Tulokset 1:stä 19:een 19:sta
  1. #1
    Eli ajaessa hävii välillä tehot täysin. Pörisee ku olis ilman putsari tukossa ja kävis vaan kolmella. Tulpat vaihdoin ja putsarin pesin ja öljysin, mut ongelma toistuu edelleen. Opastusta saa tarjota. Sit sellanen lisä viel, kone resonoi kolmen ja kuuden tuhannen kohdalla aika lailla, liekö samaa ongelmaa vaiko jokin lisä varuste.
    En jaksa ajatella, kirjoitan siksi mitä sattuu, joskus sekin sattuu.
  2. #2
    Mutuilen että ei saa tarpeeksi bensaa jostain syystä. Alipaineletku tai hana tukossa tai kaasareissa p*skaa..? Onko siinä bensapumppu... entä polttoaineensuodatin.. en tunne Hornettia..
    "I don't care to belong to a club that accepts people like me as members." -Groucho Marx

    CFMOTO 800MT-X -25
  3. #3
    Jos se tosiaan käy kolmella, niin vika voisi olla puolassa. Niitä on muistakseni mennyt Horneteista. Tällöin se ei kyllä toisiaan kulje mihkään.

    Ks. hornet nest

    Bensapuolen vika vois sitten tosiaan olla alipainehanassa, tsekkaa kaikki tankin alipaineletkut, ovatko kiinni, puristuksessa jne.

    Toimiiko rikastin normaalisti? Voisko jonkun kaasuttimista läppä jumittaa?

    Se on niin yksinkertainen vehje, ettei siinä voi olla kovin vaikeaa vikaa .
    Vstrom 1000 '15
  4. #4
    Eli ensin letkujen tarkistus ja sitt yleismittarilla puolan ja sytytys puolen kimppuun. Sen jälkeen kiskotaan kaasarit auki, otetaan muutama olut ja kirotaan. Aamulla kasataan ja heitetään ylimääräset osat sohvan taakse.

    Joo, huikka skulaa ok.



    En jaksa ajatella, kirjoitan siksi mitä sattuu, joskus sekin sattuu.
  5. #5
    säästä rahaa ja vie huoltoon...
    Wallu
  6. #6
    Korkeintaan kusen huoltoa kohti, jos ei omin voimin tuu kuntoon ni teen siitä syys kokon.
    En jaksa ajatella, kirjoitan siksi mitä sattuu, joskus sekin sattuu.
  7. #7
    Lienee aika vaihtaa pyörää. Nyt ku odottaa et oireet alkas, ni ei mitään sinne viittaavaa... Eti siinä sit vikaa... kele.
    En jaksa ajatella, kirjoitan siksi mitä sattuu, joskus sekin sattuu.
  8. #8
    vähä kuulostais sytkä puolen ongelmalta. mullaki tuntuu sellanen tärinä takamukses ja jalkatapeis tos 4500-6000 välillä. kai se on normaalia. nii ja mun pyörä on -03 600 hornetti
  9. #9
    En tunne pyörääsi mutta jos on 4 kaasarilla (eikä siis ruisku) voisi syynä olla vesihelmi jossain kaasarissa. Saatat onnistua ottamaan uimurikammiot alakautta auki ilman kaasarien irroittamista. Yritä katsoa onko kammion pohjalla mitään moskaa, älä siis käännä sitä maljaa heti nurin.
    Kun maljat on auki (voit ottaa yhden kerrallaan jos haluat) anna paineilmaa kaikkiin kanaviin ja suuttimiin alakautta. Sitten maljat takaisin ja toivottavasti käy kaikilla.

    Voithan tietysti purkaa koko kaasaripaketin pöydälle ja sitten ilmaa kanaviin - lopputulos on varmempi. Tulpatkin kannattaa kyllä vaihtaa uusiin tällaisessa onkelmassa, ainiin nehän olikin uudet jo!

    t. S



    HONDA, SUZUKI, VICTORY, INDIAN ja POLARIS mekaanikko / valtuutettu huolto => SEFOTEC
    http://www.sefotec.fi
  10. #10
    Aloittanen ruumiin avauksen joulun tienoilla, ajokauden loppu puolella. Kipuna laitteessa on vallan mainio, ainakin lieskoista vois niin veikata. Veden aiheuttamaa ongelmaa voisin jopa itsekkin epäillä.

    Kerron syyn jos elvytys onnistuu.

