Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 68:sta
  1. #31
    Tänään tuli paffilaatikollinen roipetta GSG:ltä, taas pääsee näpräämään

    Ja saa näprätäkki kun yhen kilkkeen unohin tilata, niin pitää paskarrella se ite prkl, laiska metallimies
    K750 -61
  2. #32
    Mivv Xcone tuli sitten hommattua. lsl kaatumatapit, minivilkut ja undertail odottelee vielä paikalleen laittoa. Sen jälkeen on mopo valmiina kevättä varten.
  3. #33
    roksuun vanhaa jää.: kone, runko, sähköt, etuvalot.
    kaikki muu vaihtuu.. ihan vaan pikkusen laitetaan
    saattaapa joku lapin "hullukin" tuunailla hieman samaan malliin
    Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin

    Triumph Rocket
    Suzuki B-King
    Suzuki Hayabusa
    Agusta
    Kawasaki ZZR
    Kawasaki 800
    Honda Goldwing 1800
    Kawasaki ZZR
    MV Agusta
  4. #34
    Lainaa (K100 @ Marras. 15 2007,11:58) kirjoitti
    Kuuden viikon sairasloman ansiosta päässyt ruuvailemaan Triumpheja.
    Daytonassa kevennysoperaatio, pois on nyt noin kuutisen kiloa alkuperäisestä. Talven aikana tilaillaan hifistelyosia, mm jalkatappisarja, tankinkorkki, hiilikuituosia ym. Hienot olisi nuo teräspunosvesiletkut..., vaikka ne ei pahemmin katteiden alta näykään, tai sopishan ne Sprinttiinkin.
    Lisäksi yritän vaikka ebaysta löytää toisen takahäkin, josta viilaillaan kaikki ylimääräinen roina pois. Tarkoitus kun on, että Daytonan saisi joskus takaisin alkuperäiseksi.
    Sprintti ruuvataan tourinkikuntoon. ST:n ohjaustangot, lämpökahvat, korkeampi pleksi, Givin perälaukkuteline ja SW-Motechin sivulaukkutelineet.
    Onko sulla jonkinmoista kuvaa tuosta Sprintin takalaukkutelineestä?
    Itselläni on jo tehtaan sivulaukut, mutta perälaukkua vielä tarttis. Itse vaihdoin Sprinttiin Bel-Rayn moottoriöljyt. En ole ennemmin käyttänyt, mutta ainakin vastaa ohjekirjan antamia lukuja..
    Jo on aikoohin eletty. Raavahat miähet syä salaattia ja nuaret naiset juo viinaa.
  5. #35
    Lainaa (ST1050 @ Joulu. 07 2007,22:18) kirjoitti
    Lainaa (K100 @ Marras. 15 2007,11:58) kirjoitti
    Kuuden viikon sairasloman ansiosta päässyt ruuvailemaan Triumpheja.
    Daytonassa kevennysoperaatio, pois on nyt noin kuutisen kiloa alkuperäisestä. Talven aikana tilaillaan hifistelyosia, mm jalkatappisarja, tankinkorkki, hiilikuituosia ym. Hienot olisi nuo teräspunosvesiletkut..., vaikka ne ei pahemmin katteiden alta näykään, tai sopishan ne Sprinttiinkin.
    Lisäksi yritän vaikka ebaysta löytää toisen takahäkin, josta viilaillaan kaikki ylimääräinen roina pois. Tarkoitus kun on, että Daytonan saisi joskus takaisin alkuperäiseksi.
    Sprintti ruuvataan tourinkikuntoon. ST:n ohjaustangot, lämpökahvat, korkeampi pleksi, Givin perälaukkuteline ja SW-Motechin sivulaukkutelineet.
    Onko sulla jonkinmoista kuvaa tuosta Sprintin takalaukkutelineestä?
    Itselläni on jo tehtaan sivulaukut, mutta perälaukkua vielä tarttis. Itse vaihdoin Sprinttiin Bel-Rayn moottoriöljyt. En ole ennemmin käyttänyt, mutta ainakin vastaa ohjekirjan antamia lukuja..
    Givin perälaukkutelineen aisat on kiinni takajalkatapeissa. Toinen kiinnityspiste roiskesuojan edessä. Joutui hieman muotoilemaan, että sai sopimaan SW-motechin sivulaukkutelineiden kanssa.
    Pyörä vain on ns p***n päreinä, etten nyt saa kuvaa telineestä.

