Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    Kiinnostaa tuo VTEC-mallien värivalikoima ja pienet muut muutokset. Kun olen tutkaillut asiaa, niin käsittääkseni vuodesta 2002 jonnekin vuoteen 2004 tai 2005 on väreinä ollut:
    - hopea
    - musta
    - sininen
    - punainen

Ja siinä etukatteessa oleva VFR-teksti on tarralla.
    Onkos sitten joskus 2004 muuttunut se VFR-teksti sellaiseksi metalliseksi (tai muoviakos se silti on...)? Mitä muita muutoksia tuossa vaiheessa on tullut?

Nyt kun katselen esim. vuoden 2006 pyöriä, niin väreinä näyttää olevan:
    - hopea
    - viininpunainen
    - sininen

Mustaa en ole nähnyt. Tuossa mietityttää, että onko tuo sinisen sävy muuttunut vai tekeekö esim. auringonpaiste niin paljon sävyeroa?

Ja vielä yksi kysymys: onko kirkkaat vilkut kuskien omaa tuunausta vai onko jossain vaiheessa siirrytty niihin vakiovarusteina?
    Life is not a spectator sport!
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Noin se pääpiirteissään menee. Vuonna 04 tuli hopeanväriset vanteet ja mun mielestä pyörän sininen sävy muuttui erilaiseksi, en tosin ole vertaillut värikoodeja. Tuolloin vaihtui myös tarrat kohokirjaimiksi. Kirkkaat vilkut ja kromatut kahvanpäät tuli 06 ja samalla tuli uusi ruisku. Itse asiassa ruiskuun tuli pikku muutos jo 03 osakoodin perusteella, mutta 06 meni kaikki uusiksi ECUsta ruiskupumppuun ja -suuttimiin.

1000
    Kiitti tiedoista. Osaattekos muuten sanoa, miksi mobile.de:ssä joidenkin Vifferien tehoksi ilmoitetaan 72 ja joidenkin 80 kW. Liittyykö tuohon ruiskun muutokseen vai onko tuo 72 vaan joku kirjoitusvirhe?
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Veikkaisin, että 72 kW (n. 100 hv) on rajoitettu mahtumaan johonkin sikäläiseen halvempaan vakuutusmaksuluokkaan. Mun VFR oli kuristettu 25 kW:iin kun ostin sen Saksasta, rajoitukset saa pois ja homma kannattaa laittaa kaupan ehdoksi.
    1000

Eiks samalla tollanen sit...?

Suzuki RGV 250-87--> Kawasaki Gpx 500R-89--> Honda VFR750 F-91 --> Honda VFR 800 Fi-99 --> Honda VFR V-Tec 800-03 / Kawasaki ZZR 500 + Honda 1200 VFR -10 Tenere 700-20/ Honda Cbr 1100xx
    Tyylikäs on, täytyy myöntää. Toi ei taida olla mikään tehdasväri? Linkki viittaa vissiin -07 -malliin, mut onkos toi joku virityspaja tms.?
  7.  
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    On tehdasväri, mutta ei kuulu täkäläiseen tuontiohjelmaan. Kaipa sen saisi kun vaan sanoisi että haluan tommosen.
    1000