Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 42:een 42:sta
    Lainaa (Bomber @ Elo. 30 2007,19:36) kirjoitti
    Lainaa (Köpi @ Elo. 30 2007,19:30) kirjoitti
    Lainaa (PrivateeR @ Elo. 30 2007,19:28) kirjoitti
    Tää suomenkieli on kyl helvetin vaikeaa... ei meinaa suomalaisetkaan ymmärtää..
    Suomenruotsalaiselle se on hieman hankalaa joskus...
    Ja poliisille myös.
    bomber paljasti itsensä... tunnusti olevansa poliisi...
    -Yamaha YZF600R Thundercat-
    Lainaa (Fabe @ Elo. 30 2007,22:00) kirjoitti
    bomber paljasti itsensä... tunnusti olevansa poliisi...
    No se poliisi on GriZzLy, että revi siitä.
    Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
    Mitä lukeeko poliisitkin tätä foorumia? Ja minäkin olen kaikkea päästellyt suustani
    -on samantekevää,rakastavatko he meitä,kunhan kunnioittavat.On samantekevää,vihaavatko he meitä,kunhan pelkäävät-

-Casere weold Creacum ond Caelic Finnum-
    Liittyi Apr 2003
    Lat: N 60 14' 15.67" Long:E 25 07' 20.79"
    Lainaa (adrenaliini @ Elo. 30 2007,23:48) kirjoitti
    Mitä lukeeko poliisitkin tätä foorumia? Ja minäkin olen kaikkea päästellyt suustani
    Juu .. buahhahhaahhaaaaa .. me kaikki muut ollaan poliiseja .. ja sinä et .. PÖÖÖÖÖ ..
    <span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro ...........</span>
    -"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
    -"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
    Lainaa (MattiR @ Elo. 31 2007,00:01) kirjoitti
    Juu .. buahhahhaahhaaaaa .. me kaikki muut ollaan poliiseja .. ja sinä et .. PÖÖÖÖÖ .. *
    No,emmä olis kyllä halunnukkaa olla polliisi,ennen vaikka joulupukki,sillä on sentään uskottavuus tallella
    -on samantekevää,rakastavatko he meitä,kunhan kunnioittavat.On samantekevää,vihaavatko he meitä,kunhan pelkäävät-

-Casere weold Creacum ond Caelic Finnum-
    Juu .. buahhahhaahhaaaaa .. me kaikki muut ollaan poliiseja .. ja sinä et .. PÖÖÖÖÖ ..
    Minä en ole. Täällä foorumilla pyörii kyllä jokunen paskalakki, mutta heille me emme paljasta hyviä vetopaikkoja.
    Mitään ei ole jaettu yhtä oikeudenmukaisesti kuin tervettä järkeä - kukaan ei tunne tarvitsevansa sitä lisää.
    Lainaa (PrivateeR @ Elo. 30 2007,19:28) kirjoitti
    Lainaa (GriZzLy @ Elo. 30 2007,19:24) kirjoitti
    Lainaa (PrivateeR @ Elo. 30 2007,15:43) kirjoitti
    Hmjooh... mitä tähä ny voi sanoa? Tyhmyydestä sakotetaan. Täytyykö sen saatanan kotilon kanssa lähtee skabaamaan ku mun mummoki (edesmennyt) tietää, ettei auto pärjää mopolle.

Isälle sanon, että onneksi oli onni matkassa. Toivon koko perheenne puolesta, että poikas tajuaa höllätä sitä kaasua julkisilla teillä. Edelleenki niitä ratapäiviä on vaikka muille jakaa (ei pelkästään MotOrgin ratapäiviä), ja kiitoratapäiviäki löytyy joille voi mennä huippuja kokeilemaan... mutta jos ajotaidot on tätä luokkaa ettei kahdensadan vauhdeissa tajuta ennakoida mitä edestä löytyy ees ajokaistojen suhteen, ni parempi kaahata radalla, tai sitte on parempi lopettaa ajaminen kokonaan ku ne enkelit vielä roikkuu kiinni ajohousuissa.
    Mutta miksi täytyy taas haukkua autoilijaa? Eikös se s@@tanan "motoristi" pitäisi samalla tavalla "tietää", ettei auto pärjää mopolle?

Ja kyllähän noita autoja löytyy, joilla pärjää mopoille, ei ihan joka tallista, mutta löytyy. Ja tässähän tapauksessa pärjäs *

Onneksi sentään ei tarvinnut tuhalata steariiniä tällä kertaa *
    Siis mitä helvettiä?

Missä kohdassa mä dissasin autoilijaa??

Sanoin että täytyykö lähtee skabaamaan kotilon kanssa. Miten se tarkalleen ottaen dissaa autoilijaa? Motoristia mä tässä haukun...

