Tulokset 1:stä 13:een 13:sta
  1. #1
    AGV kypärän omistajat.
    Oletteko vaihtaneet visiiriä kypäriinne ja käykö sama visiiri kaikkiin kypärä malleihin?
    Pitäis hommata kromi-iridium visiiri AirTechII:en, mutta kun ei ole varmuutta mikä visiirimalli pitää olla että sopii varmasti.

    Netistä etsimällä tulee vastauksia molemminpäin että, kaikki visiirit sopii kaikkiin ja visiirit ei sovi kuin pariin malliin, kuten esim Shoeilla.
    Kaikki on siistiä minkä itte tekee!!

    Honda CBR600F -98
    ex-Honda CBR1000F -98
    ex- Honda CBR600F -93
  2. #2
    GT-mallin visiirit pitäs sopia.
    Suzuki GSXR 600 L1
  3. #3
    Ainakin Shopin Italowestern tuntee/tietää ja samalla myy!
    Yamaha RD125 -74 -> Honda VT750C -98 -> Suzuki GSX750F -00 ->Honda CBR 1100 XX -01 -> *Kawasaki ZX-6R -06 ->Honda CBR 1000RR Fireblade -08

    'Boredom is a big killer of men'
    Buster Martin, 100, Britain's oldest worker
  4. #4
  5. #5
    Joskus kun myin pois xr2 visiiriä niin se ainakin sopi aika moneen malliin. Liekö sit sopivuudet muuttuneet uusien mallien myötä. Allrightin kuvastosta ainakin löytyi silloin sopivuuslista.

    titech
    xr2
    gp pro
    syncro
    x-vent
    x-q7
    x-q5
    stealth
    s-4
    q3 prof
    q3
    provent
    ghost
    flyer
    daystar
    bolt
    argon
    airtech
    Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
  6. #6
    Olen vaihtanut ja silloin myyjä nimenomaan tarkisti että se uusi visiiri sopii kypärään (s-4). Eli ilmeisesti ei kaikki keskenään passaa toisiinsa.
    Kawasaki Z750 '07, Suzuki GSX-R 1000 k7.
  7. #7
    Hieman asiaa sivutakseni, voisin kysyä itseäni askarruttavasta asiasta.

    Viime viikolla sain Amerikasta tilaamani varusteet. Mukana oli AGV Stealth kypärä, ja siihen erikseen tilaamani tumma visiiri. Visiirin mukana tuli kuitenkin tarra jossa sanottiin: "This visor is not homologated with the standards of your country. This means that it does not meet some or all of the standards in your country"

    Eli suomeks sanottuna, tuo ei täytä kaikkia Suomen vaatimuksia visiiriltä.

    Osaisko kukaan sanoa mitä tämä käytännössä tarkoittaa? Tuskinpa kuitenkaan missään tutkitaan visiirin laillisuutta, mutta mikä ominaisuus voi tehdä siitä "laittoman"?
    CBR 600F '99 --> Triumph Daytona 675 '06
  8. #8
    Lainaa (Tape- @ Elo. 26 2007,11:53) kirjoitti
    Hieman asiaa sivutakseni, voisin kysyä itseäni askarruttavasta asiasta.

    Viime viikolla sain Amerikasta tilaamani varusteet. Mukana oli AGV Stealth kypärä, ja siihen erikseen tilaamani tumma visiiri. Visiirin mukana tuli kuitenkin tarra jossa sanottiin: "This visor is not homologated with the standards of your country. This means that it does not meet some or all of the standards in your country"

    Eli suomeks sanottuna, tuo ei täytä kaikkia Suomen vaatimuksia visiiriltä.

