Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
    Katselin tuontipyöriä ja niissä näyttäisi olevan hinta hiukan halvempi kuin kotimaisissa. Itselläni on Saksasta tuotu auto ja sen kunto on ollut hyvä joten en kyselekkään tuontipyörien kunnosta vaan enemmänkin kiinnostaisi luotettava tuoja. Löysin nettiä selaamalla Helsingistä firman nimeltä Nordend oy. Tuovan sivubisneksenä Harrikoita. Olisiko kellään kokemusta ko. firmasta?

edit: Niin onhan niitä muitakin firmoja ja yksityisiä tuojia, mutta tuolla Nordend oy:llä olisi yksi kiinnostava pyörä.

H-D Dyna Wide Glide -99
    No täytyy itse sitten vastata. Ostin pyörän tuolta.

H-D Dyna Wide Glide -99
    Iseänikin on kiinnostanut ostaa pyörä tuolla lailla "postitse", mutta jotenkin vanhanaikainen kai sitä on kun pitäisi itse päästä koe ajamaan ja hypistelemään .... mutta kerro nyt tuliko hinta merkittävästi edullisemmaksi kuin vastaava pyörä Suomessa yksityisellä/liikkeessä?. Ja oliko pyörä todella sellainen kuin kuvissa ja myyntiselostuksissa..? ym.
  4.  
    No en minäkään mitään maksanut ennenkuin kävin koeajamassa sen. Veroa ei ole vielä maksettu joten en tiedä lopullista hintaa. Se nyt riippuu tuosta veron määrästä. -98 mallisen dxfwg:n verot olivat noin 3600e ja vähemmän ajokilometrejä. Minulla on vuotta tuoreempi, mutta enemmän ajokilometrejä. No jos verot ovat suunnilleen samat, niin eiköhän se jää noin tonnin paikkeilla halvemmaksi Suomessa myytävistä fxdwg:stä. Tuota mallia vain ei ole kovin paljoa myynnissä.
    Myyjä tiedot pyörästä pitivät paikkansa. Sain myös kuvia siitä.
    H-D Dyna Wide Glide -99