Kawassa on tällä hetkellä alkuperäinen Pilot Sport 120/65-17 rengas.
Mahtuuko ongelmitta pyörimään Diablo Corsa 120/70-17? Onko merkittäviä muutoksia käyttäytymiseen? Kyseisellä renkaallahan ohjauskulma hieman muuttuu, mutta en viitsisi ruveta keulaputkia säätelemään. Ootteko jättänyt säätelemättä?
Mulla ainakin pyörii 03:ssa 120/70 ilman ongelmia, elikkäs hyvin mahtuu pyörimään!
Ohjauskulman muutos lienee sen verran pieni, ettei ainakaan normiajossa aiheuta minkäänlaista säätö tarvettaa...
polkupyörä
ex ZX-6R 03
ex Nonster 600 01
Tuon matalamman profiilin haittavaikutuksen huomaa, kun tulee radalta pois kuumilla renkailla. Kerää hiekkaa herkästi niin paljon, että ottaa lokariin kiinni. Ei se lokari kuitenkaan puhki kulu vaikka vähän rohiseekin!
Hyvin menee 70-sarjalainen..
Multa lähtee muuten esim. ninjaan tarvitsijalle halvalla 65-sarjan käytetty etukumi alle laitettuna ja tasapainotettuna..
zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
kisakuskit käyttävät ainakin 70sarjan etusta mieluummin kun 65sarjalaista.eikä ees jokainen valmistaja tee 65.
hiljaa hyvä tulee!!! gsx-r 1000 k7
Säädä vaan niin kääntyy sitten samalla lailla kuin aikaisemminkin. Itse pudotin keulaa 6mm. Pikku juttu, mutta iso vaikutus![]()
dYNY
"Those who risk nothing, do nothing, achieve nothing, become nothing"! *
*David Jefferies 1972-2003
FEEL THE NOISE * *
* Kawasaki ZX-10R '07*
Tuosta michelinin Pilot Sportista ei ainakaan huonompaan suuntaan voi mennä. Itse pistin aikoinani Dunlopin Sportmax 120-70/17 ja pyörästä tuli kuin eri pyörä. Alkoi kääntymään paljon herkemmin ja helpommin kuin tolla alkuperäisellä michelinillä. Ja hyvin mahtui pyörimään alla enkä säätänyt keulakulmaa. Pyöränä oli ZX-6 RR ´04
"Jokainen enskalla metsässä ajettu kilometri tukehduttaa raivoonsa yhden viherpiipertäjän"
Täytynee siis heittää toi 70 -sarjalainen pyörimään sinne. Kiitos tiedoista...
Säätelemään en silti jaksa ruveta, ainakaan vielä. Katsotaan kun rengas on alla. Veikkaan silti, että pelkkä uusi rengas parantaa ajo-ominaisuuksia sen verran että meikäläinen ei mitään eroa keulan korkeudessa huomaa. Kysymys on kuitenkin muutamista millimetreistä.
Honda CBR 1000RR Fireblade `14