    Daytonaan sain Gillesin jalkatapit kiinni. Hieman vain väärän väriset, kun runko on alumiininharmaa ja tapit titaanin väriset. Alumiinia tosin ovat. Hyvin sopi kuitenkin.
    Triumph Speed Triple 1050 -05 raato
    BMW R45 -79
    Yamaha rd 250 lc -81
  6. #36
    Lainaa (K100 @ Joulu. 09 2007,20:26) kirjoitti
    Lainaa (ST1050 @ Joulu. 07 2007,22:18) kirjoitti
    Lainaa (K100 @ Marras. 15 2007,11:58) kirjoitti
    Kuuden viikon sairasloman ansiosta päässyt ruuvailemaan Triumpheja.
    Daytonassa kevennysoperaatio, pois on nyt noin kuutisen kiloa alkuperäisestä. Talven aikana tilaillaan hifistelyosia, mm jalkatappisarja, tankinkorkki, hiilikuituosia ym. Hienot olisi nuo teräspunosvesiletkut..., vaikka ne ei pahemmin katteiden alta näykään, tai sopishan ne Sprinttiinkin.
    Lisäksi yritän vaikka ebaysta löytää toisen takahäkin, josta viilaillaan kaikki ylimääräinen roina pois. Tarkoitus kun on, että Daytonan saisi joskus takaisin alkuperäiseksi.
    Sprintti ruuvataan tourinkikuntoon. ST:n ohjaustangot, lämpökahvat, korkeampi pleksi, Givin perälaukkuteline ja SW-Motechin sivulaukkutelineet.
    Onko sulla jonkinmoista kuvaa tuosta Sprintin takalaukkutelineestä?
    Itselläni on jo tehtaan sivulaukut, mutta perälaukkua vielä tarttis. Itse vaihdoin Sprinttiin Bel-Rayn moottoriöljyt. En ole ennemmin käyttänyt, mutta ainakin vastaa ohjekirjan antamia lukuja..
    Givin perälaukkutelineen aisat on kiinni takajalkatapeissa. Toinen kiinnityspiste roiskesuojan edessä. Joutui hieman muotoilemaan, että sai sopimaan SW-motechin sivulaukkutelineiden kanssa.
    Pyörä vain on ns p***n päreinä, etten nyt saa kuvaa telineestä.

    Daytonaan sain Gillesin jalkatapit kiinni. Hieman vain väärän väriset, kun runko on alumiininharmaa ja tapit titaanin väriset. Alumiinia tosin ovat. Hyvin sopi kuitenkin.
    Sorry nyt vasta luin, että sulla olisi Sprint RS, kun mulla taasen on tuo Sprint ST eli ei ihan taida samat telineet sopia...
    Jo on aikoohin eletty. Raavahat miähet syä salaattia ja nuaret naiset juo viinaa.
  7. #37
    Lainaa (ST1050 @ Joulu. 09 2007,21:49) kirjoitti
    Sorry nyt vasta luin, että sulla olisi Sprint RS, kun mulla taasen on tuo Sprint ST eli ei ihan taida samat telineet sopia...
    Joo, vanhaan ST:hen kyllä sopii, kun ovat käytännössä katteita lukuunottamatta sama pyörä. Uusi 1050 taitaa olla sen verran erilainen, ettei ainakaan sama teline sovi. Takajalkatappien sisäpuolella pitäisi olla valmiit ruuvinreiät ja sitten takahäkissä säilytystilassa valmiit paikat tuelle. Motomarkethan on maahantuoja Givin vermeille, joten sieltähän voisi kysyä telinettä.
    Triumph Speed Triple 1050 -05 raato
    BMW R45 -79
    Yamaha rd 250 lc -81
  8. #38
    Triplestä on purettu jo tankki ja koko perä pois. Tankki ja etulokasuoja lähtee luultavasti maalattavaksi ja perä lyhenee reilu 10 cm. Vähän uutta katetta ja satulaa jne.