Tää suomenkieli on kyl helvetin vaikeaa... ei meinaa suomalaisetkaan ymmärtää..
    Hupsistarallaa... Sen sitä saa kun tekee kolmea duunia, ja fuskaa orgin juttujen lukemisessa. My bad...

Lainaa (Bomber @ Elo. 30 2007,23:38) kirjoitti
    Minä en ole. Täällä foorumilla pyörii kyllä jokunen paskalakki, mutta heille me emme paljasta hyviä vetopaikkoja.
    Hyvä niin, koska kaikki ei halua ajaa paskahousujen kanssa. Löytyy parempaa ja fiksumpaa seuraa, esim siellä Åålraitin mopomiitissä
    Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...

" Been there, wrecked that... "

En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!

The more I learn about women, the more I love my motorcycle
    Lainaa (Bomber @ Elo. 31 2007,00:12) kirjoitti
    Juu .. buahhahhaahhaaaaa .. me kaikki muut ollaan poliiseja .. ja sinä et .. PÖÖÖÖÖ .. *
    no olethan sinä... sulle kun tuntuu tuo suomenkieli välillä olevan niin hankalaa ymmärtää...
    -Yamaha YZF600R Thundercat-
    Muutama seikka tuli mieleen, vaikka mistään en mitään tiedä...
    a) olikohan Mika Vanhala juurikin se siviilissä ollut poliisi joka sattui paikalle omalla autollaan kenttätuomiota jakamaan..?
    b) jos kyseessä on tosiaan tilanne, jossa pyörä on ajautunut kaiteeseen kaistan loputtua, niin miten pirussa keskellä kehän oikeanpuoleista kaistaa (siis ei liittymäkaistaa) on selkeät voblausjäljet?

Telluhan on tunnetusti maineeltaan erittäin levoton ja voblausherkkä pyörä, kuten kaikki harrastajat tietävät. Olisikohan mitenkään mahdollista, että kokematon motoristi olisi kiihdyttänyt normaalisti, tosin mahdollisesti jopa ripeästikin kehälle, jota normaali harrastaja ei koskaan tietenkään tee, vaihtanut kaistaa ja nyppylän päällä keula on keventynyt ja lähtenyt voblaamaan.
    Tässä tilanteessa kokemattomampi kuski saattaisi höllätä kaasua tai jopa painaa etujarrua, jolloin voblaus helposti vain vahvistuu. Tämähän on myöskin sellainen seikka, jota tosi harrastaja ei missään tilanteessa tee. Sehän olisi virhe.
    Noh, toisaalta lähteenähän nuo iltapäivälehdet on mitä luotetavimpia, joten kai se on parempi jättää tutkimatta ja alkaa hutkia suoraan...

Kuskin lienee turha laittaa lottoa vetämään hetkeen, sen verran kuitenkin oli onni mukana. Tsemppiä toipumiseen ja tuleviin tutkimuksiin, ja turvallisia kilometrejä jatkossa!

-P-
    -Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.
    Lainaa (Fabe @ Elo. 31 2007,08:18) kirjoitti
    Lainaa (Bomber @ Elo. 31 2007,00:12) kirjoitti
    no olethan sinä... sulle kun tuntuu tuo suomenkieli välillä olevan niin hankalaa ymmärtää...
    Ei, vaan sinä et ymmärrä, mitä tarkoitetaan sarkasmilla.
    Niinkuin täälä on mainittu, kaikki ketkä Telluista tietää osaa sanoa että se pöyrä on todella voblaus herkkä, miks muuten tehtaalla alettiin laittaa -99 ohjausiskareita niihin kun pöyrä tuli markkinoille -98??

Meikä seisoo kuskin takana, tän kyseisen pöyrän edellisenä omistajana tiedän mitä tellulla voi tapahtua vaihteenvaihdon jälkeen! Eikä tarvi muuten olla sata lasissa!

Iltalehden toimittaja voi mun puolesta ostaa pyörän ja alkaa sen jälkeen kirjottelee noita juttuja...

Terveiset kuskin perheelle!!
  12.  
    Liittyi Jun 2007
    Helsinki by the Grace of God
    Tunnetko toimittajan vai miksi otaksut ettei hänellä ole ajokokemusta?
    Näkyy jutussa olevan myös paikalla olleen selostus tapahtumasta, auto kiihdyttänyt ohitse vasemmalta ja moottoripyörä oikealta käyttäen hitaan liikenten kaistaa.

Jos tellu lähtee hanskasta voblaamisesen takia satkusta niin onpahan vaan aika paska jopo, kumma että ovat menneet edes tekemään tuollaisen romukasan. Kuullostaa jopa pahemmalta kuin vanha 550GT mikä on saavutus sinänsä.
    Dirty Nasty Furriner
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12