Tere,
Tiedättekö mistä saisi ostettua pyörän tasapainotuskamppeita ja asennuskamppeita?
Meitä on tässä kolmen äijän pieni ja keveä yhteenliitymä, halutaan tehdä rengastyö itse. Maksaa aivan helvetillisen paljon teettää aina se jollakin (lue 3 pyörää), kun kamat voisi omistaa itse ja tehdä ne vaihtotyöt iltapuhteena. Ajateltiin lähinnä säästää vaivaa, ettei aina tarvitse joko viedä pyörää renkaan vaihtoon tai kuljetella renkuloita autolla ympäriinsä.
Etukäteen kiittäen,
"Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa, rima pysyy paikallaan kun riman alittaa..."
ZZR 1400 2014
Täältä löytyy yks malli.
K1200RS
Louis mainostaa tasapainotus aparaattia 40 rahaa ja toimii.Suomesta ainakin duelin katalookissa.Rengasraudat vaikka motonetistä,muutaman erkin kappale.Vanne rasvaa rengasliikkeestä jos ei haluu käyttää fairyvettä.Tarrapainoja ja eiku hommiin
http://www.storm-motor.fi/shop/works...blishedService
En nyt ole satavarma onko netissä myytävänä, mutta ainakin kuvastossa on renkaan irroituslaite tubeless-vanteelle jne.
ZX-6R 2005 --> GSX-R 1000 K8
Moro,(isorosvo @ Elo. 21 2007,16:41) kirjoitti
Yritin tänään etsiskellä juuri tuolla Louis-nimellä jotain moottoripyörään liittyvää, mutta tuloksetta. Onko sinulla siihen putiikkiin www-osoitetta?
Hyvä homma, että alkaa ratkeamaan,
Kiitokset,
"Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa, rima pysyy paikallaan kun riman alittaa..."
ZZR 1400 2014
mun ääni täl paketil! ostettiin veljien kans toi paketti kimppaan ja laite on helposti maksanu ittes takas jo..(puh @ Elo. 21 2007,16:33) kirjoitti
se nylon työkalu on tod. kätevä apu.
haulla löytyy varmasti enemmänkin juttua..
edit: tossa yksi ketju ++
Mullakin Lousin tasapainoituspukki, ostin keväällä tarjouksella 39.99e. Tässä on joku Kiinan ihme renkaan vääntelyväline. Hinta ainakin on sopiva, toimivuudesta en tiedä. Jenkeissä on tällaisia, ihan hyvä laite mutta hintaa on jo sitten ihan eri malliin (varsinkin Suomeen tuotettuna). Katso ainakin videot
![]()
Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily, eikä sekään ole kovin tärkeää. www.j-helin.net
Tänx,
meni aparaatti tiluuseen. Saa nähdä, koska saapuu... Saksalaisilla palstoilla olivatten kovasti kehuneet sen aparaatin käytettävyyttä. Vielä lisäksi kun hommaa sen tasapainotustelineen, niin saa renkula hommelit ihan itse hoidettua.
ajelullee...
ZZR 1400 2014
Olen tasapainoittanut viisi viimeistä kumia pyörän omilla akselilla. Vaatii maalarinteippiä, käytettyjä liimapainoja, ½litraa olutta ja 15 minuuttia aikaa. Akseli laitetaan vaakatasoon vaikka tuolien väliin ja sitten onnenpyörä pyörimään. Eikä ole renkaat täristäneet, kuin kerran. Tällöin olut oli vahingossa korvautunut vodkalla ja oli kiire baariin.![]()
Speed Triple -12, Daytona i955 -02, Bonneville V140T -78, Aprilia Pegaso -01.