    Muutama kysymys heräs, joten neuvokaas aloittelijaa ettei kaikkea tarvi opetella kantapään kautta: Vanhan -04 mallin akku on liian iso uuteen perään. Mistä ja millainen pienempi tilalle? Miten kiinnitän takarunkoon (alumiinia) uuden penkin, releet, katteet, jne.; metallisilla nippusiteillä vai kuinka paljon runko kestää reikien porailua? Uusien kannakkeiden hitsaaminen ei onnistu...
    <p>...</p>
  9. #39
    Lainaa (hannu11 @ Joulu. 30 2007,22:28) kirjoitti
    Miten kiinnitän takarunkoon (alumiinia) uuden penkin, releet, katteet, jne.; metallisilla nippusiteillä vai kuinka paljon runko kestää reikien porailua? Uusien kannakkeiden hitsaaminen ei onnistu...
    En menis pahasti porailemaan jos sulla on 1050 takahäkki aihiona. 05-07 mallin takahäkkejä on porukka maailmalla saanut murtumaan pistämällä perään tarakan+Giviboksin täynnä painavaa matkarompetta. Nippusiteet kuulostaa kanssa vähän hataralta. Levytavarasta kaukalo askarrellen, joka passaa olemassaoleviin kiinnityskohtiin ja sinne sitten kaikki tykötarpeet?

    Uudessa Triplessa akku on sinetöity hyytelöakku joka matkustaa satulan alla kyljellään. Meniskö sulla kanssa kylkiasennossa akku paremmin kyytiin?
  10. #40
    Lainaa (Talttapää @ Joulu. 30 2007,22:46) kirjoitti
    En menis pahasti porailemaan jos sulla on 1050 takahäkki aihiona. 05-07 mallin takahäkkejä on porukka maailmalla saanut murtumaan pistämällä perään tarakan+Giviboksin täynnä painavaa matkarompetta.
    1050 oikaistu takahäkki tosiaan aihiona. Sitä on jo aikalailla hitsailtu ja väännetty, joten tuo yllä oleva tilanne hieman pelottaa. Paino on tietenkin pääosin rungon kiinnityskohtien varassa, eikä avovaimo halunnut viime kesänä kyytiin, joten ei varmaan tulevanakaan, mutta....

    Täytynee koettaa rakennella takahäkin mukana tulleen muovikaukalon pohjalta jotain.
    <p>...</p>
  11. #41
    teet sopivat levyt ja käyt hitsarilla hitsaamassa ne kiinni. samalla voi vahvistaa mahdollisia heikkoja kohtia.
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  12. #42
    Lainaa (NewmanRS @ Loka. 24 2007,15:38) kirjoitti
    Öljyt vois vaihtaa ja linkkujen laakerit rasvata. Jarrunesteet vaihtoon myös ja jarrujen läpikäynti muutenkin. Eipä isompia tartte tuo kun vasta 30tkm taulussa.
    Öljyt tulikin vaihdettua jo syksyllä. Joulun jälkeen sain noi linkutkin rasvattua. Helppo muutaman tunnin homma ku ekaa kertaa teki. Eipä siellä näillä kilometreillä kuivalta näyttänyt. Pistin kuiteski uudet rasvat sisään.

    Vielä ku jaksais noi jarrut.
    Ducati Diavel Dark
  13. #43
    Lainaa (NewmanRS @ Joulu. 31 2007,13:12) kirjoitti
    Lainaa (NewmanRS @ Loka. 24 2007,15:38) kirjoitti
    Öljyt vois vaihtaa ja linkkujen laakerit rasvata. Jarrunesteet vaihtoon myös ja jarrujen läpikäynti muutenkin. Eipä isompia tartte tuo kun vasta 30tkm taulussa.
    Öljyt tulikin vaihdettua jo syksyllä. Joulun jälkeen sain noi linkutkin rasvattua. Helppo muutaman tunnin homma ku ekaa kertaa teki. Eipä siellä näillä kilometreillä kuivalta näyttänyt. Pistin kuiteski uudet rasvat sisään.

