Virhe | .ORG!

Virhe

Virheviesti

PDOException: SQLSTATE[23000]: Integrity constraint violation: 1062 Duplicate entry '2147483647' for key 'PRIMARY': INSERT INTO {watchdog} (uid, type, message, variables, severity, link, location, referer, hostname, timestamp) VALUES (:db_insert_placeholder_0, :db_insert_placeholder_1, :db_insert_placeholder_2, :db_insert_placeholder_3, :db_insert_placeholder_4, :db_insert_placeholder_5, :db_insert_placeholder_6, :db_insert_placeholder_7, :db_insert_placeholder_8, :db_insert_placeholder_9); Array ( [:db_insert_placeholder_0] => 0 [:db_insert_placeholder_1] => php [:db_insert_placeholder_2] => %type: !message in %function (line %line of %file). [:db_insert_placeholder_3] => a:6:{s:5:"%type";s:6:"Notice";s:8:"!message";s:77:"Use of undefined constant MENU_PREFERRED_LINK - assumed 'MENU_PREFERRED_LINK'";s:9:"%function";s:44:"MenutrailbypathActivetrail->setActivetrail()";s:5:"%file";s:93:"/var/www/html/sites/all/modules/contrib/menu_trail_by_path/src/MenutrailbypathActivetrail.inc";s:5:"%line";i:43;s:14:"severity_level";i:5;} [:db_insert_placeholder_4] => 5 [:db_insert_placeholder_5] => [:db_insert_placeholder_6] => http://www.moottoripyora.org/drupal-header?destination=keskustelu/showthread.php/228008-Bang-ja-bum!-LT-n-kanssa-kolarissa/page4 [:db_insert_placeholder_7] => [:db_insert_placeholder_8] => 217.30.184.81 [:db_insert_placeholder_9] => 1759596389 ) funktiossa dblog_watchdog() (rivi 157 tiedostossa /var/www/html/modules/dblog/dblog.module).
Sivustolla tapahtui odottamaton virhe. Yritä myöhemmin uudelleen.
Sivu: 4 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2345 ViimeinenViimeinen
Tulokset 91:stä 120:een 131:sta
  1. #91
    Jee * Musta tää on hienoo näillä foorumeilla, että asioista kerrotaan niin kuin itse on sen kokenut ja niinhän se on että yhtä ainoaa oikeaa ole vissiinkään olemassa, joten ajellaan, *jaetaan kokemuksia ja otetaan opiksi. Hyvvää syssyn jatkoa kaikille. *

    ps. itekkin kuolaan LT:tä. ... vielä jonain päivänä... tuun porukkaan *
    Kaikki paitsi mopoilu on turhaa!!
    R 1150 Rt -01
  2. #92
    Lainaa (wanico @ Syys. 15 2007,23:37) kirjoitti
    "En tiedä kuinka paljon yli suosituksen oli tuo lukemasi neuvo LT:n rengaspaineiksi "

    No lämpimässä renkaassa ero olisi yli 1 bar, eli reilusti 25% yli tehtaan suosituksen.....
    Yleensä näillä palstoilla rengaspainelukemat tarkoittavat rengaspainetta kyseisen päivän lämpötilassa ns. kylmällä renkaalla...
    ... ratalettujen paineen kohoamiset touringajosta poikkeavissa olosuhteissa on aavistuksen verran eri asia.

    Simppeli kysymys: oletko mitannut todellista painetta ajon aikana LT:n etu- ja takarenkaassa?
    Ei siis mitään "olisi" lukemia, vaan ihan "todellisia" lukemia.


    PS. Jos lainaat tai kommentoit tekstissäsi jonkun kirjoitusta - esim. Hannu59:n - hyviin tapoihin kuuluisi kertoa se.



    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
  3. #93
    Lainaa (Jagge @ Syys. 04 2007,15:05) kirjoitti
    Lainaa (Jutajammu @ Syys. 03 2007,22:07) kirjoitti
    niin syyllinen on aina kännissä ajava, vaikka promillemittari näyttäsi
    0,51.
    Hyvin yksiselitteistä.
    Tämä ei pidä paikkaansa... rattijuopumuksella pitää olla syy-yhteys vahinkoon, jotta juopuneesta kuskista syyllistä saadaan...

