Virhe | .ORG!

Virhe

Virheviesti

PDOException: SQLSTATE[23000]: Integrity constraint violation: 1062 Duplicate entry '2147483647' for key 'PRIMARY': INSERT INTO {watchdog} (uid, type, message, variables, severity, link, location, referer, hostname, timestamp) VALUES (:db_insert_placeholder_0, :db_insert_placeholder_1, :db_insert_placeholder_2, :db_insert_placeholder_3, :db_insert_placeholder_4, :db_insert_placeholder_5, :db_insert_placeholder_6, :db_insert_placeholder_7, :db_insert_placeholder_8, :db_insert_placeholder_9); Array ( [:db_insert_placeholder_0] => 0 [:db_insert_placeholder_1] => php [:db_insert_placeholder_2] => %type: !message in %function (line %line of %file). [:db_insert_placeholder_3] => a:6:{s:5:"%type";s:6:"Notice";s:8:"!message";s:77:"Use of undefined constant MENU_PREFERRED_LINK - assumed 'MENU_PREFERRED_LINK'";s:9:"%function";s:44:"MenutrailbypathActivetrail->setActivetrail()";s:5:"%file";s:93:"/var/www/html/sites/all/modules/contrib/menu_trail_by_path/src/MenutrailbypathActivetrail.inc";s:5:"%line";i:43;s:14:"severity_level";i:5;} [:db_insert_placeholder_4] => 5 [:db_insert_placeholder_5] => [:db_insert_placeholder_6] => http://www.moottoripyora.org/drupal-header?destination=keskustelu/showthread.php/227840-K-1200-R?p=5626511&viewfull=1 [:db_insert_placeholder_7] => [:db_insert_placeholder_8] => 217.30.184.81 [:db_insert_placeholder_9] => 1759585789 ) funktiossa dblog_watchdog() (rivi 157 tiedostossa /var/www/html/modules/dblog/dblog.module).
Sivustolla tapahtui odottamaton virhe. Yritä myöhemmin uudelleen.
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 58:een 58:sta
    joo, matka-ajoon kardaani on parempi ja kaksi päällä R puolustaa paikkaansa, on se pirun vakaa ajettava.
    we cannot tolerate zero tolerance!

BMW R1200GS & Speed triple 1050
    Lainaa (jaket @ Helmi. 06 2009,12:05) kirjoitti
    joo, matka-ajoon kardaani on parempi ja kaksi päällä R puolustaa paikkaansa, on se pirun vakaa ajettava.
    +1 tuohon! *
    Omalla Sportillani oon huomannut saman. Yksinään ajellessa on sopivan räyhäkästä menoa (jos niin haluaa), ja sitten vaan laukut kiinni, niin jo vain on hyvä mennä kaksi päällä reissuun!

Ja nimen omaan itselleni napsahti juuri tuo Sport kohdilleen, kun en halua ihan nakua, mutta kuitenkin sopivan sportin näköisen pyörän...Ja kyllä sillä ilman virittelyjäkin ehtii! *Katsokaa vaikka Biken testi!
    Macce

http://www.mkkv.fi/
    https://www.facebook.com/Somethingbluetrio/

ex. BMW K1300S -14
    ex. BMW K1300S -12
    ex. Triumph Trophy SE -13
    ex. BMW K1200R Sport -08
    ex. Honda ST1300 -07
    ex. Suzuki M800 -07
    Tässä toi Wunderlichin kilpiteline paikoillaan.

Ja tässä kuva siitä miten laittelin kiinni, jotta sain kilpeä about
    1 cm alemmas ja näin ollen menevämpään kulmaan...
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
    Suurkiitos kuvista Yamaha1. Pitääpä laittaa kilpiteline tilaukseen.
    K1200R '06
    CFP -handguards (pack parts) asennettuna. Näkyvät kuvassa vähän huonosti. Jostain tarttis saada vielä orkkis tuulenohjain. Ja se rekkaritelinekin on vielä vaiheessa ja etulyhty viemättä maalaukseen. Kuvissa toi Hotcam II näyttää kyllä aika pitkältä. Luonnossa se on jotenkin siromman oloinen.
    K1200R '06
    Woi Wideo, mä haluun tollaisen rumiluksen, tänään kävin TK-Biketeamissa tollaista K1300R:ää kummastelemassa ja on se vaan ruma. Ja niin hieno Ja raskaudestaan huolimatta kevyt, jotain on pemarikin onnistunut tekemään. Saas nähdä miten käy. Kyllä määkin sitte joskus...
    "Olen turvassa tekniikan ympäröimänä aivot on kahlittuna turvavöillä"