    Vielä ku jaksais noi jarrut.
    Linkut ja takanavan rasvasin minäkin ja ihan uusilta näyttivät kaikki osat kolmen kesän jälkeen. Jollakin Engelsmannilla oli T595.net:issä Daytonassa kaikki neulalaakerit ihan umpiruosteessa muutaman vuoden vanhassa ja 20tkm ajetussa pyörässä.

    Venttiilit tuli tarkastettua ja ylärajoilla olivat kaikki 19500km kohdalla. Ei liene aihetta toimenpiteisiin vielä 40tkm kohdallakaan. Tulpat tulee ihan autotarvikeliikkeestä ja hinta "hiukan" edullisempi kuin motskariliikkeissä. Puuttuu se ns. eksotiikkalisä.



    BMW R-NineT -21/-23 Option 719 aluminium
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
  14. #44
    Asensinpa myös latauspistokkeen ni ei tartte aina repiä penkkiä irti ku lataa akkua. Myös jotain tuuninkia piti saada, joten tuli led-parkkipolttimot
    Ducati Diavel Dark
  15. #45
    Sillälailla... Bonneville -87 *projekti otti vallan uuden suunnan, kannenpultin kierre sylinterissä pass..na kannentiiviste poikki....luottokorttiyhtiön kassakone laulaa HOOSIANNAA *



    Rock´n´roll pidentää murrosikää!!
  16. #46
    Oxfordin lämpökahvat ja Laserlinen häly asennuksessa. Käyriä putsailin ja asentelin hieman kromipalaa sinne tänne mattamustien tilalle. Keskiseisontatuki laitettiin kiinni. (mukava homma ilman tunkkia) Ja kohta saapuu TOR:it! Huomasin muuten, että pinttyneen lian irroittamiseen on s**tanan hyvää ainetta tuo Motulin ketjujenputsausaine. Sitä kun ruiskii lohkolle, johon vuosien saatossa on palanut kiinni yhtä sun toista, niin johan kohta irtoaa. Suosittelen...



    Moon oikias, sinoot vääräs - Moomma oikias, tootta vääräs...
    Opinions are like assholes, everybody got one.
    Honda XL 125 R -82 --> Kawasaki Z 650 -77 --> Honda CM 400 T -84 --> Honda NTV 650 Revere -90 --> Triumph Thunderbird 900 -00 --> Triumph Tiger 955i -05
  17. #47
    Kaikkeahan tossa on tullut pusailtua tallilla talven mittaan:
    Venttiilinvälykset tsekattu,ihan ok,oliko pari lähellä ylärajaa,tulppia ei vaihdeltu vasta 5000 km ajetut iridiumit ja vapaavirtaussuodatin tuli vaihdettua.Tietenkin öljyt + suodatin & linkkujen voitelu,ketjujen/rattaiden puhdistus.Muut nesteet tuli vaihdeltua viime talvena joten ne saa olla varsinkin kun jarrunesteet on Castrolin Racingia.
    Päälle päin näkyvimpiä muutoksia on pakohormin käyttö elektrolyyttisessä puhdistuksessa ja nyt se kiiltää lähes uuden veroisena,olikin jo tosi tummunut.Vanteet lasikuulapuhallettiin ja maalautettin samalla meni vaihtoon myös stefat&laakerit.Undertrayn tapaisen askartelin rosterista.Vielä pitäisi istuttaa belly paikoilleen,mikäli saa sopimaan,istuin on verhoiltavana.Ohjausiskari on vetelä,joten varmaankin pitäis vaihtaa.Onhan vielä kaikkea pientä,mutta kun nyt sais uudet renkaat tuolta Shopin kautta,että saisi pyörilleen.
    Toutes sort affaires

