Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 46:een 46:sta
    Putkihan ei ole enää e hyväksytty jos killeriä pitävä hitsattu nupikka on irroitettu ja ilman sen irroittamista ei killeri irtoa. Joten ei sen pitäisi katsastuksestakaan ilman killeriä mennä läpi. Näin olen itseni antanut ymmärtää.
    Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08

m 72 projekti
    Mun mielestä moottoripyörät ei ole äänien suhteen ongelma... ei niitä niin paljoa suomessa ole kui "karvanoppa" corollia joissa on linnunpönttö perseessä....

Ratsais vaan noita teini autoja ahkerasti nii johan tulis hiljaista...
    Har Har Har Yamahaa
    Lainaa (rammus @ Elo. 31 2007,12:36) kirjoitti
    Putkihan ei ole enää e hyväksytty jos killeriä pitävä hitsattu nupikka on irroitettu ja ilman sen irroittamista ei killeri irtoa. Joten ei sen pitäisi katsastuksestakaan ilman killeriä mennä läpi. Näin olen itseni antanut ymmärtää.
    Ei joo ole ja johtuu siitä että ei db mene rajojen sisään ehkä? siis aika tapuskohtainen toiset putket on laillisia ilman killereitäkin kunhan ne vaan katsastaa
    superjopo
    Liittyi Jun 2007
    Helsinki by the Grace of God
    Lainaa (PunaKettu @ Elo. 31 2007,12:52) kirjoitti
    Mun mielestä moottoripyörät ei ole äänien suhteen ongelma... ei niitä niin paljoa suomessa ole kui "karvanoppa" corollia joissa on linnunpönttö perseessä....

Ratsais vaan noita teini autoja ahkerasti nii johan tulis hiljaista...
    Enpä menis sanomaan; tuossa just mietin millaisia ääniä on öisin kuulunut ja kyllä useimmiten on kuullostanut siltä että kierroksia on ollut toisella kymmenellä ja harvempi Teini-DX siihen pystyy.
    Dirty Nasty Furriner
    Lainaa (Tumppu @ Elo. 27 2007,14:55) kirjoitti
    Taas on jollain "herralla" laitoksella syttynyt lamppu *
    Voisivat keskittyä johonkin oleellisen lainvalvontaan, eikä ratsailla moottoripyöriä pelkästään oletetun melun takia.
    V**tu mitä älykääpiöitä.
    Taas nostaa holhousyhteiskunta päätään: "Jos mulla ei ole kivaa, ei saa muillakaan olla".
    Eikös poliisi ole töissä veronmaksajilla ja kun veronmaksaja valittaa niin alainen toimii...

Meidän kylällä aikanaan asusteli muuan tyyppi, joka mökäputkisella Kawallaan herätti runsaasti närää kun kylätiellä oli 60-rajoituskin. Kylällä kaivattiin poliisipalveluja ja en tiedä saiko niistä osansa muutkin kuin mainittu tyyppi, joka paineli tutkaan hieman yli 150 km/h...
    Stelvio NTX ´12
    V 650 NTX
    Tuareg 600 Wind
    CB 250 RS ´81 2x´82 ja ´83
    RD 250 LC
    Pegaso 650 Trail
    K 75
    R 45
    Ei tuota äänten mittailua kauaa jatku, ohi menevä ilmiö vain. Huomaavat pian että ei sillä saa rahaa valtion kassaan läheskään samalla tavalla kuin ylinopeuksien kyttäämisellä
    Tunnelin päässä näkyvä valo on juna!
    Tipahteleekohan sakkoja pelkästään liian suuresta melusta vai sakottaako polizei myös pyöriä joihin on vaihdettu E-hyväksytty putki ja joita EI ole muutoskatsastettu?? Otappa nuista selevää
    On pirun vaikea selvitä hengissä hautaan saakka.

-Erno Paasilinna-
    Lainaa (yusub @ Elo. 31 2007,12:16) kirjoitti
    Lainaa (xx99jkl @ Elo. 27 2007,15:14) kirjoitti
    Hei kaikki minua viisaammat! (No, nyt puhuttelen tosi isoa joukkoa... )

Mites on, kun on pläkkäri, siinä Yoshimura Rs3, siihen Yoshin oman RS3 killerin kohta kiinnitän (kun saan siihen kiinnityssysteemin tehdyksi, prkle kun ei mennyt suoraan, originaali osa!).

Voinkos marssia konttorille hakemaan hyväksyntää?

-Mitataanko äänet?
    -Katsotaanko papereista, että OK, ja merkinnät otteeseen?
    -Vai laitetaanko minut rautoihin?
    -Pitääkö etsiä originaalit putket?
    -Lopetanko moottoripyöräilyn?

Vai... Meniskös se äänistä läpi ilman killeriä

Ja kysehän on 99 mallista. Jos se jotain merkitsee
    Itse katsastin pakon edstä kun kilvet lähti...
    Ei mitannut ääniä kun korvakuulolla ja sanoi moottoripyörältä kuulostaa...

