Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
    Aikomuksena hankkia joskus Buell XB9SX. Mielipiteitä/käyttäjäkokemuksia kaivataan.
    Ihan ok laite muuten mutta mitään kummoista suorituskykyä on turha odottaa. En tiedä mikä on edellinen pyöräsi ollut mutta minulle ainakin oli moottori todella suuri pettymys. Liikkeen edustaja kyllä epäili että ihan kaikki ei koeajo pyörässä ollut kotona mutta silti. Muistutti lähinnä Honda Monkeyta Pyörä tuntui enemmän 60hv:n laitteelta kuin 90hv:n. Kannattaa ehdottomasti käydä kokeilee, on sellainen laite että siitä joko tykkää tai ei.
    leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
    Itse ostaisin suoraan Xb12S Tai vastaavan..
    Buell Xb12s,Ultimate Airbox,Remus Powertizer,Remus tulpaputki

Ex..
    Z11R,
    R6R(06),750SS,CBR600,CBR150(TH),
    ZX10,FZR1000,VFR750,GPZ750R,RG250 GAMMA,NS125,Gilera 125,PV50,Sport 50
    Itse 12r:n omistaneena,voin sanoa et hauska peli varmaan tuo on mutkapätkällä ja muuten kikkaillessa, mutta suorituskyvyssä ei kannata tosiaankaan odottaa liikoja...ei sillä jalkoihin jää, mut ei tule kyllä sellaista "huh,mikä laite..." fiilistäkään, siks kai siihen itse aika äkkiä tympäännyinkin... *
    www.alphaindigo.net

www.soulhealermusic.com
  5.  
    Varmaan turha sanoa että käy kokeilemassa.
    Aika erituntuinen tuo kone kun 1200 mikä miulla on.
    1200 on harrikkamaisempi kun taas pienempi on enemmän kierroskone jaappanilaiseen tyyliin. Rungostahan tuskin kellään joka siihen mahtuu on negatiivistä sanottavaa.