Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
    Eli tarkotus olisi laittaa vm07 buell 1200 longiin race-kit.
    Kenellä on race-kit bulussa niin muuttuuko pyörä hirveästi eli tuleeko paljonkin heppoja/vääntöä lisää vai pelkästään kovemmat äänet?
    Onks hinnoissa paljon heittoa missä asennetaan näitä?

Sori jos tästä oli jo jossain avattu keskustelu, ite en ainakaan löytäny voi olla et oon sen verran puusilmä

Kiitos jos joku jaksaa vaistailla
    saako noita enää edes asentaa? koska tehdashan ainakin lopettii myynnin ja harrikan/buellin luonteen arvaten se voi koskea myös asennuksia...

mutta suomessa ei kovin montaa paikkaa oo missä buelleja kaupataan ( 4 löyty ) niin eipä muuta kuin puhelin käteen ja kyselemään

voiman tuoton puolesta en osaa sanoa muuta kun että kaveri tykkää omasta 05 mallin 9sxxssscxrxsästään raaseri kitillä
    KooTeeÄm
    Joo eli oon soittanut liikkeeseen ja hintakin on selvillä mut kiinnostais saada tietää et huomaako ajossa et ois tehoa ja vääntöä enemmän?

Liikkeessä sanottiin et ne käyttää penkissä bulun ku racekitti on asennettu minkälaisiin teho/vääntö lukemiin on buellin omistajat päässy verrattuna vaki buluun?
    Itellä ei oo kokemuksia, mutta mun xb12s:n edellisellä omistajalla oli kiinni kitti ja oli kuulemma tullu pyörästä niin rauhaton ajaa, että oli ottanu sen pois. En sit tiiä miten olis long versiossa.
    buell xb12s -> ktm superduke
    Mua kiinnostais myös tämä... saako rahalle vastinetta?
    Alavääntöä katoaa alle 3000 kierroksilla, mutta siitä ylöspäin vetää tosi hyvin, selkeesti paremmin. Äänet hyvät. Tyhjäkäyntiongelmia ollut etenkin kylmällä koneella, mutta kuumana käy oikeen hyvin.
    Vaimentimena Jardine ja ilmanputsarina joku K K muistaakseni. Kitillä kilometrejä takana nyt noin 5000km.
    Aika kallis silti saatuun hyötyyn nähden.

En osaa sanoa tehonlisäyksestä, koska mulla oli tehtaan race kit jo ostaessani sen. Hyvin kyllä kulkee. Tyhjäkäynti- tai muita ongelmia ei ole ollut.
    'pääasiassa ei huvita yhtään mikään, mutta v***ttaa kaikki'
    olin mp-08 messuilla tivaamassa Buellin osastolla race kitistä, edustaja sano että jos EI aja rataa niin sillon kannattaa laittaa pelkkä pönttö ja filsu. Boksi kannattaa vaihtaa jos meinaa umpikujaa ajaa, ei kuulemma katu hommissa ole niin hyödyllinen
    Buell XB9S-04
  9.  
    Ei tuosta mitenkään merkittäviä tehonlisäyksiä irti saa, placebo-
    efektiä lukuunottamatta. Äänet sentään saa kohdilleen. Tuntuu
    että lämpenee hitaammin. (???)

-05 xb12r, Race ECM, Latuksen pönttö, K&N filsu

What's the difference between Buell and your wife?
    After two years Buell still sucks...