    Kauniit kiitokset ajatuksiaan suoneille.
    En jaksa ajatella, kirjoitan siksi mitä sattuu, joskus sekin sattuu.
  11. #11
    itellä ilmenny pariinotteeseen samantyyppinen ongelma..tosin ei hornetti mut kuiteski.. menoneste oli yksinkertasesti nesteytyny ja vanhaa et ei meinannu käydä..röpötti välillä kolmella, välillä ei ees käyny, ym ym samaa oireilua.. mitää tärinöitä tms ei ilmenny..
    joka viheltäen menee se .........
  12. #12
    Mä yritän kyll tankkaa aina tuoretta. mut homma siis viittais edelleen tasasesti tuohen veden kiusalliseen haittavaikutukseen.
    En jaksa ajatella, kirjoitan siksi mitä sattuu, joskus sekin sattuu.
  13. #13
    Kannattaa varmaan sitten kokeilla jäänestoa laittaa tankkiin. Josko sillä saisi vedet pois..
  14. #14
    Vika ei ollut jään eston puutteessa, koska näin jäisten aikojen saavuttua on tehotkin palanneet. Aiemmin sai ykkösellä kahvasta kääntää kiekat tappiin ilman hermostumista, nyt kympin kohdalla nousee keula ylös ja tekee sen luvatta ja väkisin. Eikä puutumisen merkkejä ole lähimaillakaan. Pieni pakkanen tekee horolle hyvää... Jos lunta meinaa paljon tulla, ni sit laitetaan pyörä operaatio pöydälle ja putsaillaan röörit ja muut kohteet.
    En jaksa ajatella, kirjoitan siksi mitä sattuu, joskus sekin sattuu.
  15. #15
    Jepjep tietääkseni kylmällä ilmalla menee ilma paremmin suodattimen läpi? onko ilmansuodatin kovinkin tukkeessa, kehottaisin tarkistamaan jos et sitä ole jo tehnyt.
    (ja paineilmaa myös sillekkin sitten)
    Yamaha xv1100 -89
  16. #16
    Lainaa (Tajh @ Loka. 22 2007,09:09) kirjoitti
    Aiemmin sai ykkösellä kahvasta kääntää kiekat tappiin ilman hermostumista, nyt kympin kohdalla nousee keula ylös ja tekee sen luvatta ja väkisin.
    Joo, niinhän sen kuuluukin tehdäkin...

    Mun villiveikkaus on, että jostakin syystä se on ollut käynyt tosi rikkaalla, olikos se kutiteltu versio vai täysi vakio? Eli jos siinä on suutinsarja niin kannattais tarkistuttaa säädöt ihan penkissä. Suodattimen öljyämisestä sen verran että liika öljy pitää sitten imeyttää pois, muuten se menee varmasti rikkaalle -> ei saa tarpeeksi ilmaa ...
    Vstrom 1000 '15
  17. #17
    Onhan siin jonkin moiset suuttimet, siis vakiota ronskimmat ja k&n filsu, putsasin sen heinäkuun lopulla ja uus putsaus lienii siis ajankohtaista taas. Ja kulutus on nyt laskenut kesän parhaista hetkistä reilusti alas päin pääsee taas tankillisella liki 200 kilsaa, pois luettuna varatankin tuoma turva.
    En jaksa ajatella, kirjoitan siksi mitä sattuu, joskus sekin sattuu.
  18. #18
    Lainaa (Tajh @ Loka. 22 2007,13:59) kirjoitti
    Onhan siin jonkin moiset suuttimet, siis vakiota ronskimmat ja k&n filsu, putsasin sen heinäkuun lopulla ja uus putsaus lienii siis ajankohtaista taas. Ja kulutus on nyt laskenut kesän parhaista hetkistä reilusti alas päin pääsee taas tankillisella liki 200 kilsaa, pois luettuna varatankin tuoma turva.
    Sitä konnaa ei kannata sitten kylvettää öljyssä, kai käytät k&n omaa öljyä ja ohjeita puhdistuksessa? Mulla on melkein 18tkm ajettu suodatin paikallaan ilman mitään tukkeutumisoireita. Keväällä ennen ajokautta sitten pesu & öljyäminen. Lisäksi mullakin jäi seokset hieman rikkaalle dynojetin suutinsarjalla, pitäisi laskea neulaa pykälä. Ajossa kone tuntuu melkein täydelliseltä, vain 2500rpm tasakaasulla tuppaa hieman nykimään. Kulutus sekalaisessa ajossa yleensä 5.7-5.9. Lähelle 7l saa menemään sikailulla tai tasaisella matka-ajolla 130kmh+paljon ohituksia. Ahne se on bensalle noin pieneksi koneeksi .
    Vstrom 1000 '15
  19.  
  20. #19
    On ohjeet ja oikeet aineet. Pitänee tehdä tuo öljyäminen hiukan kevyemmin.
    En jaksa ajatella, kirjoitan siksi mitä sattuu, joskus sekin sattuu.