Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 47:een 47:sta
  1. #31
    Lainaa (FJ20 @ Huhti. 01 2007,13:13) kirjoitti
    Verryttelen tässä uudestaan harlikka-osastoa aivoissani. Toivoisin vapaita kommentteja ja kokemuksia omistajilta, ajaneilta, käyttäjiltä ym.

    * Mikä on hyvää harlikassa
    * Mikä ei niin hyvää
    * Miten mutkatiet
    * Miten matka-ajo käytännössä
    * Kokemukset kaksipäällä ajosta
    * Ketteryys jos on
    * Luotettavuus
    * Epävarmat vuosimallit
    * Jotkut ajajaystävällisempiä kuin toiset. Mitkä
    * Täristääkö hirveesti
    * Miksi sulla on harlikka
    * Miksi luovuit/vaihdoit toiseen merkkiin.

    jne.

    Joku MP-lehti vertaili isoa HD:tä muihin isoihin matkapyöriin. HD ei tainnut saada edes pistesijojakaan (jäi viimeiseksi)koeajajien perusteluiden mukaan.

    Semmoista tarinan tynkää.
    Pls.
    Alkukauden esikatselin erilaisia kaksipyöräisiä Nishikin selästä ja vasta nyt puolessa välissä (tai vähä jälkeen) sain investoitua nimimerkkini mukaiseen Sportsteriin. Kyseessä on sekä ensimmäinen HD:ni että moottoripyöräni *

    * Mikä on hyvää harlikassa
    Itse pidän fiiliksestä, jonka sen selässä saa, rennon huoleton ja kiireetön meno. Käytän lähinnä työmatkoihin, jotta ei tarvitse hikoilla HKL:n 70-asteisissa busseissa. *

    * Mikä ei niin hyvää
    Pienetkin muutokset maksavat reilusti rahaa, mutta niin taitaa maksaa kaikissa merkeissä.

    * Miten mutkatiet
    En osaa sanoa - olen aloittelija *

    * Miten matka-ajo käytännössä
    Penkki pitää vaihtaa orkkiksesta mielellän jo pyörän tilausvaiheessa.

    * Kokemukset kaksipäällä ajosta
    Tarvitaa sissy bar ja uus penkki, muuten voit unohtaa - ainakin pikku-Sportsterilla *

    * Ketteryys jos on
    En väittäis temppupyöräksi...

    * Luotettavuus
    Toistaiseksi on toiminut, ei vielä niin paljon kilometrejä, että pääsisin sanomaan


    * Epävarmat vuosimallit
    Toivottavasti ei ainakaan 2007

    * Jotkut ajajaystävällisempiä kuin toiset. Mitkä
    Ei pysty kommentoimaan

    * Täristääkö hirveesti
    Ei täristä, toisaalta määrittele termi "hirveesti". Tyhjäkäynnillä tuntuu, samoin liian suurella vaihteella ajaessa, mutta tilanne muuttuu hetkessä jos kääntää kahvasta... *

    * Miksi sulla on harlikka
    Ensimmäisen kohdan perusteella, eli en enää halunnut viettää kesäisiä työmatkoja HKL:n 70-asteisissa (vrt. huono sauna)busseissa

    * Miksi luovuit/vaihdoit toiseen merkkiin
    En luopunut/en vaihtanut, kyseessä on ensimäinen moottoripyöräni. Kävin toki ajamassa muitakin, mutta eivät mielestäni olleet verrannollisia tähän tuotteeseen, kun ajattelin käyttötarkoitustani, eli virallisesti "töihin ajoa". Yritin jossain vaiheessa fillarilla duuniin, mutta eihän siinä onnistu saamaan paitoja sileänä perille ja nyt voi käydä kotona suihkussa ja sen jälkeen kiireettömästi lipua töihin...
  2. #32
    * Mikä on hyvää harlikassa
    Sillä on "sielu", kaikista moottoripyöristä ainoa joka on tuntunut siltä että se on mun, eikä sitä vaihdeta.

    * Mikä ei niin hyvää
    Joskus jättänyt tielle, muttei pysyvästi. Omin konstein on selvitty.

    * Miten mutkatiet
    Ei se mikään ratapyörä ole, mutta ihan hyvin taittuu kun on hyvin rakennettu.

