Nyt sain jo putken,lankarullat,takapenkin katteen...Viä kun kelit tuosta paranis niin pääsis ajelee mopoo sisään..
BMW S1000rr 2010
Mistä sää tuon takapenkin katteen sait?(kemo @ Huhti. 15 2008,08:34) kirjoitti
Mulle tuli putki myös. Tälle kaudelle ajettu JO 100 metriä![]()
Nyt olis putki kiinni.Hyvin pöhisee kun nappas db killerin pois..Jos viikonloppuna kerkeis aloittaan sisäänajo urakan...
BMW S1000rr 2010
Normaalia kaasun antoa vain,eipä niitä sisäänajo urakoita kannata sen enempää miettiä. Omani menossa nyt penkkiin ja mittarissa 400km.
Vaihdoit siis myös "uuskoppaseen"?Kyl mä tuos oon kiltisti nyt ajanut n600km.Maanantaina 1000km huoltoon ja sit pääsee tyypittään oikein kunnolla.Parin viikon päästä sit kemoraan avaan urut(kawa zx10 @ Huhti. 18 2008,12:07) kirjoitti
Ihan hyvin on pelittänyt.Eilisellä lenkillä vaihdelaatikko temppuili välillä.Ei tahtonu vaihteet vaihtua kunnolla.Pleksi resonoi 4000 kierroksen kohdalla.Muuten ei viä isompia sanomisia..
BMW S1000rr 2010
Nyt on käyty radallakin sillä.Pelittää siinäkin touhussa.Ilmanlämpö vaan haittasi kun ei ollut kun n.+7c ja yks räntä kuurokin mahtui reissuun mukaan.Ei saanut luottoa kylmiin renkaisiin.Vakaa peli muuten.Ehkä himpunverran ketterämpi kun edellinen malli.Ja paukkuja kyllä on.Kemoran katsomosuoran "nypystä" n.150km/h lähtee keula väkisinkin pieneen ilmaliitoon mut öhlins hoitelee hommansa kyllä kiitettävästi.Kaasu ehkä hivenen on/off mutkiin tultaessa ja sieltä lähdettäessä.Saattais auttaa kun nostais tyhjäkäyntiä joka itsellä aikas alhainen n.1000rpm..?Positiivinen kokemus!
BMW S1000rr 2010
Noniin, joko ootte ajanu sillä 08:lla tarpeeks, jotta kerkeette kirjottelemaan kokemuksiaKiinnostais lähinnä vertailu vanhempaan malliin. Kuinka eroaa ajettavuudeltaan, mukavuudeltaan, tehoiltaan yms
![]()
Kohta 1000 km ajettu uudella. Hyvältä tuntuu. Moottorissa "luonnetta" ja on todella mielenkiintoinen, mutta hyvä ajettava. Radalla tuntuu ketterältä ja kaasu toimii pehmeästi. Jossain 3-3,5 tuhannen kierroksen korvilla täristää kahvoihin, mutta muuten kulkee pehmeästi. Mukavampi jo ensituntuman perusteella aikaisempaan malliin verrattuna, jolla tosin olen vain koeajon ajanut. Omaa en meinaa sen enempää tuunailla kuin tuo takapenkin tilalle tuleva kate on hommattu. Kilpiteline ja putki sopivat omaan silmään varsin hyvin, joten saavat olla niinensä.
Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
Lady, Sexy Lady.
Aikaisemmin on ollut vaan Suzukia ja Hondaa itsellä. Tää on eka Kawa joka sytytti. Ja täytyy sanoa, että pyörän olemus on jotain NIIN erilaista kuin Suzukeissa ja Hondissa, että se tekee ajamisesta äärimmäisen mielenkiintoista. Kaikki (japsi) kilokyykyt tuli koeajettua ennen ostopäätöstä + Ducati ja KTM. Kawa oli se, jota ajaessa tiesi heti, että "tää se on"
! Ihan pienen hetken oli myös R1 harkinnassa, mutta täytyy sanoa, että tunne veti enemmän Kawan puoleen, vaikka rykkönen olisi ollut mahtava pyörä ja järkivalinta...
![]()
Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
Lady, Sexy Lady.
Ens tiistaina asennetaan Akran täysputkisto, komentaja, ja ilmasuodatin. Laitetaan tänne sitten mitä irtoo kx :n penkittämänä.![]()
BMW R1200RT
Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
Arvaan, että 170 heppaa takaselta.(Toippari @ Heinä. 05 2008,12:00) kirjoitti
Kumma juttu kun en yhtään uutta kawaa oo ajossa nähnyt, tai Raision Bike Worldin pihalla kyllä. Turussa mopokokoontuminenkin joka keskiviikko joella, mutta sielläkään en oo yhtään nähnyt. Toinen on Hondan uus malli mitä ei oo tiellä eksynyt silmiin. KTM RC8:akin on kaks pyörää näkynyt. Musta aika kummallista. Oon odottanut et jossain näkis kunnon kilpitelineellä ja hormilla.
Triumph Speed Triple 1050, 2008
Ex.Triumph Street Triple 675, sen varasti joku piripää ja ajoi shikaanissa lunnaiksi. Ja lopulta jäi kaveri kiinni muissa rötöksissä.
Onko kukaan asentanut uutukaiseen LSL:n Crach Padejä?
Itse tilasin Stormilta mallikohtaiset padit adaptereilla mutta näyttää ettei niitä paikalleen saa ohjeitten mukaisesti. Ohjeet ja kuvat on ihan *. Kuvia kiitos jos joku onnistunut saamaan ne paikalleen.
Ei uutee kymppään silmä totu ei sitte millään ruma se on vieläkin
Mitä ihmettä siellä suunittelussa ajetellaan ihan sama juttu bussien kanssa...voi luoja![]()
-Honda CBR 1000 RR -07
-Honda CBR 1100 XX -06
-Suzuki SV 1000 S -03
-Suzuki GSX 600 R -99
-Kawasaki KLE 500 -91