelta. Tää nyt voi olla.. mutta.. Koitat vaikka siinä 5500-6000 kierroksilla painaa hiukan tuulilasii alaspäin jos äänet vaikka muuttuis ettei vaan olisi sama.

"kuski muuttuu matkustajaks"
    Ilmeisesti CBR:n ominaisuutena on tärinä 5500-6000 rpm, äänet tietysti voimistuvat jos pyörässäsi on jokin osa heikosti kiinni.
    CBR 600F -99
    Ominaisuus. Mulla ja kaverilla on just sama homma. Ne pehmustetyynyt katteissa painuu läjään ja sitten kate hinkkaa runkoon. -> lisää pehmustetta ja ruuvit kireelle..
    <p>Suzuki GSX-R 1000 K5</p>
    Mulla on kans tossa 97 mallisessa faaraossa ni pleksi särisee.. huomaa hyvin ku ajossa painaa käden pleksin päälle ni ei pidä mitään ääntä.. pitäis kans varmaa vähän kiristellä ruuvei..
    - I will go on my way from the cradle to the grave. -
  6.  
    Mulla on kans tossa 97 mallisessa faaraossa ni pleksi särisee.. huomaa hyvin ku ajossa painaa käden pleksin päälle ni ei pidä mitään ääntä.. pitäis kans varmaa vähän kiristellä ruuvei..
    - I will go on my way from the cradle to the grave. -