- Ismo Alanko

K 1200 R -06 & remontoitu 1992 GSX 750 F reservissä. Emännän mopo Honda CBF 600 SA, joskus ajelen silläkin.
    Miten tilava tämä k1200r on asennoltaan, onko eroa esim: gsx1400 tai xjr1300: sen kanssa, haluaisin laittaa jonkun nakupyörän mutta ongelmana on kuskin pituus (197cm) eli olenko liian pitkä ko. pyörälle. mieluiten ostaisin BMW:n koska nelipyöräisessäkin luotan ko. merkkiin..
    Xj900
    Lainaa (Ranpe79 @ Touko. 12 2009,20:17) kirjoitti
    Miten tilava tämä k1200r on asennoltaan, onko eroa esim: gsx1400 tai xjr1300: sen kanssa, haluaisin laittaa jonkun nakupyörän mutta ongelmana on kuskin pituus (197cm) eli olenko liian pitkä ko. pyörälle. mieluiten ostaisin BMW:n koska nelipyöräisessäkin luotan ko. merkkiin..
    Tapithan tuossa on aika korkealla, että on saatu kunnon kallistusvarat. Muuten mitoitus on varmaan parhaasta päästä isollekin ihmiselle. Onhan tuon akselivälikin 15-20cm pitempi kuin useimmissa muissa. Kokeilemaan vaan.
    Nysse sit tuli hommattua.

Päivittääkö ne ruiskukartat uudempiin määräaikaishuolloissa ilman eri veloitusta? Muuten kiva mopo ja suorastaan helppo ajaa, mutta pikkunopeuksilla ajosta tulee vähän nykivää.

- Ismo Alanko

K 1200 R -06 & remontoitu 1992 GSX 750 F reservissä. Emännän mopo Honda CBF 600 SA, joskus ajelen silläkin.
    Lainaa (Geeäsäxähvä @ Touko. 26 2009,08:53) kirjoitti

Päivittääkö ne ruiskukartat uudempiin määräaikaishuolloissa ilman eri veloitusta? Muuten kiva mopo ja suorastaan helppo ajaa, mutta pikkunopeuksilla ajosta tulee vähän nykivää.
    Onnea uudelle pyörälle!
    Macce

http://www.mkkv.fi/
    https://www.facebook.com/Somethingbluetrio/

ex. BMW K1300S -14
    ex. BMW K1300S -12
    ex. Triumph Trophy SE -13
    ex. BMW K1200R Sport -08
    ex. Honda ST1300 -07
    ex. Suzuki M800 -07
    Lainaa (Geeäsäxähvä @ Touko. 26 2009,08:53) kirjoitti

Ei taida päivittää, jos ei ole "huolto-recallia" voimassa. Wellcome to the BMW-world...
    <p>2002-2014</p>
    Lainaa (Geeäsäxähvä @ Touko. 26 2009,07:53) kirjoitti
    Itse en maksanut koskaan erikseen mitään, mutta niissä ohjelmissa oli alkuaikoina bugeja, kuten venttiilien tarkistuksen tarve -laskuri tms. jolloin sai kaupan päälle uudet ruiskukartat. Tuskin se paljoa maksaakaan, kun määräaikaishuollossa tunkevat sen joka tapauksessa tietsikkaan kiinni.

Ensiapuna kannattaa ruuvata kokonaan pois se kaasukahvan välys. Se puolen kierroksen tyhjä välys ainakin mulla on haitannut aina ajoa. Polttoaineen ruiskutuskin loppuu moottorijarrutuksissa tietyillä kierroksilla päästöjä pienentäen ja tulee taas päälle, kun kierrokset laskevat johonkin 2500rpm riippuen ohjelmaversiosta. Sen kyllä huomaa joskus, mutta kyllä sillä oppii äkkiä ajaan sujuvasti tuosta huolimatta.

Mulla on ainakin tasakaasulla ajellessa molemmat pelit menneet sen kummemmin nykimättä.
    Dixi et animam levavi
    Mulle vaihtoivat ensimmäisellä kerralla ohjelman ihan pyytämällä oheistyönä. Toisella kerralla oli vaihtunut joku gestapon mies vastaanottoon ja sen mukaan ei kannata vaihtaa, jos pyörä toimii suht ok. En sitten alkanut vedättämään enempää. Ainakin versiosta 9.1 (-07 kevät) alkaen toimii mielestäni hyvin, tehojakin tuli tuolloin todistetusti lisää. Nykyään lienee versio jotain 12.

Pyörän käytös moottorijarrutuksessa, kuten ek@ mainitsi, on ehkä hiukan muista poikkeava.

Slipari muuttaa myös ajokäytöstä parempaan suuntaan.
    Ok, kiitokset onnitteluista ja vihjeistä. Olen siis astunut ihmeelliseen ja kommervenkkiseen puimurimaailmaan. Jännää on...

Perälaakerit leviää, öljyt häviää koneesta, servojarrut katoavat, käynnistyksen esto ei anna ajaa. On ne pelejä, mutta katellaan kuinka käy. Toistaiseksi on käynyt.