    * Miten matka-ajo käytännössä
    Neljässä vuodessa n. 40 000...vaikkei mikään matkasohva olekaan.

    * Kokemukset kaksipäällä ajosta
    Ei ole, "sinkkupyörä".

    * Ketteryys jos on
    Kai niitä ketterämpiäkin on...

    * Luotettavuus
    Pikkuvikoja on ilmennyt, matka kuitenkin jatkunut.

    * Epävarmat vuosimallit
    Uudemmat varmaan ihan yhtä luotettavia, kuin mikä tahansa muu uusi moottoriajoneuvo. Vanhempien kanssa olisi hyvä jos työkalut pysyisi käsissä.

    * Jotkut ajajaystävällisempiä kuin toiset. Mitkä
    ?

    * Täristääkö hirveesti
    Sopivasti

    * Miksi sulla on harlikka
    , siks kun se kolahti

    * Miksi luovuit/vaihdoit toiseen merkkiin.
    En ymmärrä kysymystä ?
    Muusta merkistä harrikkaan...katso yllä.
    Harrikasta muuhun merkkiin; ei tapahdu...rollaattoriin seuraavaksi



    Mukava ku pukama...eiku mukana

    Mei tö iiköls SKRIIM!

    The Mocamaster

    Koska kortti ja leipä
  3. #33
    Mää mittää tiärä.Mul on 65 vuatta vanha Harrikka,olen senkans touhunu 35 vuat,yli pualet elämästäni.Ain samat kysymykset kuulee:minkä vuatine,kuimpal kuutioi.Ja ain määsenkans ole kotti päässy ainaki toistaseks,et sen tähre vissii Harrikka.Mää mittää muut ossa sannoo.
  4. #34
    Jokos nää H-immeiset loppus?
    Kertokaa - kommentoikaa vielä.
    "If a..holes could fly, this place would be an airport"
  5. #35
    Minä oon kuullu,että nämä HD ihmiset on niin yhteisöllisiä ettei esim laivamatkalla voi puhua muitten motoristien kanssa jos on muita HD ajajia paikalla. Ite ajan kyykkypyörällä ja leirintä-alueella oon huomannu saman asian. En voi omaan piikkiin jäykkää käytöstä ottaa koska leiri alueella on juttu seuraa löytyny 20:n vuoden aikana. T:Hondamies
    Eipä sitä lapsena tienny miten mukavaa aikuisena voi olla.
  6. #36
    No joo. Kyllä nuo kyykypyöräilijätkin tuon puhumattomuuden osaavat. Joskus tuntuu kun hd:llä paikalle tulee ja morjestaa, niin kyykkäpyöräilijät heilauttaa päätä vähän pelästyneen näköisesti.... Mene siinä sitten juttelemaan. Että se siitä yhteisöllisyydestä...

    Mutta jos ei vauhti ja radalla-ajo ole pääasia; vaihtoehdot ovat mielestäni joko HD tai .. enduro
    -Heikki-
    FXDB -07
  7. #37
    Lainaa (FJ20 @ Huhti. 01 2007,13:13) kirjoitti
    Verryttelen tässä uudestaan harlikka-osastoa aivoissani. Toivoisin vapaita kommentteja ja kokemuksia omistajilta, ajaneilta, käyttäjiltä ym.

    * Mikä on hyvää harlikassa
    * Mikä ei niin hyvää
    * Miten mutkatiet
    * Miten matka-ajo käytännössä
    * Kokemukset kaksipäällä ajosta
    * Ketteryys jos on
    * Luotettavuus
    * Epävarmat vuosimallit
    * Jotkut ajajaystävällisempiä kuin toiset. Mitkä
    * Täristääkö hirveesti
    * Miksi sulla on harlikka
    * Miksi luovuit/vaihdoit toiseen merkkiin.

    jne.

    Joku MP-lehti vertaili isoa HD:tä muihin isoihin matkapyöriin. HD ei tainnut saada edes pistesijojakaan (jäi viimeiseksi)koeajajien perusteluiden mukaan.

    Semmoista tarinan tynkää.
    Pls.ajajaystävää

    Valitettavasti olen vain "noviisi" ja takana on harrikalla 70 tkm. muilla pyörillä 200 tkm. kuitenkin....
    Pakko kirjautua jotta saisin purkaa sydäntäni HD.n hyvyydestä.
    Siis.

