Noh huoh,helpotus,,,tartte munkaan tuonne "huono ulos anti"tunnille sitte varmaan osallistua....saat anteexi.(Sara @ Elo. 31 2007,16:26) kirjoitti
![]()
KEPPI-G
(Sumppa @ Elo. 31 2007,14:53) kirjoitti
Ps. Älä martta huoli, en päihitä sua virkkaamisessa eli saat puolestani rauhassa heliutella virkkuukoukkua![]()
Saattaapi olla että se motoristi oli ajanu aika pitkän matkaa, ja näpit saattoi olla niin jäässä että kahvipaikalle oli kiire... Voi olla niinkin että silmien räpsyttely edesauttoi tilanteessa kuitenkin sen verran, että ajokielto astuukin voimaan vasta about kaks vuorokautta tapahtuman jälkeen. Mahdollista sekin että kyseinen motoristi ei yleensä älyttömiä ylinopeuksia ajele, mutta tosiaan kylmyys, saunan houkutus sekä (ehkä ristiriitaisesti säätilan kanssa) kylmän oluen himo voitti järjen tieliikennekäytöksessä.
Hypoteesit sikseen, mun mielestä suttura ei ole loukkaava sana
Edittiä: miks mulla lukee tuossa että viestejä on vain yksi? Onhan niitä ainakin viis
kesällähän iltalehdessä oli uutinen "Motoristi kolaroi ampiasparven kanssa"(Jahu @ Elo. 30 2007,22:40) kirjoitti
![]()
- If you risk nothing, you gain nothing -
no just... By the way tämän päivän Iltalehden lööpissä oli otsikoissa Lenita Airisto, joka jahtasi kolarikuskia mersullaan.![]()
Tälläisiä kaahailijoita me naiset ollaan, tai ainakin osa naisista... en minä tietenkään *
<3 <3
Kuinka joku kehtaa nöin törkeästi vaarantaa lasten ja liito-oravien henkeä, että ajaa 100 alueella 140!!!! MITÄ JÄRKEÄ TAAS, sielähän olisi voinut sattua vaikka mitä!
ainahan ne vähän osuu
- You humans all look alike to me -
siis piikillä vai? aika hyvin ja sakko tuli kun ei an....![]()
poku banuhäiskä:Suzuki,Moto-Guzzi,Velocette ja NSU-601
Mitä!?!(far @ Elo. 31 2007,20:35) kirjoitti
Onko siellä liito-oraviaTuo tiehän pitää sulkea n.200km säteellä ja köyttää green peacen hemmoja 10 metrin välein puihin kiinni.
Äkkiä koko pohjanmaa suojelualueeksi![]()
Lahjattomat treenaa
Hei!!!!Joo!!!! samaa mieltä!!!
Mä en kans tienny, et siellä on liito-oravia.
Tiet poikki!!!!
Nyt ei ajele enää kukaan!!!!
"People are more violently opposed to fur than leather
because it's easier to harass rich women
..... than motorcycle gangs." - Unknown
Mikä se on tässä Uralissa...kun ei se vaan toimi?
Luulen että tässä tapauksessa Autoilija on yrittänyt tahallaan ajaa Motoristin päälle pissapoikaa säälimättä käyttäen jolloin Motoristin on ollut pakko nostaa nopeus päätä huimaavaan 140km/h jotta Autoilija pissapoikineen ei ajaisi päälle.
"Matalalla lentäen alitat puhelinlangat"
Surinasussu..mnjammmm... olikohan se semmonen Laura Branniganin näköinen
![]()
-on samantekevää,rakastavatko he meitä,kunhan kunnioittavat.On samantekevää,vihaavatko he meitä,kunhan pelkäävät-
-Casere weold Creacum ond Caelic Finnum-
Suomen kieli on ilmaisuvoimainen ja sitä myös huolimattomankin toimittajan käsissä. Kehotan nuorisoa tutkimaan ilmaisun jäsentymistä. Termi ”sussu”, kuvaa tyttöystävää ja termin ”pärinäpoika” yhteydessä surinasussu on modernimman vyöruusukäsitteen synonyymi. Naisen rooli motoristina on siis tässä yhteydessä on kyytiläinen, jolloin otsikon mukainen, itse ajava nainen, ei ole surinasussu, koska ajaa itse.