    Esimerkki:
    Alkolla maustettu kuljettaja seisoo punaisissa valoissa vanhalla kadetillaan ja takaa tulee teinicorolla jonka kuljettaja ei tiedä jarrupolkimen sijaintia vaan rysähtää Kadetin jatkeeksi -> Vahinko menee corollan liikennevakuutuksesta.

    Täysin toinen seikka on tämä alko ja kadettikuskin syyllistyminen rattijuopumukseen, mikä tietysti on rangaistava teko, mutta ei ole vaikuttanut vahingon syntyyn.
    Koitapa selittää ratsiassa, että 0,51 promillea ei sun mielestä ole vielä rattijuoppoutta.
    Rajat on ja siitä ei sen enempää.
    Olet heikolla jäällä, jos ratsiassa puhallat tuon 0,50 tai vielä pahempi jos onnettomuustilanteessa. Tarkkuustesti päättää. Itse olen päässyt kuin koira veräjästä. Ratsiassa puhallus näytti 0,50, vaimo vieressä, selvinpäin. Ei muuta kuin poliisiautossa asemalle tarkkuustestiin ja näytti vapauttavat 0,47.
    Huh Huh tällä kertaa ja toista ei tule.
    Ihmeellistä tämä tulkitseminen. Siis se raja on 0.50
    Pysytään hengissä kesä kerrallaan
  4. #94
    Lainaa (makivper @ Syys. 18 2007,23:39) kirjoitti
    Jee * Musta tää on hienoo näillä foorumeilla, että asioista kerrotaan niin kuin itse on sen kokenut ja niinhän se on että yhtä ainoaa oikeaa ole vissiinkään olemassa, joten ajellaan, *jaetaan kokemuksia ja otetaan opiksi. Hyvvää syssyn jatkoa kaikille. *

    ps. itekkin kuolaan LT:tä. ... vielä jonain päivänä... tuun porukkaan *
    Juurikin näin,en olis itekkään uskonut olevani näin täpinöissäni tän "järkäleen" kans noitten "supersporttien" jälkeen,mutta mutta....
    Joo,joo varmasti tää ikä sen tekee
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  5. #95
    Lainaa (Koris @ Syys. 18 2007,23:54) kirjoitti
    Simppeli kysymys: oletko mitannut todellista painetta ajon aikana LT:n etu- ja takarenkaassa?
    Ei siis mitään "olisi" lukemia, vaan ihan "todellisia" lukemia.
    Ehkä tuo kysymys oli osoitettu Wanicolle, mutta koska se oli kovin LT-spesifinen niin voinen kommentoida sitä siltä osin kuin olen itse havainnut eli:

    Pyörässäni olevat SmarTiren paine- ja lämpötila-anturithan on asennettu vanteelle renkaan sisälle. Ne lähettävät tietonsa radiosignaalilla kojelaudassa olevaan näyttöön. Näitä samojahan on käytössä monissa autoissakin. Anturi ei lähetä mitään pyörän seistessä (pariston säästämiseksi) vaan lähetin aktivoituu kun se saa pyöritystä osakseen.
    Näyttö alkaa vilkuttaa keltaista aina kun renkaan paine muuttuu enemmän kuin 0,2 bar "alkupaineesta" eli siitä mihin paineeseen rengas on täytetty ja minkä lukeman laite on rekisteröinyt.
    En tiedä ovatko renkaan sisällä olevat lähettimet jotenkin vakioitu lämpötilasta (mahdollisesti) aiheutuvan paineen nousun suhteen, mutta tähän mennessä (40.000 km aikana) kojelautanäytön valo on vilkuttanut paineen nousun johdosta vain yhden kerran. (Tulkitsin tämänkin kyllä lähettimen tilapäiseksi mielenhäriöksi, koska herjaa tuli 0,5 barin paineen noususta miltei heti liikkeellelähdön jälkeen kaupunkiajossa.) Pudonneesta paineesta sen sijaan on varoituksia tullut aina silloin tällöin ja näiden mukaan olen ilmaa renkaisiin tankannutkin.