Katsotaan paperit että vastaavat putkistoa ja löytyykö e-leimat jne ja tulee merkintä otteeseen...

Ei laiteta rautoihin ellei ole poliisi paikalla..

En suosittele orginaaleja

Suosittelen laittamaan killerit mutta aina voi kysyä mittausta ilman killereitä jos vaikka menis läpi...
    Do dii! Nyt löytyi kokemusta..

Mut-mut-mut, siinä RS3:ssä ei ole E hyväksyntää. Se kun on isketty pläkkäriin vuonna '00. Ja silloin kait niitä E merkkejä ei ollu

Löytyykös jostain katalookista katsastussedällä sitten niitä E -hyväksyttyjen putkien listaa? Ja onkos siinä Yoshin RS3 sopivaksi black&deckkeriin havaittu?

Joo, vielä on killeri kiinnittämättä... Onneksi sain uuden takarieskan. Meinasin ajaa vanhan Pirellin Diablon kulutusmerkkiin, mutta pinta repesi ennen...

Niin jotta, kannattaa sitten jättää esim 1mm pintää ENNEN sitä kulutusmerkkiä. Jos ajaa yhtä vähän mutkia kun minä ajan (siinä se meni loppukin katu-uskottavuus...)
    Yama80cc&100-Honda125x2/450Dohc/750-SuzyT500-KawaZ1903/1135cc
    Paused '87-'05 Ex XX'99/'05-'21 Tickets '75 '84 '14
    Now '14 VFR1200F
    161.6mph/LPR'09
    175.8mph/Halli'10&SS1000
    177.1mph/Halli'11&SS1600K
    167,2mph/Halli'13&SS1000
    168.4mph/LPR'14&SS1600K
    Kyllä nää poliisit keksii ihania juttuja <3 Mulla on tällä hetkellä täysin tyhjä putki eikä E-leimoista tietoakaa Voi tulla vielä mukavia jutustelu hetkiä setä sinisien kanssa Mutta enpäs aijo ajelujani vähentää näitten järjettömien desibelirajojen mittauksien takia Päästelen menemään vaan rennosti ja jos pysäyttävät ja valittavat nii sitteppä jutellaan mukavia
    Kaikkea on kokeiltava paitsi omaa äitiä!
    tämähän se on poliisien tehtävä ei niillä muutakaan tekemistä ole
    <p>Suzuki GSX-R 750 - Honda 125 XR - Kymco 125 Agility City - Suzuki GSX650F - Yamaha FZ8-N - Honda CBR600F</p><p>&nbsp;</p><p>Ennen vanhaan moottoriurheilu oli vaarallista ja seksi turvallista.</p><p>&nbsp;</p>
    Lainaa (xx99jkl @ Elo. 31 2007,21:35) kirjoitti
    Lainaa (yusub @ Elo. 31 2007,12:16) kirjoitti
    Lainaa (xx99jkl @ Elo. 27 2007,15:14) kirjoitti
    Hei kaikki minua viisaammat! (No, nyt puhuttelen tosi isoa joukkoa... )

Mites on, kun on pläkkäri, siinä Yoshimura Rs3, siihen Yoshin oman RS3 killerin kohta kiinnitän (kun saan siihen kiinnityssysteemin tehdyksi, prkle kun ei mennyt suoraan, originaali osa!).

Voinkos marssia konttorille hakemaan hyväksyntää?

-Mitataanko äänet?
    -Katsotaanko papereista, että OK, ja merkinnät otteeseen?
    -Vai laitetaanko minut rautoihin?
    -Pitääkö etsiä originaalit putket?
    -Lopetanko moottoripyöräilyn?

Vai... Meniskös se äänistä läpi ilman killeriä

Ja kysehän on 99 mallista. Jos se jotain merkitsee
    Itse katsastin pakon edstä kun kilvet lähti...
    Ei mitannut ääniä kun korvakuulolla ja sanoi moottoripyörältä kuulostaa...

Katsotaan paperit että vastaavat putkistoa ja löytyykö e-leimat jne ja tulee merkintä otteeseen...

Ei laiteta rautoihin ellei ole poliisi paikalla..

En suosittele orginaaleja

Suosittelen laittamaan killerit mutta aina voi kysyä mittausta ilman killereitä jos vaikka menis läpi...
    Do dii! Nyt löytyi kokemusta..

Mut-mut-mut, siinä RS3:ssä ei ole E hyväksyntää. Se kun on isketty pläkkäriin vuonna '00. Ja silloin kait niitä E merkkejä ei ollu

Löytyykös jostain katalookista katsastussedällä sitten niitä E -hyväksyttyjen putkien listaa? Ja onkos siinä Yoshin RS3 sopivaksi black&deckkeriin havaittu?

Joo, vielä on killeri kiinnittämättä... Onneksi sain uuden takarieskan. Meinasin ajaa vanhan Pirellin Diablon kulutusmerkkiin, mutta pinta repesi ennen...

