Sivu: 4 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234
Tulokset 91:stä 94:een 94:sta
    Olisi nurkissa VF 500 F2 -86 käyttökelpoisia koneen osia:Purettu kone poislukien kampura, kannet ja kytkin, alakatteita. Saisi tarvitsija hakea kaikki haluamallaan hinnalla uusiokäyttöön Outokummusta.
    Nyt olis mun silmäteräkin myynnissä (ollutkin jo melkein kuukauden), jos ketään kiinnostaa tai tietäisi jonkun VF:stä kiinnostuneen niin on suotavaa vihjaista tästä: Myynti-ilmoitus

Menin ja ostin unelmieni mopon niin nyt täytyisi vanhalle löytää vielä hyvä koti.
    <p>Tein itse - säästin</p>
    Lainaa (Oleino @ Syys. 18 2010,14:41) kirjoitti
    Nyt olis mun silmäteräkin myynnissä (ollutkin jo melkein kuukauden), jos ketään kiinnostaa tai tietäisi jonkun VF:stä kiinnostuneen niin on suotavaa vihjaista tästä: Myynti-ilmoitus

Menin ja ostin unelmieni mopon niin nyt täytyisi vanhalle löytää vielä hyvä koti.
    Hiano peli!
  4.  
    Tästä ketjustahan bonasin tutun pyörän. Tuo Sandmanin vf:llähän meikäläinen opetteli pyörällä ajamaan. Kaveri ujutti sen mulle tosi kälmisti loppukaudeksi ajoon kun oli jo hommannut tuon suzukin. Sitten olikin jo pakko saada oma pyörä ja emännänkin sai suostuteltua. Viime kesänä sillekin hommattiin oma.

Tuo on kyllä varsin näppärä vehe opetella ajamaan, varsin hyvä runko ja kesti ihan mukavasti kantatakkin. Tehoakin sen verran että pysyi liikenteen mukana vaikka kyllä satasen jälkeen alkoi vähän nuhaiselta tuntua. Varsinkin kun piti tosissaan opetella että sille pitää antaa kiekkoja eikä voi ajaa kuin diesel-autolla.

Välillä kävi vähän aikaa yksi savage murheen kryyninä, mutta nyt on taas v-4 alla eli -97 magna.

Onko kellään arvausta parempaa tietoa mitä suurin piirtein maksaisi käyttää pyörä dynamometrissä. Tekis mieli vaihtaa tuhon mökäpöntöt ja samalla dynojetin suutin sarjat sekä säädättää niillä kone kohdalleen. Ite en ajatellut alkaa tuota ropaamaan vaan jos jättäis koko homman firmalle. Putket voisin ite sentään kiinnittää.
    Nykyiset:Triuph Speed Triple , Solifer SMA -79.
    Entiset:Yamaha FZ 1 N, Honda VF750C -Suzuki Savage LS 650 -solifer SM - Pappaturnturi (polkimilla ja käsivaihteilla)
Sivu: 4 / 4:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 234