    En ole pitänyt sen kummempaa kirjaa renkaiden lämpötiloista eri olosuhteissa, mutta muistini mukaan takarengas on joskus käynyt jossain 68 asteessa vähän raskaammalla kuormalla. (Niin, ja taisi se Oklahoman yli neljänkympin helteissä käydä korkeammallakin, mutta ei kuitenkaan korkeammalla suhteessa ulkolämpötilaan.) Eturengas lämpenee tietysti reilusti vähemmän.

    Tosin sanoen, SmarTiren jatkuvalla mittauksella ei normaalissa ajotilanteesa rengaspaineet näytä nousevan ainakaan yli 0,2 barin varoitusrajan. Muilla mittareilla en ole paineita ajotilanteissa viitsinyt käydä mittailemaan...

    terv. pozo

    -04 K 1200 LT

    Amerikan kierros 2006:
    http://finnishcurvecowboys.blogspot.com/

    Amerikan kierros 2010:
    http://finnstoccr3.blogspot.com/

    Amerikan kierros 2011:
    http://finnstoccr2011.blogspot.com/

    Moponparantelukuvia:
    http://picasaweb.google.com/pozoizquierdo
  6. #96
    Tänään ajelin päiväseltään Liminka-Lumijoki reittiä tommosta 90km/t ja yhtäkkiä oikeelta pellon ojasta kymmenen metrin päästä pomppas peuran vasa suoraan eteen.Äkkijarrutus,jarrut auki,väistö oikeelta,peuran persus hipas vasenta lahjetta ja taustapeilistä näin ku sorkat taivasta kohti pyörähti voltin,pomppas pystyyn ja pinkoi minkä kintuista pääs menosuuntaansa
    Läheltä piti,pikkunen vasa oli mut tuskin olis pystyssä pysytty jos keulaan tärähti
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  7. #97
    Lainaa (jarska @ Syys. 19 2007,21:41) kirjoitti
    Tänään ajelin päiväseltään Liminka-Lumijoki reittiä tommosta 90km/t ja yhtäkkiä oikeelta pellon ojasta kymmenen metrin päästä pomppas peuran vasa suoraan eteen.Äkkijarrutus,jarrut auki,väistö oikeelta,peuran persus hipas vasenta lahjetta ja taustapeilistä näin ku sorkat taivasta kohti pyörähti voltin,pomppas pystyyn ja pinkoi minkä kintuista pääs menosuuntaansa
    Läheltä piti,pikkunen vasa oli mut tuskin olis pystyssä pysytty jos keulaan tärähti
    No huh huh, likeltäpä piti...

    Toisaalta, voi tuosta keulakolaristakin selvitä aika vähällä - ainakin LT:llä.
    Ränssin *treffeilläkin mukana ollut pohjoisen mies Matias nimittäin mälläsi keskelle poroa viime vuonna ja tyttökaverinsa istui takasitisllä. Porolta lähti henki, mutta vaimoke ei edes tiennyt, että johonkin osuttiin, koska pyörä ei kaatunut vaan Matias parkkeerasi sen tien poskeen ja kertoi sitten repsikalle mitä oli käynyt.

    Alemman (kauko)valon kiinnike taisi murtua ja jotain muutakin pientä muovivammaa keulaan tuli, mutta niin vähillä pääsi, että pyörää ei ole vieläkään ehditty viedä korjattavaksi kun koko ajan pukkaa uutta reissua päälle. Kohta vielä Italiaan jo vissiin toisen kerran tänä kesänä Irlannin ja Norjan reissun päälle...