    Honda CBX 1047 6 pipes & Honda CX 650E
  18. #48
    akun latasin äsken ja pakkohan se oli tulille pöräyttää ja kylläpä prkl pörähtikin piti oikeen kuulosuojaimet laittaa päähän
  19. #49
    Lainaa (wille- @ Marras. 09 2007,23:38) kirjoitti
    Itekin olis talvella tarkotus tilata tuolta GSG:ltä kaatumatapit ja muutakin rojua, jos nappulaa riittäää...
    Mahtaakoham kukaan myydä noita GSG:n kaatumatappeja Suomen maalla??
    Triumph S3 1050 -05
  20. #50
    Mä räpläsin ledit SM:n mittaritauluun ja luulisin, että näkyy vilkku-, vapaa-, öljynpaine ja kaukovalojen mittarivalot kesäkirkkaallakin. Etenkin öljynpaine ja vilkkujenvalo pitävät sisällään tietyn määrän kiintoisaa informaatiota, joka on kivempi nähdä, auringossakin! *

    Takapolttimoksi niinikään led (ajo/jarruvalo), nopeusmittarinvaijerin pidike etulokkarissa vaihtui katkenneesta kumisesta metalliseksi, kuten myös moottorin oikealla puolella oleva muovinen johtopidike.

    Äänitorvi vaihtui Jenks Boltsin äänekkääksi torveksi ja huomenna pitäisi hakea tullipostista Newbonneville.com:in sissybar/luggage rack (mikä selkänoja/matkalaukkuteline tuo sitten onkaan suameksi).

    Tänään pesin K&N:n ilmansuodattimen, huomenna jos ehtii, uudet öljyt kehiin. Moottoriöljyt ja suodatin tuli vaihdettua jo syksyllä eli vielä puuttuu rengaspaineiden tarkastus, hyvät kelit ja avot, kausi voi alkaa! *

    P.S. Vielä kun selvittää nopeusmittarissa ja jengakellossa käytettävien valojen kantatyypin, vaihto ledeihin kolkuttaa oven takana.
    Triumph Thunderbird 1700 -10
    Yamaha FJR 1300 -13
    Suzuki "SolluSuitsa" PV 50 -86
  21. #51
    Nonni, nyt on selkänoja/tavarateline ala amerikka paikallaan ja hyvältä näyttää. Olivat tosin poranneet vasemmalla puolella kiinnitysreiät vähän persiilleen eli joutui viilaamaan leveyttä lisää, että sopi teline paikalleen.

    Niin ja unohtui edellisessä viestissä mainita kytkinvaijerin pidikkeen vaihtuminen kromiseen ja vaijerin päässä olevan kiinnikkeen päälle ilmaantui myös krominen suojus.

    Mitähän sitä keksii seuraavaksi?? *
    Triumph Thunderbird 1700 -10
    Yamaha FJR 1300 -13
    Suzuki "SolluSuitsa" PV 50 -86
  22. #52
    Thruxtonin perspuoli saa uuden ilmeen ensi viikolla (siis toivon mukaan ensi viikolla) kunhan paketti tulee kotio... Sitten vaan mietiskelemään että mitähän seuraavaksi *
    The Real Thing ?
  23. #53
    napa

    takanapa piti voidella.
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  24. #54
    Sahasin tehoputken rautasahalla poikki takareunasta ja sitten alta paljastuneen rakennelman keskeltä poikki. Uudet villat sisään ja ränni serkun äijälle sähköliimattavaksi. Vanhat villat olivat vissiin haihtuneet, kun en niitä juurikaan löytänyt. Vähän jännittää äänentaso, kun perjantaina alkaa vakuutus ja putkea ei ole vielä ehtinyt "koeponnistaa."

    nm. viimeiset 30kkm tulpat korvissa
    Speed Triple -12, Daytona i955 -02, Bonneville V140T -78, Aprilia Pegaso -01.
  25. #55
    Oliks toi Triumphin vakioputki vai joku muu? Itse olen miettinyt josko lyhentäis omaa Triumphin hiilikuituputkea. Kysymys on vaan,että miten sen tekis kun se koko helahoito ei ole muuten purettavissa kuin just rautasahalla ja mites kasaaminen Ettei kävis näin *