Niin jotta, kannattaa sitten jättää esim 1mm pintää ENNEN sitä kulutusmerkkiä. Jos ajaa yhtä vähän mutkia kun minä ajan (siinä se meni loppukin katu-uskottavuus...)
    En tiedä noista putkista missä ei e-leimaa tai papereita. oma katsastus kesti noin 1,5h, johtuen katsimiehen tietämättömyydestä mut loppu hyvin kaikki hyvin. noista e-leimoista/ papereista kannattaa kysellä maahantuojalta ni eiköhän selvii enemmän. Ilman noita papereita ei kannata katsii mennä
    superjopo
    Se olisi kyllä oikeus ja kohtuus että kaikki huutoputkipyörät laitettaisiin katsastukseen ja äänimittaukseen. Alkaa pikkuhiljaa *ituttamaan nämä inisevät nelikot joissa on paljon melua tyhjästä.
    Taivas saa odottaa
    Ei mitään uutta auringon alla: seiskyt luvun alussa ajoin -56 Internationalilla jossa oli megafoni, ei käynyt muuten kun oli vanha raaseri ja kuuluvuus oli n5km. Poliisit ottivat kilven, milloin kiinni saivat ja leimakonttorilta Helsingin hernesaaresta kävin sen aina takaisin hakemassa. Joskus nauratti kun poliisien vehkeet ei kulkenu tarpeeksi kovaan ja siinä oli se perus syy miksi vainottiin, kyllähän ne piirit oli silloin pienet. Tuli niistä mun pyörän äänistä silloin joku lehtijuttukin, se kun pamautti niin oli kuin tykistökeskityksestä..
    poku banuhäiskä:Suzuki,Moto-Guzzi,Velocette ja NSU-601
    Lainaa (BlackCat @ Elo. 31 2007,22:53) kirjoitti
    Se olisi kyllä oikeus ja kohtuus että kaikki huutoputkipyörät laitettaisiin katsastukseen ja äänimittaukseen. Alkaa pikkuhiljaa *ituttamaan nämä inisevät nelikot joissa on paljon melua tyhjästä.
    On sullakin ongelmat,vedä pari pamii aamusta niin helpottaa
    God hates us all

By SLAYER

Suzuki Bandit 01 600n/Lunastettu 2002 autoilijan virheen takia
    Suzuki Bandit 02 600s/Myyty 2003
    Suzuki Bandit 03 1200s/Lunastettu 2008 autoilijan virheen takia.
    Suzuki Bandit 06 1200 Fighteri
    Liittyi Jun 2007
    Helsinki by the Grace of God
    Mul O DX-Corolla ja siin o suora putki ja aivan sairaan hienot äänet!! Aromipesää tulee ovista ja ikkunoista kun poljen kierroksia!!!

No ei.
    Ei oo Corollaa mulla ja ei niillä isoilla äänillä ihan oikeesti saa pesää eikä ne tee kenestäkään yhtään parempaa kuskia, ainoastaan sellaisen joka näyttää (tai lähinnä kuullostaa) kuurolta idiootilta joka ei osaa ottaa muita huomioon.
    Dirty Nasty Furriner
  16.  
    "Mitä sää mua mittaat, mee tuon isomman roiston perää...!"

Älkäämme hyvät motoristiveljet ja -sisaret vajotko samalle tasolle kuin tuo muu rahvas, joka pyrkii korjaamaan kaikki maailman ongelman "noiden muiden" toilailuista.

Jos putki pitää vaihtaa tai ajotapaa säätää, niin kaipa se säätäjä tietää millaiseen vaihtaa ja mitä määräyksiä asiasta on annettu. Jos ei tiedä, niin sitten pitää joko eurovaluutan voimalla delegoida vaativa tehtävä palvelusväelle tai tehdä koko homma hämärän turvin tekonsa seuraukset tuntien.

Veikkaan ettei poliisin tarvinnut itse keksiä melumittausideaa. Maakuntalehtien yleisönosastoa, vaikkapa Kalevan juttutupaa lukenut tietää kyllä ei-motoristien mielipiteen mölyputkista. Jos jaksaa kirjoittaa yleisönosastoon, jaksanee myös pyytää ratsiaa kotikadulleen?

En tiedä mitä mattamusta avokypärä päässä uusissa hapsu- ja niittikamppeissa eessuntaas huojuen jalatmaassa hidasajoa tepasteleva minun ikäiseni äijä mustalla kustomilla kaukovalot päällä ja suorat putket paukkuen on hakemassa.

Mutta rispektiä siltä ei keneltäkään moottoripyöräilystä mitään ymmärtävältä kyllä saa.

Sporttiin huutoputki jotenkin tuntuu kuuluvan paremmin. Suuren nopeakäyntisen italialaistwinin murina Termignonin hiilikuituputkiin on yksi kauneimmista tuntemistani musiikkikappaleista.
    CB500 -> Bandit 1200S -> BMW R1150RT -> Honda Pan European
    moposivut: www.elisanet.fi/hannu.hietalahti
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12