    Noh, ei tuollaiseen tuuriin kyllä kannata tuudittautua, ainakaan ison hirven kyseessä ollen...

    t. pozo

    -04 K 1200 LT

    Amerikan kierros 2006:
    http://finnishcurvecowboys.blogspot.com/

    Amerikan kierros 2010:
    http://finnstoccr3.blogspot.com/

    Amerikan kierros 2011:
    http://finnstoccr2011.blogspot.com/

    Moponparantelukuvia:
    http://picasaweb.google.com/pozoizquierdo
  8. #98
    Lainaa (pozo izquierdo @ Syys. 19 2007,22:45) kirjoitti
    Lainaa (jarska @ Syys. 19 2007,21:41) kirjoitti
    Tänään ajelin päiväseltään Liminka-Lumijoki reittiä tommosta 90km/t ja yhtäkkiä oikeelta pellon ojasta kymmenen metrin päästä pomppas peuran vasa suoraan eteen.Äkkijarrutus,jarrut auki,väistö oikeelta,peuran persus hipas vasenta lahjetta ja taustapeilistä näin ku sorkat taivasta kohti pyörähti voltin,pomppas pystyyn ja pinkoi minkä kintuista pääs menosuuntaansa
    Läheltä piti,pikkunen vasa oli mut tuskin olis pystyssä pysytty jos keulaan tärähti
    No huh huh, likeltäpä piti...

    Toisaalta, voi tuosta keulakolaristakin selvitä aika vähällä - ainakin LT:llä.
    Ränssin *treffeilläkin mukana ollut pohjoisen mies Matias nimittäin mälläsi keskelle poroa viime vuonna ja tyttökaverinsa istui takasitisllä. Porolta lähti henki, mutta vaimoke ei edes tiennyt, että johonkin osuttiin, koska pyörä ei kaatunut vaan Matias parkkeerasi sen tien poskeen ja kertoi sitten repsikalle mitä oli käynyt.

    Alemman (kauko)valon kiinnike taisi murtua ja jotain muutakin pientä muovivammaa keulaan tuli, mutta niin vähillä pääsi, että pyörää ei ole vieläkään ehditty viedä korjattavaksi kun koko ajan pukkaa uutta reissua päälle. Kohta vielä Italiaan jo vissiin toisen kerran tänä kesänä Irlannin ja Norjan reissun päälle...

    Noh, ei tuollaiseen tuuriin kyllä kannata tuudittautua, ainakaan ison hirven kyseessä ollen...

    t. pozo

    Tuo kävi mullaki mielessä,varsinki ku oli sen verta pieni vasa kyseessä et olis saattanu pompata vaan keulasta ja hyvällä tuurilla pystyssä vielä pysytty mut onneksi ei tarvinnu kokeilla
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  9. #99
    Mitäs mieltä Jarska olet jarruista LT:ssä. Puriko toivomallasi tavalla ?
  10. #100
    Lainaa (enkelinsieppaaja @ Syys. 20 2007,13:40) kirjoitti
    Mitäs mieltä Jarska olet jarruista LT:ssä. Puriko toivomallasi tavalla ?
    Kyllähän nuo puras nii että meinas koko ukko jatkaa matkaa ja pyörä pysähtyä
    Tosin ei ehtiny juurikaan jarrutella ku aivot anto käskyn löysätä ja ryhtyä suorittaan väistöä,kaikki tapahtu todella nopeesti ku välimatka bambiin oli nii lyhyt.
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  11. #101
    Itsellä oli kanssa porojen kanssa lähituntumaa tuossa kuukausi sitten, sai ihan tosissaan painaa kahvoja LT:ssä jotta sai pysähtymään ja pysähtyihän se! Kaveri tuli perässä reilun matkan päässä Hayabusalla ja sillä oli ongelmai saada pyörä pysähtymään...

    Onkos joku muuten saanut ABS:t toimimaan? Huomaako sitä mistään kun ne alkaa puuttumaan peliin?
    https://www.juvander.me/ilpo

    AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
    MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
    MAN
  12. #102
    Lainaa (iaj @ Syys. 20 2007,18:18) kirjoitti
    Onkos joku muuten saanut ABS:t toimimaan? Huomaako sitä mistään kun ne alkaa puuttumaan peliin?
    No soralla on joskus tainnut noin käydä, mutta pahempi kokemus toiseen suuntaan oli alkukesältä kun piti kokeilla, että onkos ne ABSit oikeasti pois pelistä kun merkkivalo vilkuttelee...
    Ja olihan ne kun varovaisessa viidenkympin vauhdissa asfaltilla polkaisin jalkajarrua vähän miehekkäämmin ja etupyörä meni puoleksi sekunniksi lukkoon! On nää integraalijarrut ihanat..

