Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
  1. #1
    Iskin kikseriin GSX-R1000 K4, Leovincen sliparin (6775): Vilkasin oikein asennusohjeita, jossa käskettiin vetää ohjainboksille menevä mustaruskea johto poikki, ja näin tein. Putki kiinni ja koittaan pyörää tulille: Ei lähde!? Noh, boksilta katkaistu johto takas yhdistään, niin jo tärähti käyntiin. Mittaris vilkkuu vikakoodi F1 ja punanen valo palaa ylänurkas, hmm? Koelenkille, ja pyörä toimii ihan ok. Mikäs perkele? Vakioputkessahan on liitoskohdan jäkeen vaijereille ohjattava läppä, jonka ohjaus tulee omalta boksilta. Tuotahan ei ole Leovincessa, mutta oliko tuolla boksiin menevällä katkaistulla johdolla ollut jokin tarkoitus tähän ohittaa kyseisen läpän ohjausta... Muutamaan kertaan katoin, et oikea johto on katkastu, mut mikä on kun ei vaan sillon lähde tulille?
  2. #2
    Onko kumminkin väärä johto. Ei sen oikean johdon katkaisemisen pidä aiheuttaa muuta, kuin tuo varoituksen poistuminen... Näin ainakin omassa K1:ssä.
    Kitka miehen tiellä pitää!
  3. #3
    Boksillehan menee kaksi musta/ruskeaa johtoa. Ja älä toki katkaise johtoa vaan ota se nätisti liittimestä irti.
    +200 mph & +100 m/s Club Finland
    Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
  4. #4
    voi helevetin perse... johdotus vissiin muuttunut jossain välis, liekö vanhat asennusohjeet. Tommoselta saitilta löyty infoo asiasta http://clik.to/bugman

    öö, jos nyppä ECUn liittimestä suoraa johdon irti, saako sen nätisti takas...jos nyt on tarvetta edes?
  5. #5
    Ainakin Hayabusassa ECU:lle menevässä liittimessä on johdoille lukitus jonka saa avattua, tämän jälkeen johdon saa näppärästi nypättyä ehjänä irti. Kannattaa toki olla varovainen etti lähde useampaa kerralla. Pienellä tasapäisellä meisselillä sen lukon saa jommaltakummalta puolelta liitintä tökättyä auki, tuskin tuo Gixxussa sen kummempi on. Ja tuon jälkeen saa tarvittaessa ehjänä myös takaisin.
    +200 mph & +100 m/s Club Finland
    Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
  6. #6
    Kiitoksia vaan vinkeistä, eiköhän tuo korjaannu näillä eväillä!
  7. #7
    Tuolla juttua ja hyvä kuva johdosta.
    *Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa*
    *Jättäydy ajoissa jälkeen, niin sinulle jää enemmän aikaa ottaa muut kiinni*
  8.  
  9. #8
    nonii, nöyrät kumarrukset ja kiitokset kaikille neuvoille!