Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123
Tulokset 61:stä 88:een 88:sta
    jep jep....eiköhän sitä pullaa riitä kaksi palaa myös myöhemmin saapuneille
    Honda Hornet 600-99, Yamaha R6-03,Honda CBR 600 F-06...
    Katsotaan pääsenkö sittenkään tulemaan. Flunssa puskee päälle.
    xxx
    niin ja miuthan tunnistaa turkoosinsinisestä ulkoilutakista ja mustasta piposta(jos kylmä) ja kyllä mä taidan henk.koht käydä esittelemässä itteni joka pyöräilijälle.....huomista innolla odottaen...
    Tulossa ollaan. Sain järjestymään pienen vapaan töistä.
    FZS-600
    onko tarkkaa osotetta? kun en oo ihan satavarma paikasta..
    KooTeeÄm
    Tää yrittää päästä paikalle ajoissa.
    Miten pitkään tilaisuus kestää??
    Näähän on hyviä ideoita, mä en tosin pääse paikalle. Iltavuoroo pukkaa..
    Mikäs tää Nurmijärven tapahtuma on ollu, menny sekin multa ihan ohi?
    Suzuki Bandit 1200 N -96 (R.I.P.), Suzuki Bandit 1200 naked -03 (Myyty)
    Kawasaki Kx 125 -85
    http://www.youtube.com/watch?v=1RpsY...eature=related
    Lainaa (shwoomie @ Syys. 14 2007,08:54) kirjoitti
    Tiedä en, mutta arvauksena heitän: Vallikatu 15...
    Miehen voi saada pois Lapista, Mutta Lappia ei saa pois miehestä.-LORDI-

Läskillä on aina lämmin.

TouringTurbo
    Lainaa (Arctikdiver @ Syys. 14 2007,09:35) kirjoitti
    Tiedä en, mutta arvauksena heitän: Vallikatu 15... *
    Äh kerkesit ensiks.. samaa olin itsekkin veikkaamassa.
    Jos silmät (leikattu toissapäivänä) antaa myöten, niin saatanpa tulla käymään keikalla!
    "Tässä taas puhutaan asiantuntemuksella, jonka tuo tullessaan vain täydellinen tietämättömyys.."

"We ride together, we die together, Bad Girls For Life!"
    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * -TMB "Martin Lawrence"-
    Yamaha YZF-R1, vm.-06
    Lainaa (JWH @ Syys. 14 2007,09:43) kirjoitti
    Lainaa (Arctikdiver @ Syys. 14 2007,09:35) kirjoitti
    Tiedä en, mutta arvauksena heitän: Vallikatu 15...
    Äh kerkesit ensiks.. samaa olin itsekkin veikkaamassa.
    skitos
    KooTeeÄm
    jep tarkistin ja se on vallikatu 15...yritämme olla neljältä jo takaisin päiväkodin pihalla kun puolella henkilökunnasta loppuu työt silloin, kun joku aikataulusta kyseli....

Lainaa (Virpi77 @ Syys. 14 2007,12:26) kirjoitti
    jep tarkistin ja se on vallikatu 15...yritämme olla neljältä jo takaisin päiväkodin pihalla kun puolella henkilökunnasta loppuu työt silloin, kun joku aikataulusta kyseli....
    Mä kyselin sitä aikataulu, mut mä pääsen töistä ajoissa niin kerkeen siihen sovittuun aikaan sinne *
    Kun toi CJ on lipannut, niin pitänee meikäläisen tulla edustamaan Ukkoslintuosastoa. Lähdenpä kohta ajelemaan...
    Moon oikias, sinoot vääräs - Moomma oikias, tootta vääräs...
    Opinions are like assholes, everybody got one.
    Honda XL 125 R -82 --> Kawasaki Z 650 -77 --> Honda CM 400 T -84 --> Honda NTV 650 Revere -90 --> Triumph Thunderbird 900 -00 --> Triumph Tiger 955i -05
    Taidan ilmestyä edustamaan s-moto osastoa kun osuu myös ihan naapuriin ja kahvipullaa on tarjolla.
    Paikallahan oli reippaasti motoristeja ja lapsia sitäkin enemmän . Tuntuivat kovasti tykkäävän fiilistellä mopon puikoissa. Eniten tuntui kiinnostavan tankin korkki ja sitten töötti . Kiva tapahtuma ja kelikin suosi.
    Lapset tykkäs
    Ei ollut ilmassa moitteen sijaa. Tais tulla vanhemmille aikas positiivinen kuva mopoilijoista, ainakin tyytyväisen näköisiä olivatten...
    Kiitokset Virpille ja Kollegoillensa kaffesta ja pullaatista

Paraskin naskali tais kavuta citymaasturin niskaan reilun puolenkymmentä eri kertaa. tuntui kylmät tyypit kelpaavan muillekin.