    Tämän jälkeen ei muuta kuin housupyykille...

    t. pozo

    -04 K 1200 LT

    Amerikan kierros 2006:
    http://finnishcurvecowboys.blogspot.com/

    Amerikan kierros 2010:
    http://finnstoccr3.blogspot.com/

    Amerikan kierros 2011:
    http://finnstoccr2011.blogspot.com/

    Moponparantelukuvia:
    http://picasaweb.google.com/pozoizquierdo
  13. #103
    Lainaa (pozo izquierdo @ Syys. 20 2007,18:46) kirjoitti
    Tämän jälkeen ei muuta kuin housupyykille...

    t. pozo

    Ei ollu kaukana housupyykki mullakaan bambin väistössä,tosin ois ollu miehekkäämpää väistää suurta komeeta sarvipäätä
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  14. #104
    Mutta se kyllä täytyy tunnustaa, jarrut on erinomaiset! Tuokin massa pysähtyy eikä ABS:ien kanssa tarvitse miettiä paljonko sitä jarrua sinne laittaa.
    https://www.juvander.me/ilpo

    AL-AND-AM-A-AZ-B-BIH-BG-HR-CZ-DK-EST-FL-FIN-F-GE-D-GR-H-IR-I-KZ-KS-RKS-LV-LT-M
    MK-MD-MC-MGL-MNE-MA-NL-N-PL-P-RO-RUS-SRB-SK-SLO-E-S-CH-TJ-TR-TM-UA-USA-UZ
    MAN
  15. #105
    Mulla on -99 joten etu- ja takajarrut toimivat erikseen. Kokeilin tietysti heti kuivalla asvaltilla, molempia erikseen n. 80 vauhdissa. Etujarrun lukitseminen, kun pyörä on suorassa (en muuta kyllä kokeillutkaan), menee ihan ok, vähän nytkäyttää kun eka kerran käy lukossa. Sitten vauhti onkin jo aika vähissä. Takajarrulla kokeilen tienpinnan pitoa useinkin.

    Hyvä ABS:it

    Iku
    Mitään en yritä mutta parhaani lupaan
  16. #106
    Lunastus summa kohtuullinen ja nyt on samanlaisen vastaavan LT:n ankara metsästys käynnissä.
    Taas taitaa vaaka kallistua Saksalaisen tuontipyörän puolelle
    Kaikki aikaisemmat mopot ja talon kaikki autot ovat sakemanneja enkä vielä ole huonoon törmännyt. Kunhan on tarkkana.

    Ehkä vielä tänä syssynä saisi LT:llä.

    Emäntä on vissiin aika kovapäinen. Tokaisi tuossa yksi ilta, että:"mentäiskö ajelulle pannarilla". Kävin ensin ottamassa jännitykset pois yksin ja sit emäntä kyytiin.
    Voisin melkein sanoa, että jos olisin lentänyt itse kuskin yli auton takaluukkuun, olis voinu jäädä menemättä.

    Moottoripyöräily jatkuu siis
  17. #107
    Onneksi olkoon, että harrastus saa kuitenkin jatkua.

    Täältä olen ostanut viimeiset 3 Bemaria, joten pitää mainostaa.

    Saksan tuontipyöriä. Pitäis olla hinnat aika kohillaan.