    Mikä hyvää.... kaunis

    Mikä ei niin hyvää... kaikki sähköt

    Mutkat? ... rauhallisesti

    Matka-ajo.....Jatkuva epävarmuus? pääseekö takaisin

    Kaksipäällä...hyvä, mutta Softailclassic perä pohjaa heti

    ketteryys... ketterä kaataa hitaassa ajossa jos on heikko

    luotettavuus..... sitä ei ole, jätti kahdesti tielle vaikka oli suht uusi.

    epävarmat vuosimallit... kaikki

    ajajaystävällisemmät?... ? ? ? ? ? ? ? ?

    Täristääkö...hahahahah, kaikki irtoaa mikä vaan voi, johdot katkeilee, lataussäätimestä voi sanoa että kun se hajoaa, ei jos se hajoaa.

    miksi mulla oli harrikka? .... Kaunis ja en tiennyt kuinka epävarma oli. Istuma-asento pitkälle kaverille aiheuttaa ristiselkävaurion, tulee viimeistään 60tkm.

    Miksi luovuit? ....Selkä ei kestä notkoa ajoasentoa, epävarma, lataussäädin hajos, johdot katkeili tärinästä. Käin kahdesti Englannissa, oon kyllä ajanut.



  8. #38
    on nyt jo muutama vuosi tota hypetystä tullu katottua.. menee pian maku. paska pyörä joka tarjoo vaatii kuskiltaan panostusta aiheeseen enemmän kuin mikään muu. no jos ei lasketa harris-triumpheja. paska pyörä johon saa osia kotimaasta ja ulkomailta vuosimallista riippumatta. foorumeilta nyt on turha hakee mielihaluilleen mielipiteitä.. jos tekee harrikkaa mieli niin ota riski ja tee kaupat. mitä niitä lupia kyselemään. jokainen pyörä on käyttäjänsä käyntikortti. jos pyörä on miina, kertoo se omistajastaan jotain. näin se menee. uusista on vaikee sanoo, kun en pidä minään.. lähiökopioille ehkä sopivimpia laitteita. ei mene kädet likaseksi..

    ps. harrikassa ei oo mitään hyvää.
    jos ahistaa niin sou not..
    Tyyli ennen tarkoitusta.
  9. #39
    itsellä ollut japanin pyöriä kymmenkunta brittejä neljä. ja aloitin harrikka harrastuksen syvältä suosta 77 rautapää.näin se alkoi uusi startti rele.laturin ankkuri ja elektroninen säädin.takasvingin laakerit.kakkos vaihteen kunnostus.pyörä ollut kuudessa eri kuosissa.kavereilla tallit täynnä tankkeja ,lokareita ja muita tilpehoorejä.mutta ne fiilikset kun päräyttää käyntiin. ei voi sanoin kuvata.yksikin harrikka daami jolla uusi harley sanoi että kun kuulee minun tulevan ja kuulee ne vanhan moottorin saundit.ei voi kun lopettaa pihatyöt ja nauttia loppuun.nyt kaikki pelittää ja kiva kurvailla.rakentajan unelma.jos ei laita billettii vaan kysyy kavereilta vanhoja osia niin halpa muunnella.talvella uutta keulaa loivemmalla kulmalla ja ehkä jäykkäperä paketti kiinni.vaimokin sanoi ettei pihalle tule muuta merkkiä.olin tosi hämmästynyt ja iloinen kommentista.ei tule enää muuta kuin harley pihalle.seuraavaksi ja ehkä pitempiaikaiseksi kumppaniksi shovel joko orkkis tai luotettavalla evon koneella.huonoa ei ole mitään huonoa.helppo korjata ja oppii kyllä tuntemaan pyöränsä ruuvaamalla ,ja minä tykkään ruuvata.kinnereiden ruuvaamisessa palaa hihat.vittu kun on hyvä pyörä
    oli lapsuudessa puiset leikkikalut ja kireä pipo ,siksi olen mikä olen madenzo
  10. #40
    Ever heard about Harley Nova?
    The point is not to die for your country but to make the other bugger die for his...
  11. #41
    Lainaa (GoSpel @ Syys. 11 2007,23:15) kirjoitti
    Ever heard about Harley Nova?
    Yes, quite interesting.
    'pääasiassa ei huvita yhtään mikään, mutta v***ttaa kaikki'
  12. #42
    Lainaa (FJ20 @ Huhti. 01 2007,13:13) kirjoitti
    Verryttelen tässä uudestaan harlikka-osastoa aivoissani. Toivoisin vapaita kommentteja ja kokemuksia omistajilta, ajaneilta, käyttäjiltä ym.