Virpi: mie pistän sitten pirvaatisti...
    Miehen voi saada pois Lapista, Mutta Lappia ei saa pois miehestä.-LORDI-

Läskillä on aina lämmin.

TouringTurbo
    Porukkaa oli todella runsaasti ja heti paikalle päästyä pikkuisia oli jonoksi asti koeistumaan
    Oli tosi mukavaa katsoa lasten intoa
    Niin kiitos kahvista ja pullasta.
    SUPERKIIIIITOS KAIKILLE PAIKALLA OLLEILLE!!!

Uskalsihan yksi lastenhoitajakin mun lisäksi käydä ottamassa kylmät ...niin ja näin mun vanhan hornetinkin, taisi tulla ihan varta vasten moikkaan(pyörä meinaan )...kiva nähdä että vielä hengissä....

työt taas kohta kutsuu,tervetuloo Fenniaan jutusteleen...ovellahan siinä istuskelen...viikonloppuisin siis...

niin ja Piipu laski et 22 pyörää paikalla, ihanaa...

Lainaa (Virpi77 @ Syys. 14 2007,19:29) kirjoitti
    työt taas kohta kutsuu,tervetuloo Fenniaan jutusteleen...ovellahan siinä istuskelen...viikonloppuisin siis...
    OT
    onkos sinne joku sisäitysmaksu tänään. tiedä vaikka kattisen kanssa tultas ilta oluelle
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
    Kiitos mehusta ja pullasta. Muksut näytti olevan innoissaan, oma vanha ruoska ei saanu hirveesti huomioo mut ehkä parempi niin
    -Z-
    Suzuki GSXR 1100
    Mun sivut
    jep mukavaahan oli Muksuja Varaderon kyytiin nostella...
    Reissut mielessä........
    Kiitoksia kaffesta ja pullasta ja hyvin tilatusta sopivasta kelistä! Kyllä oli ipanaa Ukkoslinnun kyydissä, harmi kun ei äiteet halunnu! Pikkusen pelotti, että pitääkö häpäistä itsensä tyhjällä akulla, sen verran vilkkuja vilkuteltiin ja torvee soiteltiin
    Honda XL 125 R -82 --> Kawasaki Z 650 -77 --> Honda CM 400 T -84 --> Honda NTV 650 Revere -90 --> Triumph Thunderbird 900 -00 --> Triumph Tiger 955i -05
    Kiitokset kaffesta ja pullasta!
    Olihan se hauska nähdä muksujen ilmeet ku pääsivät katselee
    ja kokeilee pyöriä, osa varmasti ensimmäistä kertaa.

Ja hornetti ei varmaan olis lähteny käyntiin siitä pihalta ennen ku sen huomasit...

Tiedä vaikka n.parinkymmenen vuoden sisään, (sitten kun on itse se "vanha, viisas ja kokenut motoristi"), joku tuostakin "laumasta" tulis tiellä vastaan lapanen pystyssä...

Ps. Fenniassa törmätään...(ennemmin tai myöhemmin )

Lainaa (Virpi77 @ Syys. 14 2007,19:29) kirjoitti
    niin ja Piipu laski et 22 pyörää paikalla, ihanaa...
    tuli viel 2 lisää eli 24...

kiitos virpille ja kumppaneille järjestelyistä!muksut oli kyl ihan täpinöissään...töötti tais tosiaan olla kovin juttu kyl jäi hyvä fiilis..
    Näistä päiväkoti hommista innostuneena mietin että jos menis ens keväänä näyttämään pyöriä ekaluokkalaisille ja miks ei vanhemmillekkin. Muksu meni just syksyllä ekalle ja niitä vois mennä ilahduttamaan keväällä, jos vaan täältä intoa löytyy. Koulun takana on iso kenttä (koulun yhteydessä) johon vois vetää parkkiin ja sitä rataa.
    -Z-
    Suzuki GSXR 1100
    Mun sivut
    Siinä on näköjään pantu monen lapsen arvomaailma sekaisin. Itsekin jotenkin hurahdettu. Vähän pukkaa ambivalenttia tunnelmaa nyt.

Pahinta tuollaisessa lähentymisessä lienee se, että lapset menettävät luontaisen varovaisuutensa ja alkavat kuvitella, että mootoripyörät eivät ole VAARALLISIA. Pahimmassa tapuksessa käsitys tarttuu jopa heikkomielisimpiin lasten vanhempiin.

Ja sitten on kunnioitus mennyt. Kohta lähestyttään vierasta pyörää. Mennään liki, taputellaan ja tarjotaan sokuria.

Edesvastuutonta.
  28.  

Lapsia ei myöskään ehdottomasti kannata viedä katsomaan laivoja, koska pahimmassa tapauksessa sitten voivat kinuta mukaan firman pikkujouluristeilylle, luullen, että siellä vaan pyöritään pallomeressä...

Sivu: 3 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123