    =list_dealer&PL[0]=http://www.nettimoto.com/listDea....=6]http

    =list_dealer&PL[0]=http://www.nettimoto.com/listDea....=6]http

    =list_dealer&PL[0]=http://www.nettimoto.com/listDea....=6]http



    SL125, CB500Four, CX500, K75RT, K1100LT, K1100LT, NX250, K1200LT, F650GS, K1100LT, 1200LT, nykyinen GL1800
  18. #108
  19. #109
    Lainaa (Prätkis @ Syys. 21 2007,16:35) kirjoitti
    Onneksi olkoon, että harrastus saa kuitenkin jatkua.
    Täältä olen ostanut viimeiset 3 Bemaria, joten pitää mainostaa.
    Saksan tuontipyöriä. Pitäis olla hinnat aika kohillaan.
    Ihan henkilökohtaisesta mielenkiinnosta kysäisen, että onko joku nähnyt luonnossa tuon '00 mallin? Vastauksen voi pistää vaikka privaattina ettei mene liialliseksi mainostamiseksi. Tai ettei tule syytteitä....
  20. #110
    Hyviä ehotuksia pojilta.....

    Molemmat pyörät ovat täysin väärän värisiä ja samalla rahalla tuon jo pussihousujen maasta 2002 mallisenkin, missä on kromit ja muut.

    Kiitoksia kuitenkin *

    Tarkennuksena siis mieluusti sähkön sininen ja kromeilla *



  21. #111
    Lainaa (pozo izquierdo @ Syys. 16 2007,15:32) kirjoitti
    Se, kumpi ompi pahempi, että ajaa vähän kovemmilla paineilla ja pitää renkaansa ajokelpoisena pidempään vai pitää kiinni tehtaan aikoinaan 90-luvun lopulla tekemistä päätelmistä ja kuluttaa renkaansa kulmikkaiksi, on tietysti jokaisen itse päätettävissä. Joka tapauksessa ABS-jarrut jeesaa onneksi tiukassa tilanteessa, mutta ei nekään tietysti ihmeitä tee...
    Tämä ei ole missään tapauksessa minun keksintöni. Olen ollut yli kolme vuotta suhteellisen aktiivisena jäsenenä pääosin amerikkalaisella BMWLT.com -foorumilla ja seurannut siellä rengaskeskusteluja. Jos siellä kysäisee rengaspainesuosituksia LT:hen saa heti kymmenen vastausta jossa suositetaan paineksi 42 / 48 psi (2,9 / 3,3 bar) kun taas tehtaan suositus on 36 / 42 psi (2,5 / 2,9 bar), joilla taas ei oikein kukaan tunnu ajavan. Monet ajaa jopa paineilla 44 / 51 (3,0 / 3,5 bar).

    Joo, ameriikas ongelma ei ole ylipaine, vaan ylipaino.

    Uskon, että tehdas on tehnyt myös viimeisen kymmenen vuoden aikana renkaiden kehitystyötä LT:n osalta. Ja jos siellä olisi havaittu lievän ylipaineen parantavan jotain, niin suosituksia olisi varmasti muutettu, vai kuinka?

    Tuskin ne Bemun insinöörit haluaa, että ihmiset tuhoaa renkaansa johtuen vääristä suosituspaineista? Ja tämä varsinkin siellä Ameriikas, jossa valmistajia vastaan nostetaan erilaisia kanteita joka päivä.
    <p>reilu nurkkavääntö on parempi kuin huono pano</p>
  22. #112
    Voi tätä auringon päivää sateisen kauden jälkeen...

    Uusi LT on jo matkalla germaaniasta kohti auvoista Suomea

    Tänä suvena vielä
    Paitsi ei jouluaattona kun sillon täytyy leikata nurmikko

    Vakuutusyhtiön korvauksetkin maksettiin tilille jo tiistaina, yllättävän nopeaa toimintaa.
  23. #113
    Lainaa (enkelinsieppaaja @ Syys. 28 2007,10:22) kirjoitti
    Voi tätä auringon päivää sateisen kauden jälkeen...

    Uusi LT on jo matkalla germaaniasta kohti auvoista Suomea *

    Tänä suvena * vielä *
    Paitsi ei jouluaattona kun sillon täytyy leikata nurmikko *

    Vakuutusyhtiön korvauksetkin maksettiin tilille jo tiistaina, yllättävän nopeaa toimintaa.
    Onneksi olkoon
    Löytykö se sähkön sininen kaunotar kromeilla vai tyydyitkö hätäpäissäs väärän väriseen?
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  24. #114
    En joutunut tinkimään mistään

    Sähkönsininen kaikilla kromeilla ja softisatulalla ja korkealla pleksillä
    Olipa vielä kaksi vuotta tuoreempi ja uusilla kumeilla (tarvii muistaa ne paineet

    Vieläpä vähän ajettu ja täydellä huoltokirjalla suoraan yksityiseltä 45 syntyneeltä mieheltä, joka haluaa uuden.