Lisäksi jännittää, huoliiko paikallinen Aatteen osasto tuon suoraan Vaterlandista hakemani Kraftfahrzeugin huoltoon vai hyljeksivätkö he sitä etnisen alkuperän perusteella. Jos hyljeksivät, täytyy hoitaa asiat itse.

Pyörän huollot on tähän asti tehty ja kirjaan leimattu merkkiliikkeessä ja tarkoitus olisi jatkaa perinnettä pari seuraavaa huoltoa.

- Ismo Alanko

Kiitos ja heilahduskäsi Ek@:lle, tuon ylimääräisen välyksen poisto kaasukahvasta tosiaan auttoi kun eilen vihdoin muistin sitä kokeilla. Ihme juttu, mutta toimi.

Muutenkin tuolla mopolla on oppinut vähitellen ajamaan ja meno on paljon jouheampaa kuin alussa. Se vaan tuntuu olevan kytkimen käytöstä aika tarkka, mutta kun kytkintä käyttää oikealla tavalla niin varustelaatikkokaan ei pamahtele pahasti. Kytkin on tosiaan painettava pohjaan asti eikä sinne päin ja riittävän aikaisin. Ensi viikolla mopo menee huoltoon, katotaan tuleeko uutta softaa.

- Ismo Alanko

Joo kiitokset *Ek@lle vinkistä täältäkin päin. Välyksen poisto auttoi hieman "tunnottomaan" hidasajoon. Kumma kun se ei tullu itelle mieleen
    R1250GS
    Lainaa (Geeäsäxähvä @ Kesä. 02 2009,07:51) kirjoitti
    Muutenkin tuolla mopolla on oppinut vähitellen ajamaan ja meno on paljon jouheampaa kuin alussa. Se vaan tuntuu olevan kytkimen käytöstä aika tarkka, mutta kun kytkintä käyttää oikealla tavalla niin varustelaatikkokaan ei pamahtele pahasti. Kytkin on tosiaan painettava pohjaan asti eikä sinne päin ja riittävän aikaisin. Ensi viikolla mopo menee huoltoon, katotaan tuleeko uutta softaa.
    Tuosta kytkimen käytöstä voisin sanoa, että itse käytän kytkintä vähänkin nopeammin vaihdettaessa melko kevyesti, eli pieni puristus vaan. Sekä ylös että alas vaihdettaessa. Lisäksi käytän yleensä vaan etu- ja keskisormea, eli kahden sormen puristus riittää. Rauhallisesti vaihtaessa vaihteet kyllä klonksaa, yleensä.

Tilasin Wunderlich:lta sellaiset säädettävät ergo-kahvat ja toiveena on säätää kytkin- ja jarrukahvat niin lyhyiksi, että tuota kahden sormen otetta käyttäen loput kaksi sormea eivät jää alle, vaikka kahvat olisi säädetty lähemmäs tuppea. Saa nyt nähdä toimiiko, jos pystyvät tavaran toimittamaan. Toista kuukautta on jo mennyt. Peilikiinnityksen levityspalat tulivat sen sijaan alle viikossa.
    Pitää vielä kokeilla tuotakin. Joskus vaihteet menee sisään ihan niin kuin kunnon mopoissa pitääkin mennä, joskus taas kolahtaa niin että... No, tuo on ominaisuus, ei vika. Koko ajan paremmin, 2000 kilsaa takana.

- Ismo Alanko

Juu, ei noita vaihteita kandee säikkyä... Vaihdellaan välillä kauniimman osapuolen kanssa pyöriä, ja aina Yamahalla ajamisen jälkeen sitä "järkyttyy" noista Bemun kolinoista. Vaan ilmeisesti on juuri se ominaisuus... Eipähän ole liian silkkinen vehje
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
    Hankin omaani Wunderlichin Vario -kahvat pari kesää sitten. Vastaavia saa nykyisin muiltakin valmistajilta. Ainakin itsellä kytkimen käyttö helpottui todella paljon kun sai kahvat lähemmäksi ja lyhyemmäksi. Vaihteiden kolahteluun ei kahvoilla paljon ole vaikutusta. Minua se ei häiritse ollenkaan. Oikeastaan tälläiseen peliin vähän kuuluukin tuollainen rosoisuus.
    K1200R '06
    Pitää myös muistaa, että bemarilla ei ole mitään kumivaimentimia missään välissä voimansiirrossa. Rauta hakkaa rautaa vasten, mikä on vaan miehekästä meininkiä.
    Dixi et animam levavi
    Lainaa (ek@ @ Kesä. 07 2009,22:01) kirjoitti
    Pitää myös muistaa, että bemarilla ei ole mitään kumivaimentimia missään välissä voimansiirrossa. Rauta hakkaa rautaa vasten, mikä on vaan miehekästä meininkiä.
    On ne laittaneet K1300-sarjan kardaaniin jonkinlaisen uuden pehmentävän väliholkin, joka sallii pienen jouston. En mä siinä varsinaisesti äkkiä ihmeempää eroa havainnut vanhaan. Oliskohan pienempi klappi.

