En taida tolla eturenkaalla lähteä luisteleen. Ajakaa varovasti.![]()
Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
Viileäksi taitaa vetää kelin joten muistakaa laittaa lämpimästi päälle, goretkaan ei välttämättä ihan huono ajatus..
Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
Jää väliin ihan vaan kahvittelutkin. Vähän turhan kylmää ja märkää ennustavat sokerista tehdyllePitäkeehän hauskaa!
Tuunny, kyl mää opastan kotiin(cinny @ Elo. 30 2007,15:38) kirjoitti
![]()
Jaaha, kyllä mä passaan sittenkin...
Oon nääs sokerista ja näpitki jäätyy![]()
Rapa-akka
CFMoto 450MT -24
BMW S1000R -17
Gas Gas 300 EC -22
Stark Varg
Ducati 748s -95
#AdvAuntie
Hyvinkäällä ei ainakaan sada - tällä hetkellä :-)
.. taidanpa "poiketa" kotiin mennessä..
2016 > Triumph 675 team member
2004 > YZF600R (tallin perällä - pitkä huolto menossa..)
(.. DKW-RT175VS im holz schublade)
.. historiaa.. [2013 - 2022] S1000RR (2010) < [2006 - 2012] R1-2004 (RN12)
.. 28.2.2025 : jäsenyyttä takana 20 vuotta ja 5 kk ..
Kai mun on pakko tulla todistamaan brittiläisen moottoripyörävalmistuksen ylivertaisuutta, kun täällä on niin sokerisia motoristeja...![]()
<p>BRG/Cream T-Bird 2003</p>
Kerkesinkö varottaa pollliiisisedistä nurmijärven kohilla...ootte kaffeet pystys
Ite kävin rixus kääntyys, mutta vettä tuli ku esterin persiistä... *suviranta jäi ens vuoteen *![]()
Alla vanha ja leppoisa R1
Oliko Suvirannan kohalla olevalla sillalla tapahtunu jotain? Oli kovasti muovinpalasia kaiteen alla.
t. S
HONDA, SUZUKI, VICTORY, INDIAN ja POLARIS mekaanikko / valtuutettu huolto => SEFOTEC
http://www.sefotec.fi
Jep, jäi meikäläisen ajot väliin, lähin hakee lisävaatetta ja kamat päästi veden läpi matkalla eli jätin suosiolla väliin![]()
Juu, jens hiffasi mistä oli kyse....mä vaan luulin että sä oot niiiiin iloinen kun näit meidät....(hjs @ Elo. 30 2007,19:30) kirjoitti
![]()
Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
Muuten ihan jees reissu mutta meinas jäätyä aivan täysin. Ei ollutkaan ihan nahkapukukeli.
vauhti korjaa virheet
GSX-R 1000 K7, KTM 450 exc 04.
Juu...prkl, aivan jäässä luihin ja ytimiin saakka.(-wexi @ Elo. 30 2007,21:26) kirjoitti
ollaan hjs sulle kyllä kahvit pystyssä![]()
Mää katoin kans ensin, että voi miten ilonen oot taas meidät nähdessäs...![]()
ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
Juu, varoitus merkit näytti varmaan aika koomisilta...tulitte nyppyläntakaa niin varkain vastaan et meinas kädet mennä sekas(AnDy @ Elo. 30 2007,21:26) kirjoitti
Sedät luuli etten hiffannu niitä ky perään lähtivät...köröttelin sit loppunmatkan.
edittii: saakahan tästä jonkin pelastusmitallin
Alla vanha ja leppoisa R1
jee onnistuttiin hukkaamaan loppu pää noin 15 minuutissa, eikä edes yhtään liikennevaloa. sorry, no porukkahan oli suvirannassa. on niinku hiemankylmä.. saunaan kili kali kili kali
Ken leikistä suuttuu, se ottakoon diapamin
Triumph Rocket
Suzuki B-King
Suzuki Hayabusa
Agusta
Kawasaki ZZR
Kawasaki 800
Honda Goldwing 1800
Kawasaki ZZR
MV Agusta
Meinas paleltaa meikäläistäkin hieman ja sitten vielä tumma visiiri paikallaan, ei nähny loppumatkasta juuri mitään![]()
Sääli on sairautta!
Ketkä v*tun muut?
Tärkeintä ei ole voitto, vaan vastustajan täydellinen nöyryytys.
Busa L1
Bk K-9
Oli hieman vilpoinen gore-texeissä ja pitkissä kalsareissakin.
Vähän väliä alkoi motarilla jalat täristä aivan holtittomasti. Aloin jo miettiä kaatuuko koko laitos.
Kotomatka oli hieman yksinäistä, kun ensimmäiset tutut pyörät hävisivät näkyvistä heti Suvirannan jälkeen ja takana tulleet eivät sitten olleetkaan niitä joiksi luulin.
CJ taisi tosin olla perässä vähän matkaa motarilla.
Kävin Triumpilla suvirannassa sillalla oli kolari peräänajo 6 aikaan kun tulin suvirantaan vettä satoi stadista alku matkan oli jonkun verran porukkaa paikalla
<p>Harley-Davidson 1200 U vm 1937 Ariel VH 500 Red Hunter vm 1937 Ariel Square Four MK 2 1000 vm 1954 Triumph 6T Thunderbirt 650 vm 1959 Mercedes-Benz W187 220 vm 1952 Mercedes-Benz W115 220D vm 1973 lisäksi 9 perämoottoria 30-90 luku.</p>
Juu, seurasin "Raptoria" melkein Hyvinkäälle asti.
Jäin sen punaisen (Hondan?) taakse jolla takaboxi.
Meillä ei ollut ihan yhtä kiire kuin sulla...