    Tulispa jo ens viikko
  25. #115
    Lainaa (wanico @ Syys. 28 2007,09:36) kirjoitti
    Lainaa (pozo izquierdo @ Syys. 16 2007,15:32) kirjoitti
    Se, kumpi ompi pahempi, että ajaa vähän kovemmilla paineilla ja pitää renkaansa ajokelpoisena pidempään vai pitää kiinni tehtaan aikoinaan 90-luvun lopulla tekemistä päätelmistä ja kuluttaa renkaansa kulmikkaiksi, on tietysti jokaisen itse päätettävissä. Joka tapauksessa ABS-jarrut jeesaa onneksi tiukassa tilanteessa, mutta ei nekään tietysti ihmeitä tee...
    Tämä ei ole missään tapauksessa minun keksintöni. Olen ollut yli kolme vuotta suhteellisen aktiivisena jäsenenä pääosin amerikkalaisella BMWLT.com -foorumilla ja seurannut siellä rengaskeskusteluja. Jos siellä kysäisee rengaspainesuosituksia LT:hen saa heti kymmenen vastausta jossa suositetaan paineksi 42 / 48 psi (2,9 / 3,3 bar) kun taas tehtaan suositus on 36 / 42 psi (2,5 / 2,9 bar), joilla taas ei oikein kukaan tunnu ajavan. Monet ajaa jopa paineilla 44 / 51 (3,0 / 3,5 bar).

    Joo, ameriikas ongelma ei ole ylipaine, vaan ylipaino.

    Uskon, että tehdas on tehnyt myös viimeisen kymmenen vuoden aikana renkaiden kehitystyötä LT:n osalta. Ja jos siellä olisi havaittu lievän ylipaineen parantavan jotain, niin suosituksia olisi varmasti muutettu, vai kuinka?

    Tuskin ne Bemun insinöörit haluaa, että ihmiset tuhoaa renkaansa johtuen vääristä suosituspaineista? Ja tämä varsinkin siellä Ameriikas, jossa valmistajia vastaan nostetaan erilaisia kanteita joka päivä.
    Et jaksais..
    <p>2002-2014</p>
  26. #116
    Lainaa (enkelinsieppaaja @ Syys. 28 2007,17:51) kirjoitti
    En joutunut tinkimään mistään *

    Sähkönsininen kaikilla kromeilla ja softisatulalla ja korkealla pleksillä *
    Olipa vielä kaksi vuotta tuoreempi ja uusilla kumeilla (tarvii muistaa ne paineet *

    Vieläpä vähän ajettu ja täydellä huoltokirjalla suoraan yksityiseltä 45 syntyneeltä mieheltä, joka haluaa uuden.

    Tulispa jo ens viikko *
    Muutama vuos sitte ostin myös saksan tuontipelin CBR1000 -91:n,oli loistokuntoinen ja vähän ajettu peli tuokin.
    Sillon vaan ihmetytti milläs ihmeellä siellä nuoriso ajaa ku mulle kaupattiin 1927-1945 syntyneitten menopelejä pilvin pimein
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  27. #117
    Lainaa (C-A-D @ Syys. 28 2007,18:01) kirjoitti
    Lainaa (wanico @ Syys. 28 2007,09:36) kirjoitti
    Lainaa (pozo izquierdo @ Syys. 16 2007,15:32) kirjoitti
    Se, kumpi ompi pahempi, että ajaa vähän kovemmilla paineilla ja pitää renkaansa ajokelpoisena pidempään vai pitää kiinni tehtaan aikoinaan 90-luvun lopulla tekemistä päätelmistä ja kuluttaa renkaansa kulmikkaiksi, on tietysti jokaisen itse päätettävissä. Joka tapauksessa ABS-jarrut jeesaa onneksi tiukassa tilanteessa, mutta ei nekään tietysti ihmeitä tee...
    Tämä ei ole missään tapauksessa minun keksintöni. Olen ollut yli kolme vuotta suhteellisen aktiivisena jäsenenä pääosin amerikkalaisella BMWLT.com -foorumilla ja seurannut siellä rengaskeskusteluja. Jos siellä kysäisee rengaspainesuosituksia LT:hen saa heti kymmenen vastausta jossa suositetaan paineksi 42 / 48 psi (2,9 / 3,3 bar) kun taas tehtaan suositus on 36 / 42 psi (2,5 / 2,9 bar), joilla taas ei oikein kukaan tunnu ajavan. Monet ajaa jopa paineilla 44 / 51 (3,0 / 3,5 bar).