    Toutes sort affaires

    Honda CBX 1047 6 pipes & Honda CX 650E
  26. #56
    Lainaa (jomi @ Maalis. 30 2008,20:38) kirjoitti
    Oliks toi Triumphin vakioputki vai joku muu? Itse olen miettinyt josko lyhentäis omaa Triumphin hiilikuituputkea. Kysymys on vaan,että miten sen tekis kun se koko helahoito ei ole muuten purettavissa kuin just rautasahalla ja mites kasaaminen Ettei kävis näin
    Putki on Triumphin rosteritehari. Päälinen rosterikuori on ihan irrallinen sylinterikappale, joka on kiilattu paikalleen. Sen alla oli jotain pehmustetta, että päälinen ja oikea vaimennin rämisi.

    Putki olisi pitänyt purkaa leikkamalla dremelillä putki poikki noin kuuden sentin päästä sieltä takapään sisältä. Tämän jälkeen pääsee käsiksi oikeaan vaimentimeen, kun kuori on poistettu.
    Speed Triple -12, Daytona i955 -02, Bonneville V140T -78, Aprilia Pegaso -01.
  27. #57
    Toi hiilikuitu on taas tehty siten,että päällinen on saumattu pitkittäissuunnassa liimaamalla.Mutta mitenkähän sen vain purkaisi ehjänä,että sais kasaankin.
    Toutes sort affaires

    Honda CBX 1047 6 pipes & Honda CX 650E
  28. #58
    pyörä rupeaa olemaan kohta kevätkunnossa.

    -triumph fat bar asennettu(käytettynä ostettu)
    -titanium nitriitti jarrusylinterien männät vaihdettu(takuuosia)
    -takanapa voideltu(6-7euron XHB mobil rasvaa motonetistä)
    -linkut voideltu.
    -prevaimennin reikäputki poistettu, etukäyriä vähän siloiteltu sisältä.(0e)
    -MIVV GP carbon asennettu. E approved, mutta killerin voi poistaa, vaikutti kuitenkin killerinääni ihan hienolta. -6.6kg pyörän painosta. ja yläpainoa se joka poistui.
    -GSG moton akselisliderit ja generaattorin koppasuoja.
    -Fast bikes lehden mukana tullut hikinauha laitettu jarrusäiliöön(+3hp)

    still to do.
    -Kartan vaihto, arrow tjsp. ehkä tuneböy licenssi pitäs lunastaa, kaverilla oli piuha.
    -venttiilintarkistus
    -jäähdytysnesteen vaihto
    -kilpitelineen voisi tehdä pienemmän.
    -dynotus, kunhan löytyy riittävän optimistinen dyno, että saadaan essonbaariin kunnon lukemat.
    -tulppien vaihto

    jos joku haluaa, niin voin myydä TORSsipöntöt. 250ekee?



    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
  29. #59
    Lainaa (jaket @ Huhti. 01 2008,16:06) kirjoitti
    -Fast bikes lehden mukana tullut hikinauha laitettu jarrusäiliöön(+3hp)
    Onhan äijällä älyttömät noi tehojutut. Pientä rajaa noiden kanssa. Se hikinauha antaa kylläkin ihan täydet 3,6hp! Ainakin sininen nauha antaa 3,6 meikäläisen hankeenkustun keltaisessa Triplessä. Tai ainakin tuntuu siltä jo ilman koeajoakin.

    Ai niin, jos se on se punainen, niin se saattaa antaa hiukka vähemmän (ts. ehkä hieman liian iloinen ja japanialaista muistuttava tuote)

    Nooo, väri kuin väri, se sopii kyllä hyvin ulkomuotoon.
  30.  
  31. #60
    Parasta hikinauhassa on se, että se antaa tehoa aina. niin tallissa kuin snakarilla.
    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050
Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen