Tulokset 1:stä 16:een 16:sta
  1. #1
    Tässä keskisuomalaiseen linkki.

    Keskisuomalainen

    Toivottavasti kaveri toipuu.
    Jos et sinä, kuka? Jos ei nyt, koska?
    -Abraham Maslow
  2. #2
    Liian paljon näitä peräänajoja! Toinen kesän hitti on ollut kurvista ulos!
    Ottamatta kantaa otsikkotapaukseen, molemmat onnettomuustyypit taitavat kertoa liian kovista tilannenopeuksista? Tosin onnettomuus ei tule kello kaulassa ja se voi sattua kenelle tahansa.
    Paranemista joka tapauksessa.
  3. #3
    Hienoa kuulla että kaveri selvisi kuitenkin hengissä. Ajoin paikan ohi juuri onnettomuuden jälkeen. Sillä hetkellä oli motoristin elvytys käynnissä. Hiljaiseksi veti *
  4. #4
    Me ajettiin paikan ohi, kun romut oli jo siivottu tieltä. Iso verilammikko asfaltilla veti todella hiljaiseksi... Toivottavasti kaveri tosiaan selviää pahasta tällistä.
    " Tuuli huokaa, hongat humajaa... ja vastarannalla huutaa toinen samanlainen! "
  5. #5
    Nuo kääntymistilanteet on pahoja. Aina ei vilkku näy kunnolla, kurasta tai muusta johtuen, tai ei sitä muuten huomaa ajoissa, ja peräänajo on valmis. Autoa ajaessa näitä tilanteita on sattunut useampiakin, mutta autolla tilanne on helpompi hanskata kun ei ole vaaraa kaatumisesta.
  6. #6
    ...esim takaapäin nätisti paistava aurinko voi osua auton vilkkuihin/valojen heijastimiin niin sopivasti ettei välttämättä huomaa onko vilkku päällä tai alkaako autoilija jarrailla...vieläkin joskus tuumailen että oliko sillä *autokuskilla mitään merkkiä päällä kun jouduin vetämään viimetipassa ohi hatelikkoon ja henkihieveriin joskus neljännes vuosisata sitten...anyway kunnon hajurako edessä ja varsinkin takana * tulee pidettyä näinä päivinä ajellessa...



    Ab alio exspectes, alteri quod feceris.
  7. #7
    Lainaa (Mad-eira @ Elo. 27 2007,07:56) kirjoitti
    Tässä keskisuomalaiseen linkki.

    Keskisuomalainen

    Toivottavasti kaveri toipuu.
    Läheltä vietiin... kuski kuoli myöhään eilisiltana.



    Kaikki mikä ei tapa, niin ainakin vituttaa
  8. #8
    Lainaa (hidas57 @ Elo. 27 2007,10:14) kirjoitti
    Nuo kääntymistilanteet on pahoja. Aina ei vilkku näy kunnolla, kurasta tai muusta johtuen, tai ei sitä muuten huomaa ajoissa, ja peräänajo on valmis. Autoa ajaessa näitä tilanteita on sattunut useampiakin, mutta autolla tilanne on helpompi hanskata kun ei ole vaaraa kaatumisesta.
    Nykytrendin mukaiset takavaloumpiot led-tekniikalla toteutettuna ovat kyllä aivan !
    Ajelin yksi päivä uuden vw-jettan takana ja ainakin auringon paistaessa oli todella vaikeaa huomata vilkkumista.
    Olin silloin vieläpä autolla liikenteessä, mistä on parempi näkyvyys (vähemmän häikäisyä, kuin pyörällä ajaessa).
    Kawasaki Zx-10R kilvetön, Honda Vtr 1000 F, Aprilia Pegaso 650, Honda Crf 250 R, Husqvarna Te 310
  9. #9
    Tulipa surullinen mieli, näin siinä sitten kävi...
    Jos et sinä, kuka? Jos ei nyt, koska?
    -Abraham Maslow
  10. #10
    voi helvetti. Hiljaseksi veti kun siitä ohi ajettiin! Nyt veti vielä hiljasemmaksi, voimia läheisille.



    Kun analogiset lähetykset loppuvat...
    ... siirrymmekkö oralogisiin???
  11. #11
    Kyllä se verilammikon koko pisti ajattelemaan, et noinkohan tuosta selviää. Eikä selvinnyt... Jokainen kuollut motoristi on liikaa, suru on suuri läheisillä ja ystävillä.



    " Tuuli huokaa, hongat humajaa... ja vastarannalla huutaa toinen samanlainen! "
  12. #12
    Kyllä tosiaan oli surullista nähtävää siinä paikan päällä, ja tällainen loppu vielä tarinalle, niin aika hiljaiseksi vetää täälläkin.
    Osanottoni, ja voimia läheisille sekä ystäville. Toivottavasti onnettomuuden syykin vielä selviää.
    <p>Suzuki DL650 V-Strom -10</p>
  13. #13
    osanotot ja voimaa läheisille ja kaikille joita tapahtunut on koskettanut..



    - naiset pitävät meistä motoristeista koska meillä vehkeet seisoo koko talven..
    - en mä mistään mitään tiedä, kunhan sanoin vaan..

    GSX-600F -98=> VFR 750 -96=> CBR 900 fireblade -99 => 3 vuoden tauko => SV1000S -05
  14. #14
    Kynttilät siivottu tästä ketjusta. Erillinen ketju niille TÄÄLLÄ.
    "Tavara tykkää, että sitä käytetään."
    -Ohjeistamispäällikkö Jaakko Parantainen
  15. #15
    Jep. Hajurako ja etujarrun käyttö. Vaikka survasis pohjaan sen etujarrun, kyllä se ehtii tiputtaa sen 40kmh vahudista pois ennenkun kaatuu, ja kaatuneenakin vauhti hidastuu yleensä aika nopeesti.
    "For a 1,600MW (nuclear) unit, that means a construction cost of up to €5.6bn. We see very little prospect of these costs falling and every likelihood of them rising further."
    -Citigroup Global Markets, 2010
  16.  
  17. #16
    Kiitos kaikille osanotosta. Suru on suuri ja sydän kappaleina . Mutta onneksi sain olla rakkaan mieheni vierellä loppuun saakka.