    Osaisko kukaan sanoa mitä tämä käytännössä tarkoittaa? Tuskinpa kuitenkaan missään tutkitaan visiirin laillisuutta, mutta mikä ominaisuus voi tehdä siitä "laittoman"?
    Mahdollisesti tarkoittaa sitä, että visiiri on "liian tumma" - eli ei "saisi" käyttää illalla/pimeässä. Kuitenkin Amerikantuotteissa voi olla ohjeet väännetty rautalangasta, kuten tämä surullisenkuuluisa "any key".

    Aivan mutupohjalta, muutakaan syytä en tosiaan keksinyt, miksi se voisi muuten olla "laiton".

    Btw, ostin Ti-Techin, ja myyjä pisti kaupassa siihen hopeisen visiirin tilalle. Tänään yritin irrottaa visiiriä, ja toinen puoli lähtikin nätisti siitä klipsusta mikä siellä sivussa on, mutta toisella puolella ei sellaista ollutkaan! Eli, onko se rikki, vai olenko liian tyhmä älyämään niinkin teknistä viritelmää?
    Ducati Monster 696 -08
    ex: Cagiva mito -06
  9. #9
    Lainaa (TinBa @ Elo. 30 2007,22:40) kirjoitti
    Btw, ostin Ti-Techin, ja myyjä pisti kaupassa siihen hopeisen visiirin tilalle. Tänään yritin irrottaa visiiriä, ja toinen puoli lähtikin nätisti siitä klipsusta mikä siellä sivussa on, mutta toisella puolella ei sellaista ollutkaan! Eli, onko se rikki, vai olenko liian tyhmä älyämään niinkin teknistä viritelmää?
    Muistaakseni toiselta puolelta vapautetaan visiiri siitä klipsusta ja visiiri irtoaa ylös käännettäessä. Toinen puoli irtoaa kun visiirin laskee ihan alas asti. Asennus päin vastoin.
    Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
  10. #10
    Lainaa (Earthend @ Elo. 30 2007,22:54) kirjoitti
    Lainaa (TinBa @ Elo. 30 2007,22:40) kirjoitti
    Btw, ostin Ti-Techin, ja myyjä pisti kaupassa siihen hopeisen visiirin tilalle. Tänään yritin irrottaa visiiriä, ja toinen puoli lähtikin nätisti siitä klipsusta mikä siellä sivussa on, mutta toisella puolella ei sellaista ollutkaan! Eli, onko se rikki, vai olenko liian tyhmä älyämään niinkin teknistä viritelmää?
    Muistaakseni toiselta puolelta vapautetaan visiiri siitä klipsusta ja visiiri irtoaa ylös käännettäessä. Toinen puoli irtoaa kun visiirin laskee ihan alas asti. Asennus päin vastoin.
    Kiitos, kokeillaan! Oli ikävä ajella tummalla visiirillä vesisateessa pimeällä. :/

    Edit: Näinhän se tosiaan toimi. Kbc:n visiireihin tottuneena tuo oli sanoisinko että jopa mielenkiintoinen ratkaisu! Vähän vaikeuksia oli kiinnilaittamisessa, mutta eiköhän se siitä ajanmyötä ala luonnistumaan.



    Ducati Monster 696 -08
    ex: Cagiva mito -06
  11. #11
    Ainakin omassa Stealthissani visiirin vaihto menee kutakuinkin yllä mainitulla tavalla.
    BMW F650GS / Honda CRF450R

    Kawasaki GPZ500s
    Yamaha TZR 125
    ja liuta mopon raatoja ennen korttia
  12. #12
    juuri näin, GP-Prossa visiirin vaihto kestää about 5 sekuntia...
  13.  
  14. #13
    Tummissa visiireissä ei ole hyväksyntää tieliikenne käyttöön. Siksi niissä oranssi tarra mukana jossa k.o teksti. Ainakin AGV kypärissä näin. Mutta kukas niitä tienpäällä tarkastaa. Niitä minivilkkuja ne kyttää onko e leimaa...



    dama

    X 4 -98
    TRX 500 FE -08
    FAT CAT TR200 -87
    Honda Monkey x 2