    * Mikä on hyvää harlikassa
    * Mikä ei niin hyvää
    * Miten mutkatiet
    * Miten matka-ajo käytännössä
    * Kokemukset kaksipäällä ajosta
    * Ketteryys jos on
    * Luotettavuus
    * Epävarmat vuosimallit
    * Jotkut ajajaystävällisempiä kuin toiset. Mitkä
    * Täristääkö hirveesti
    * Miksi sulla on harlikka
    * Miksi luovuit/vaihdoit toiseen merkkiin.

    jne.

    Joku MP-lehti vertaili isoa HD:tä muihin isoihin matkapyöriin. HD ei tainnut saada edes pistesijojakaan (jäi viimeiseksi)koeajajien perusteluiden mukaan.

    Semmoista tarinan tynkää.
    Pls.
    Eräässä toisessa MP-lehdessä toimittaja totesi jotain sen kaltaista, että jos ajattelit hommata kustomin, parasta hommata HD.

    "Normaaliin" matkapyörään verrattuna ajoasento, teho, ajamisen tyyli yms. yms. muuttuu kustomilla täysin. Positiiviseen suuntaan siinä mielessä, että kustomilla olisi tavallaan tyylivirhe ajaa repivästi muun liikenteen seassa.

    HD:n isot ja pienetkin pyörät voi olla ihan eri tyylisiä ajoasennoltaan ja ominaisuuksiltaan. Ns. ajettaviksi tehdyt ehkäpä "normaalia" nakupyörää eniten muistuttavat Sportster ja Dyna-mallit ovat ehkä lähinnä hyviä ajaa.

    Mutta tämä vaan sitten uusien ja uudehkojen pyörien osalta mitä olen kokeillut.

    Pointtini on kuitenkin, että HD:n ajo-ominaisuudet olivat itselleni positiivinen yllätys vaikka Ducatin jälkeen sen satulaan istuessa voisi helposti kuvitella jotakin muuta.

    Kustomit yleensäkin on rentoja ajopelejä, joskin jotkut voi olla viritetty pesemään kiihdytyksessä jopa kyykkypyöriä. Autojen seassa uudehkot HD:t ovat kaikki melko suorituskykyisiä.

    Niin, jos toimittaja/t on liikaa vihkiytynyt jollekin tietylle pyörätyypille, on hän silloin mielestäni liian kapeakatseinen toimittajaksi.

    Mutkateillä HD on nautittava ajaa kun menee sopivilla vauhdeilla.

    HD:n soundi on yksi pyörämaailman ikoneista, samoin kun sen historia ja moni-ilmeisyys. Voisi todeta, että kyse on enempikin taiteenlajista kuin pelkästä moottoripyörästä.

    Valitse omaan tyyliisi sopiva Harrikka ja ala kerätä kokemuksia itse.

    No, jarrut ei ole niin hyviä muissa HD-malleissa kuin noissa "uuden sukupolven" pystymmässä istuttavissa laitteissa, Street Rod yms. Ne ovat muutenkin lähimpänä "normaaleja" matkapyöriä tehoineen ja ominaisuuksineen, mutta samalla ehkä tylsempiä Harrikoiksi. Niistä puuttuu se "Vintage" sielu.
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  13. #43
    Lainaa (SenioRR @ Huhti. 02 2007,10:50) kirjoitti
    Lainaa (FJ20 @ Huhti. 01 2007,13:13) kirjoitti
    Verryttelen tässä uudestaan harlikka-osastoa aivoissani. Toivoisin vapaita kommentteja ja kokemuksia omistajilta, ajaneilta, käyttäjiltä ym.