Ihan mukava ajelu oli. *Varsinkin, kun saatiin eksytettyä etujoukko tieltä pois. "Etujoukko" saapui sitten perille Suvirantaan minuutti meidän jälkeen...
Jotkut "kylmähermoiset" palelivat menomatkalla, mutta tällainen herkästi lämpöisenä käyvä kaveri ei ollut moksiskaan... *![]()
Oli niin piristävä ilma että ajattelin, että mitä vähemmän aikaa viettää ulkona niin sen vähemmän aikaa palelee.(CJ @ Elo. 30 2007,22:53) kirjoitti
Klaukkalassa piti nousta pois ja polttaa tupakki lämpimikseni ja Röylän kautta hissukseen kotiin.
Hiljempaa ajellessa ei toki käy samanlainen viima, mutta varpaat ei ole kiinnostuneet nopeuksista yhtään.
Olin jo matkalla, mutta Espoossa tuli vettä suht reippaasti, joten kastuin heti alkumatkasta perusteellisesti. Sitten tuli kylmä eli suuntasin kotiin mököttämään
Ens vuonna sitten...
"Mind is like parachute; it works better when open."
Piti keskustella kotona henkevästi ....
![]()
<span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro...........</span>
-"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
-"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
Oli hienosti näytetty, lossit painettiin pohjaan heti. Tuosta ansaitsee kyllä useammatkin kaffeet.(hjs @ Elo. 30 2007,19:30) kirjoitti
Maijassa näytti olevan vain yksi setä, ois sillä ollu katsominen mihin suuntaan siitä ois lähtenyt. No nyt pääsi helpommalla, ei tarttenut alkaa pohtimaan.
Jos on ollu nurinaa liian kovista vauhdeista, niin eipä nyt ollu aihetta... hyvin oli sovitettu olosuhteisiin, ja ihan aiheesta. Harvoin on noin monessa paikassa sutinut ihan normikiihdytyksessä kuin eilen teki. Ja puimamiehet oli tuoneet terveisiä pelloilta sinne sun tänne, ei oikein saviklimpit märästä asfaltista erotu.
R1 + FJR
+ lelut monttuun ja mönkimiseen sekä tonkimiseen
Lähdin letkaan mukaan mutta sitten tulin siihen tulokseen että en tarkene vaikka oli goret. Iridium-visiirikin oli ja ajattelin että kotimatka tulis olemaan aika viileä ja pimeä.
Siispä pistin parkkiin, odottelin loppuletkaa ja näytin mihin etujoukko meni. Sitten suorinta tietä himaan jo silloin vähän hytisten....hhhrrrrr......
Kiitos kahviseurasta kuitenkin!
S1000RR -15 <- CBR 600 F -06 <- CBR 600 F -00 <- Diversion XJ 600 S -01
Juu. Se oli tosiaan sellainen pakon sanelema sovitus... ratarinkulat tuppaa olemaan liukkaat vesisateella(KariFi @ Elo. 31 2007,06:38) kirjoitti
Voi kuusatanenkin näköjään sutia tasakaasulla![]()
ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
Peräkkäin mentiin jonkin matkaa juu. Kyllä oli vilpoinen matka takaspäin, eka motaria, sitten 25-tietä ja sieltä pikkuteitä (pilkko)pimeessä... Mutta oli kyllä hienoa!(CJ @ Elo. 30 2007,22:53) kirjoitti
Märät tiet asettavat kyllä tiettyjä rajoituksia![]()
H-D Low Rider S -20
Suzuki SV1000S -03
Honda CBR 1100XX Super Blackbird -98
Ajoit minun ja wexi70:n ohi myös, joten kyllä meitä siellä kotimatkalla oli(Akiva @ Elo. 30 2007,23:01) kirjoitti
no, yritin vähän kiristää vauhtia mutta kun palelti niin perskuleesti. Ei se keväällä näin kylmää ollu ! Muuten oli kyllä oikein kiva reissu taas vaikka kolea ja kostea sää karsikin osanottajia. Oli minunkin lähteminen katkolla, mutta kun tultiin pihasta hakemaan niin ei kehdannut enää kieltäytyä
![]()
Kawasaki H2 SX SE ja Mv Agusta Brutale dragster rr -16
Minä pistäydyin siellä klo 16 kieppeillä, kun ajelin Vammalasta Hesaa kohti ja havaitsin, ettei siellä (vielä) ollut ketään. Ja älkää valittako kylmästä. Vaatteita löytyy jokaisen kaapista, mutta taidot päälle pukemiseen ilmeisesti puuttuvat?Mulla oli päällä: Kalsarit, t-paita, ohut fleecekerrasto, 2-os. nahkapuku ja sen päällä sadepuku ja yhtään ei paleltanut, vaikka 240 kilsaa ajoin. Pitääkö mun tulla teidät pukemaan joka moporeissulle?
![]()
TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.
"Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
V.Vesterinen
Mulla oli Goren alla laskettelualkkarit ja ORG!:n t-paita, eikä ollut yhtään kylmä. Vanhat Yokon Gorehanskat, tennissukat ja avopotta. Mitä te oikein valitatte??![]()
![]()
Kiitokset eilisestä reissusta Suvirantaan! Keli oli mitä oli mutta silti ihan OK reissu
Dataa:
Reitti:
Punainen nuoli osoittaa missä tiet erkanivat "A ryhmän" ja "B ryhmän" osalta. Vihreä Suvirantaa. Molemman poppoot oli perillä lähes samaan aikaan. Kiitokset Arctikdiverille opastuksesta perille! Muuten matka olisi loppunut lyhyeen...
Ex Yamaha DT 125, Ex BMW F650, Ex Yamaha BT1100 Bulldog, Ex Honda CB 1300 F