    Joo, ameriikas ongelma ei ole ylipaine, vaan ylipaino.

    Uskon, että tehdas on tehnyt myös viimeisen kymmenen vuoden aikana renkaiden kehitystyötä LT:n osalta. Ja jos siellä olisi havaittu lievän ylipaineen parantavan jotain, niin suosituksia olisi varmasti muutettu, vai kuinka?

    Tuskin ne Bemun insinöörit haluaa, että ihmiset tuhoaa renkaansa johtuen vääristä suosituspaineista? Ja tämä varsinkin siellä Ameriikas, jossa valmistajia vastaan nostetaan erilaisia kanteita joka päivä.
    Et jaksais.. *
    Jos oikeesti jaksaa jappasta renkaitten ilmanpaineista näinki kattavasti täytyy olla itelläkkii joku "venttiili" mistä päästää liiat puis
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  28. #118
    Älkää nyt, tästä varmaan saisi vielä vuosisadan väännön; aineksia alkaa olla jo mukavasti..
    Pitäiskö vielä lisätä BMW autojen vs mp:n suorituskyky radalla?
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  29. #119
    Lainaa (vetomies @ Syys. 28 2007,18:29) kirjoitti
    Älkää nyt, tästä varmaan saisi vielä vuosisadan väännön; aineksia alkaa olla jo mukavasti..
    Pitäiskö vielä lisätä BMW autojen vs mp:n suorituskyky radalla?
    Ei mennä ihan niin pitkälle,mitäs jos molempiin,sekä autoon et mopoon laittas renkaisiin tommoset 6,0bar(omaan mopoon laitettava ku pozolta tulee pudotussarja ettei kaarreajo kärsi)ja mitattas vaikkapa jarrutusmatkoja
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  30.  
  31. #120
    Tää juttuhan paisuu ja elää kuin pesäpalloseuran putjetti.

    Kaikki alkoi siitä kun kerrottiin, kuinka onnettomuus tapahtui.

    Ikävä asia, mutta onneksi kertoja elää.

    Seuraavaksi tuli vinkkejä siitä mitä olisi pitänyt tehdä. No eipä noita onnettomuuksia sattuisikaan jos kaikki sujuisi käsikirjoitusten mukaan.

    Seuraavaksi kinattiin jo rengaspaineista

    Tuskin montakaan onnettomuutta pystytään välttämään sillä, että ei panna sitä 0.4-0,5 paarin ylipainetta renkaaseen, joka on juuri se määrä mikä jää syntymättä meidän kylmissä olosuhteissamme.
    Voipi olla että sentti pari tulee lisää jarrutusmatkaan, mutta jääpi siinä useampi euro säästöä rengaskuluissakin. Ei sitä kaikkea uskoisi ennenkuin kokeilee.

    Lopuksi ehdottaisin ketjun aloittajan vyöruusulle jonkinmoista vuoden lentävä motoristi-arvonimeä.
    Eipä sitä aivan jokaisesta löytyisi asennetta uuteen ajeluun samoilla liukkailla kun ekax on kömpinyt piippuhyllyltä takas tielle
    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

    Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

    Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
Sivu: 4 / 5:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2345 ViimeinenViimeinen