    * Mikä on hyvää harlikassa
    * Mikä ei niin hyvää
    * Miten mutkatiet
    * Miten matka-ajo käytännössä
    * Kokemukset kaksipäällä ajosta
    * Ketteryys jos on
    * Luotettavuus
    * Epävarmat vuosimallit
    * Jotkut ajajaystävällisempiä kuin toiset. Mitkä
    * Täristääkö hirveesti
    * Miksi sulla on harlikka
    * Miksi luovuit/vaihdoit toiseen merkkiin.
    Vaihdoin ZRX:n StBob:iin syksyllä -05. Vaihtoa en ole katunut. Ainoo asia mitä ehkä on vähän ikävä Kawassa on julma keskialueen teho(ohituksissa) ja se ettei tuota Dynaa viitti ihan radalla ajaa kyykkyjen joukossa, kuten Kawan pystyi. Ja ehkäpä myös Kawan jarruja on pikkasen ikävä...

    Muuten tykkään Dynastani kuin hullu. Ja jarruillakin tulee toimeen... Tehoa on varmasti customiin riittävästi. Tykkää tosin kierroksista. Uusi kuus-vaihteinen loota toimii paremmin kuin yhdessäkään aikaisemmassa pyörässäni. Tosin vaihteita ois voinu olla vain viisi...Ruiskun toiminta on saanut (myös minulta) moitteita. Nykii ja tussauttelee. Tosin mulla on putkisto ja suodatin vaihdettu, eli uusi boksi auttais asiaan varmasti.

    Täriseekö? No, tottahan toki tärisee! Ainakin tyhjäkäynnillä. Mutta esim. kaikissa Kawoissa mulla on sormet puutuneet ajossa, niin tässä ei sitä tapahdu. Kawat värisivät, tässä tärinän tuntee, siis vatkaa. Mutta mua se ei häirinnyt ainakaan 700km päivämatkalla... Perse puutui, mutta se johtui mulle sopimattomasta ajoasennosta, jota olen nyt talven aikana korjannut vaihtamalla tangon. Saas nähdä auttoiko. Toistaiseksi tuntuu hyvältä. Ja tähän merkkiin löytyy palikkaa. Joka makuun...lompakon nyörit toimivat rajoitteina.

    Mutkatiellä pyörällä pärjää hyvin. Itse tosin vaihdoin pyörääni paremmat takaiskarit ja nyt sillä pärjää vielä paremmin. Mut ei se silti mikään sporttipyörä ole! Mutta yllätyin silti positiivisesti käydessäni ekan kerran Bobbia kokeilemassa vähän mutkaisemmalla tiellä. Loivasti kumpuilevat ja mutkittelevat tiet ovat Bobin aluetta. Niillä tuota on unelma ajaa. Kaupungissa on painonsa takia pikkasen kankea, mutta paino on alhaalla ja helposti käsiteltävissä. Paljon paljon mukavampi kaupungissa kuin esim. ZZR1100! Dynan sanotaan olevan ketterämpi ja ajettavampi pyörä kuin Softail. Minulla on kokemusta vain yhdestä lyhyestä -07 mallisen Softail Customin koeajosta, mutta niin ne kokeneemmat harrastajat väittävät, että Dyna ois enempi ajettava. Toisaalta Softiksen runko on paremman näköinen, mun mielestä.

    Matka-ajo sujuu siis hienosti. Ainakin yksin. Pyörään kun ei saa kovin suuria laukkuja kiinni. Eli vaikka muuten ois kaikki ok, niin matkatavaroita ei ihan hirveesti saa mukaan, ilman mitään karmeita virityksiä.

    Kaks päällä ajo toimii, mutta avokki valitteli hieman tärinää ja sitä että takana on ahtaampaa kuin Kawassa oli. Pitänee paikkansa. Toisaalta sanoi, että selkänojan ansiosta HD:ssa oli "turvallisempi" olo.

    Mulla ei 7600km ajalta ole mitään valittamista! Pyörä on pelannut siis hienosti. Ainoastaan ruiskun pikku häröt ovat välillä nolottaneet(tussauttelut ja pari kertaa on sammunut valoihin ). Mutta muuten hienosti toimiva pyörä. Huollot ovat pelanneet upeasti ja ainakaan SGN-Turku ei ole unohtanut asiakasta kaupan teon jälkeen. Enkä minä siksi heitä...