Mitä tohon hellan ja nyrkin väliin tulee, niin se naisen kaulaketju tulee pitää niin lyhyenä, toisesta päästään siihen tiskipöydän hanaan kiinnitettynä, ettei se pääse moittimaan läheltä, kun siinä sohvalla juo olohuoneessa kaljaa ja katsoo urheilua.![]()
... jotain piti muistaa
Nohnoh..pitää siinä ketjussa joustoa olla sen verran että saa tisuun koskea..(seku @ Syys. 01 2007,10:57) kirjoitti
![]()
-on samantekevää,rakastavatko he meitä,kunhan kunnioittavat.On samantekevää,vihaavatko he meitä,kunhan pelkäävät-
Kyllähän siinä saa kahvaa kääntää, että mopo tuollaiseen laukkaan ehtii???
![]()
Jep,just kun vaihtaa kakkoselle niin rikki menöööö(BMW cowboy @ Syys. 01 2007,11:48) kirjoitti
![]()
Tarkoitushan ei ollutkaan omaa liikkumavaraa mitenkään rajoittaa... ja tissihän pysyy kiinni naisessa(adrenaliini @ Syys. 01 2007,11:00) kirjoitti
![]()
... jotain piti muistaa
Että näinkö sen pitäis mennä..(seku @ Syys. 01 2007,14:46) kirjoitti
![]()
Kyllä mielestäni nykypäivänä kun myös naiset itse ajavat on oikeutettua käyttää heistä(myös ajavista naisista)surinasussu nimikettä,sehän on osuva ja hauska....(seku @ Syys. 01 2007,10:57) kirjoitti
![]()
KEPPI-G
Täällä on sellanen tyyli, että 4/5 viesteistä moderoidaan. Ainakin jos olet ajanut ylinopeutta. Vaikka sitten sormet jäässä(Living Doll @ Elo. 31 2007,19:57) kirjoitti
![]()
Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
Suzuki GSX-R 1000 K5 - Back in black - 03052005
Nix, silloin kyseessä on surinasuttura. Suttura on aina ollu "tekevä".(Keppigee @ Syys. 01 2007,15:29) kirjoitti
... jotain piti muistaa
Mitä!? Pitääkö meitä naisia odotella? Pieni opetus naisenlogiikasta(isolehmä @ Syys. 02 2007,02:25) kirjoitti
Kun mennään ajelemaan, ajellaan sitten rauhallisesti mutkapätkiä ja maisemia seuraillen.
Kun on tarkoitus siirtyä paikasta A paikkaan B käytetään lainsalimaavauhtia ja suorintatietä.
Tässä sullekkin ukkoseni; katsotaan jaksatko polkea sillä fillarilla mun perässä, kun seuraavan kerran päästään yhdessä liikenteeseen.
"An Ye Harm None, Do What Ye Will"
-Nienna
on ne naiset liian nopeita nykyään....ajoleirillä yritin kovasti pysyä ninan perässä....mut(Nina @ Syys. 01 2007,16:56) kirjoitti
![]()
hiljaa hyvä tulee!!! gsx-r 1000 k7
Tuo nyt ees kovaa oo menny... Sit ei kuulostais kovin "tyttömäiseltä" jos olis vedelly taajamassa tuon 140km/h
Ja osaahan ne naisetkin ripeesti edetä, nimim. "Ex-anopin kyydissä viritetyssä 70-luvun Bemussa reilu kaks markkaa taulussa.. Vähän hiotti takapenkillä istuksia..)
Ninja forever, man!
Mut.. ohitit liivikuljettajan? Se oli leirillä ihan sallittua, en kanna kaunaa.(enriikke @ Syys. 03 2007,17:45) kirjoitti
Edit: kirotusvihreän korjaus.
Suzuki GSX-R 1000 K5 - Back in black - 03052005
Näin miehenä totean tähän se on aivan sama onko ne munat rivissä vai sarjassa kun kaasua väännetään. Kysymys on ranneliikkeestä. Oliskohan muuten ylittänyt uutiskynnystä jos kuljettajana olisi ollut mies?
Kawasaki Z750 '07, Suzuki GSX-R 1000 k7.
siis täähän on vinkki maailmanlopusta ku joku muija ajanu noin saatanan kovaa
![]()
600rr
Uhoaminen ei ole mikään poikkeava juttu miehille ...(factoryrider @ Syys. 05 2007,07:45) kirjoitti
mutta tosiasioiden tunnustaminen vaatii todellista munaa ..![]()
<span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro...........</span>
-"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
-"Kyllä, mutta olen vain käymässä."