Ei suvainnut Wunderlich vielä kertoa, että tuleeko ne vario-kahvat tälle kesälle. Tuskin. Vois kyllä tilata joltain toiseltakin, joka näyttää saatavuuden suoraan, mikä on reilu meininki.

Pitää tässäkin kehua, että PCIII tekee gutaa koneelle, saa säädettyä muutamat häiritsevät seikat pois. Kiihdytyspumpputoiminne on myös aika kiva piriste. PC:n asennus on kyllä turhan hankalaa, ja sitten varsinkin ketuttaa jos siihen tulee vika, koska pois ottaminen on tietysti yhtä hankalaa.
    Lainaa (hidas57 @ Kesä. 04 2009,09:07) kirjoitti
    Lainaa (Geeäsäxähvä @ Kesä. 02 2009,07:51) kirjoitti
    Tuosta kytkimen käytöstä voisin sanoa, että itse käytän kytkintä vähänkin nopeammin vaihdettaessa melko kevyesti, eli pieni puristus vaan. Sekä ylös että alas vaihdettaessa. Lisäksi käytän yleensä vaan etu- ja keskisormea, eli kahden sormen puristus riittää. Rauhallisesti vaihtaessa vaihteet kyllä klonksaa, yleensä.
    Niin, ilman kolinoita vaihtaminenkin onnistuu kyllä.. Ylöspäin vaihdettaessa polkimeen pitää laittaa pieni paine jo ennen kytkimeen koskemista. Sitten vaan hipaisee kytkinkahvaa, niin vaihde onkin jo silmässä. Ai niin.. + ne Delvacit

Paikaltaan lähdettäessä ykkönen kyllä jysähtää aika miehekkäästi. Mistähän johtunee, että kuitenkin joskus ykkönen menee päälle täysin sivistyneesti..?
    S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
    Route 66 - 2006.
    Ai hitto, J@ck! Hyvä vinkki. Kohta kolme kesää olen kolisutellut kakkos ja kolmosvaihteita, ja katso! Kevyt esiponnistus vaihdepolkimesta, ja vaihde kolahtaa paikalle lähes yhtä äänettömästi kuin normijapsissa. Eikä ole edes Delvaceja koneessa.
    K1200R '06
    Joo, ei kolise enää kun vaihtaa oikealla tekniikalla. Tosin kun vaihtaa vapaalta ykköselle niin aika kiva pamahdus kuuluu, mutta sellaista se elämä on. On kyllä kiva mopo, mitä enemmän sillä ajaa, sitä enemmän siitä alkaa pitämään.

- Ismo Alanko

No niin, nyt on natsisaha huollettu ja moottorinohjaus päivitetty. Olipas aikamoinen muutos. Nykiminen pintakaasulla katosi melkein kokonaan, ainakin jos edelliseen vertaa. Nyt se on jo ihan hyvä.

- Ismo Alanko

Lainaa (Geeäsäxähvä @ Kesä. 30 2009,07:54) kirjoitti
    No niin, nyt on natsisaha huollettu ja moottorinohjaus päivitetty. Olipas aikamoinen muutos. Nykiminen pintakaasulla katosi melkein kokonaan, ainakin jos edelliseen vertaa. Nyt se on jo ihan hyvä.
    Hyvä. Et satu tietämään, että minkä version laittoivat sisään? Luulisi tietysti olevan uusimmasta päästä, vähintään V11.x.

Nyt vähän aikaa naatiskelet ja laitat sitten PC:n!
  28.  
    Eivät sanoneet mikä versio, enkä huomannut kysyäkään.

Sellaisen tempun tuo teki päivityksen yhteydessä, että ulkolämpötilamittari näytti -40 kun ulkona oli +30. Kummastelivat, että mikä on vikana. Arvasin, että vika poistuu vain ajamalla, olen huomannut aiemminkin, että lämpömittari seuraa aika hitaasti perässä. Huoltomies sanoi, että ajele varovasti kun on noin kylmä. Viiden kilsan jälkeen pakkasta oli enää 30 astetta. Muutama lisää niin lämmintä oli jo 28

Jaa että PC, no katellaan, kyllä nuo tehot mulle riittää. Tietty jos vaikuttaa muutenkin moottorin käytökseen niin voihan sitä harkita. Parannus edelliseen oli tosin jo nyt niin huomattava, että vanhaa ei viitsi edes ajatella. Siihenkin oli jo tottunut.

- Ismo Alanko

Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12