    Epävarmat vuosmallit? Eiköhän se vähän niin mee, että mitä vanhempi, sen epävarmempi. Käsittääkseni TC88-koneiset laitteet ovat melko luotettavia laitteita, mutta sitä edeltäviä EVO-koneitakin väittävät luottopeleiksi. Tärinästä vielä sen verran että TC88 koneesta on kaks eri versiota. TC88 ja TC88B. Jälkimmäistä konetta käytetään Softiksissa ja niissä on tasapainotusakseli(balanced). Eikä se tosiaan tärise... Ensimmäinen kone on käytössä Dyna malleissa ja näissä kone on kumiripustettu ja tärinä tuntuu siis jonkin verran.

    Vaihto Kawasta Harrikkaan kävi jotenkin hetken mielijohteesta...Ei se ollut varsinaisesti kovin pitkän harkinnan tulos. Olin kyllä haaveillut aikanaan kys. pyörästä, mutta sen kova hinta asetti esteen hankintaan. Hinta kuitenkin putosi Bobin myötä järjelliselle tasolle ja kun Kawasta tarjottiin hyvin, en miettinyt asiaa sen tarkemmin. Enkä ole siis katunut!

    Käy kokeilemassa! Saatat yllättyä ominaisuuksista... Respektin saannista mä en tiedä mitään. En mä ole sitä koskaan saanut...
    Mulla ainakin paukkuu putkessa reippaasti moottorijarrutuksessa. Putkina screamin eaglen avoimemmat tötteröt. En tiedä onko se koneelle hyvä, mutta jotenkin sopii mielestäni tuon vehkeen tyyliin ja fiilikseen tussauksetkin.
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  14. #44
    Lainaa (JaZZo @ Syys. 01 2007,08:40) kirjoitti
    on nyt jo muutama vuosi tota hypetystä tullu katottua.. menee pian maku. paska pyörä joka tarjoo vaatii kuskiltaan panostusta aiheeseen enemmän kuin mikään muu. no jos ei lasketa harris-triumpheja. paska pyörä johon saa osia kotimaasta ja ulkomailta vuosimallista riippumatta. foorumeilta nyt on turha hakee mielihaluilleen mielipiteitä.. jos tekee harrikkaa mieli niin ota riski ja tee kaupat. mitä niitä lupia kyselemään. jokainen pyörä on käyttäjänsä käyntikortti. jos pyörä on miina, kertoo se omistajastaan jotain. näin se menee. uusista on vaikee sanoo, kun en pidä minään.. lähiökopioille ehkä sopivimpia laitteita. ei mene kädet likaseksi..

    ps. harrikassa ei oo mitään hyvää.
    jos ahistaa niin sou not..


    Negahypetystä.. Heh..

    Mopoilun terapialuonteeseenhan kuuluu se, että niissä on AINA jotain hyvää. Jos ei HD:ssa siis ole mitään hyvää vaan pelkkää paskaa, niin se on sitten se juttu, jota SÄ olet lähteny siitä hakemaan. Jotkut haluu likaset kädet säännöllisesti, sama kuin kasvimaalla. Toiset muuten vaan masokisteja.

    HD:ta ei monesti ihan samanlaista kahta peräkkäin nää, joten se on aina pikkasen omanlainen.

    Hypetyskin on paskaa, koska ite olin miettinyt HD:N hommaamista jo ennen kuin tässä maassa niitä juurikaan oli. Parempi myöhään.

    Foorumit on just tasan sitä varten, että sieltä voi ja kuuluukin kysellä epävarmoille ajatuksilleen tukea. Joku siellä aina on samanhenkinen ja oikee aallonpituus löytyy.

    Piis änd rispekt
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  15. #45
    Lainaa (GoSpel @ Syys. 11 2007,23:15) kirjoitti
    Ever heard about Harley Nova?
    Olipa todella mielenkiintoinen tarina. Varsinkin näin yrittäjän näkökulmasta. Itse uskoisin, että olisi markkinoita molemmille.. Saattaisi jopa kannattaa toteuttaa tuo nyt kun legenda elää..
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
  16. #46
    Lainaa (Italowestern @ Loka. 20 2007,22:18) kirjoitti
    Lainaa (JaZZo @ Syys. 01 2007,08:40) kirjoitti
    on nyt jo muutama vuosi tota hypetystä tullu katottua.. menee pian maku. paska pyörä joka tarjoo vaatii kuskiltaan panostusta aiheeseen enemmän kuin mikään muu. no jos ei lasketa harris-triumpheja. paska pyörä johon saa osia kotimaasta ja ulkomailta vuosimallista riippumatta. foorumeilta nyt on turha hakee mielihaluilleen mielipiteitä.. jos tekee harrikkaa mieli niin ota riski ja tee kaupat. mitä niitä lupia kyselemään. jokainen pyörä on käyttäjänsä käyntikortti. jos pyörä on miina, kertoo se omistajastaan jotain. näin se menee. uusista on vaikee sanoo, kun en pidä minään.. lähiökopioille ehkä sopivimpia laitteita. ei mene kädet likaseksi..

    ps. harrikassa ei oo mitään hyvää.
    jos ahistaa niin sou not..


    Negahypetystä.. Heh..

    Mopoilun terapialuonteeseenhan kuuluu se, että niissä on AINA jotain hyvää. Jos ei HD:ssa siis ole mitään hyvää vaan pelkkää paskaa, niin se on sitten se juttu, jota SÄ olet lähteny siitä hakemaan. Jotkut haluu likaset kädet säännöllisesti, sama kuin kasvimaalla. Toiset muuten vaan masokisteja.

    HD:ta ei monesti ihan samanlaista kahta peräkkäin nää, joten se on aina pikkasen omanlainen.

    Hypetyskin on paskaa, koska ite olin miettinyt HD:N hommaamista jo ennen kuin tässä maassa niitä juurikaan oli. Parempi myöhään.

    Foorumit on just tasan sitä varten, että sieltä voi ja kuuluukin kysellä epävarmoille ajatuksilleen tukea. Joku siellä aina on samanhenkinen ja oikee aallonpituus löytyy.

    Piis änd rispekt
    toi on nimen omaan sellanen juttu joka kannattaa tosissaan ottaa mitä kirjotin.
    Tyyli ennen tarkoitusta.
  17.  
  18. #47
    Lainaa (JaZZo @ Loka. 21 2007,01:30) kirjoitti
    Lainaa (Italowestern @ Loka. 20 2007,22:18) kirjoitti
    Lainaa (JaZZo @ Syys. 01 2007,08:40) kirjoitti
    on nyt jo muutama vuosi tota hypetystä tullu katottua.. menee pian maku. paska pyörä joka tarjoo vaatii kuskiltaan panostusta aiheeseen enemmän kuin mikään muu. no jos ei lasketa harris-triumpheja. paska pyörä johon saa osia kotimaasta ja ulkomailta vuosimallista riippumatta. foorumeilta nyt on turha hakee mielihaluilleen mielipiteitä.. jos tekee harrikkaa mieli niin ota riski ja tee kaupat. mitä niitä lupia kyselemään. jokainen pyörä on käyttäjänsä käyntikortti. jos pyörä on miina, kertoo se omistajastaan jotain. näin se menee. uusista on vaikee sanoo, kun en pidä minään.. lähiökopioille ehkä sopivimpia laitteita. ei mene kädet likaseksi..

    ps. harrikassa ei oo mitään hyvää.
    jos ahistaa niin sou not..


    Negahypetystä.. Heh..

    Mopoilun terapialuonteeseenhan kuuluu se, että niissä on AINA jotain hyvää. Jos ei HD:ssa siis ole mitään hyvää vaan pelkkää paskaa, niin se on sitten se juttu, jota SÄ olet lähteny siitä hakemaan. Jotkut haluu likaset kädet säännöllisesti, sama kuin kasvimaalla. Toiset muuten vaan masokisteja.

    HD:ta ei monesti ihan samanlaista kahta peräkkäin nää, joten se on aina pikkasen omanlainen.

    Hypetyskin on paskaa, koska ite olin miettinyt HD:N hommaamista jo ennen kuin tässä maassa niitä juurikaan oli. Parempi myöhään.

    Foorumit on just tasan sitä varten, että sieltä voi ja kuuluukin kysellä epävarmoille ajatuksilleen tukea. Joku siellä aina on samanhenkinen ja oikee aallonpituus löytyy.

    Piis änd rispekt
    toi on nimen omaan sellanen juttu joka kannattaa tosissaan ottaa mitä kirjotin. *
    No niimmä vähä oletinki.
    Moottoripyöräily nuorentaa ja parantaa suorituskykyä. Tämä on japanialaisten tiedemiesten tutkima tosiassia. Otas siis ilo irti kurvailusta.
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12