Sivu: 6 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 456
Tulokset 151:stä 172:een 172:sta
    Lainaa (Mikez @ Syys. 01 2007,09:06) kirjoitti
    Tuosta vasen hanska ekaks "neuroosista"...

Oiskohan tuota osittain selitettävissä kätisyydellä. Itse aina tulee laitettua huomaamattakin oikea(!) hanska ensiksi. Se vaan menee jotenkin helpommin ekaksi, kun vasenkätinen olen...

Joten tulisiko oikeakätisiltä samaa kans, vai onko tää vaan vasurin lisäneuroosia, heh ;)

M.
    Ei ole kätisyydellä selitettävissä.
    En tiedä miksi niin ja mistä se johtuu mutta aina tulee ensin laitettu oikea hanska kun se on vaan jotenkin helpompi laitaa ja myös jalkineet tulee laitettu samassa järjestyksessä. Niin, siis olen oikea kätinen. ;)
    Se jotenkin tulee selkärangasta että oikea ensin ja siten vasen. Kai se siten siihen "neuroosi" piikkiin voi laitaa.
    Anyway tärkein on että ajokamat on saatu päälle ja pääsee ajamaan.
    "Se joka väitti ettei rahalla saa onnea ja rakkautta oli unohtanut koiranpennut..."
    ----------------------------------------------------------------------------------
    http://www.moottoripyora.org/kuva-al....pos=230
    Lainaa (Skeleton @ Elo. 30 2007,21:10) kirjoitti
    Nyt, kun olen tunnustanut taskujeni koplaamiset ja vilkun katkaimen painelun, tuntuu kuin tänään olisi tätä tapahtunut paljon vähemmän. Olenko parantumassa pakkomielteistä/-liikkeistä? Tämähän on kuin psykiatrilla, luulisin (en ole ollut, mutta TV:ssä nähnyt...) *
    Ite kans olen huomannut nyt parin päivän aikana, että ei ole esiintynyt noita oireita. Tai no, eilen jouduin parkeeraamaan sateen kostuttamalle hiekkaparkkikselle, niin siinä piti hieroa sitä mopoa hieman.
    Viisas pääsee vähemmällä!
    BS... tänään viimeks taskut auki ja vasta valoissa hiffasin - no onneks oli tyhjät ja himassa märät ;)

edit:typo

T
    Jussi
    ---
    "Jääkiekko on raju peli. Osallistumalla peliin pelaaja hyväksyy siihen liittyvän tapaturmavaaran"
    Vetoketjuneuroosi ja onko se kutonen varmasti päällä !
    Honda CBF600S '06 -> Yamaha FZS-1000 '04 -> Suzuki GSX1300R Hayabusa '12
    Vilkunkatkaisijoiden ja sivupeilejen hakeminen myös polkupyörästä ..
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
    Mopoilun vapauden tunteesta tulee nautittua niin, että avopottaa käyttäessä sylkäisee sivulleen esim stop-merkille pysähtyessä. Viime viikolla huono keli pakotti käyttämään umpikypärää. Opittu huono tapa kostautui.
    Tuli mieleen äidin opetus: Älä syljeskele, se on rumaa.
    Joka ikinen kerta liikkeelle lähtiessä on sellanen tunne että onkohan kaikki ok. Sitten tsekataan kypärän hihnat, taskujen vetskarit, housujen lahkeiden kiinnitys, onkohan se sivutuki nyt ylhäällä, onko bensaa, kuulostaako kone jotenkin oudolta, onkohan renkais tarpeeks ilmaa, millon viimeks rasvasin ketjut, tod.näk olen unohtanu jotain mut anti olla ja menoks!
    Ajonaikaisina neurooseina vilkun katkaisija, 1. ja 6.vaihde, kypärän tuuletusräppänöiden säätäminen.
    Tuntien kuluttua jossain hienojen mutkateiden päässä kahvilassa huomaa unohtaneensa lompuukin toisen takin taskuun.
    "You Meet the Nicest People on a Honda"
    Lainaa (Mikez @ Syys. 01 2007,09:06) kirjoitti
    Tuosta vasen hanska ekaks "neuroosista"...

Oiskohan tuota osittain selitettävissä kätisyydellä.
    Itsellä tuo johtuu kellosta. Kello on vasemmassa ranteessa, ja vaikkei kloku mikään 48 mm Panerai olekaan, niin se hanska on helpointa ohjata oikeaan asentoon oikean käden paljailla sormilla.

Siksi vasen hanska aina ensin.
    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
    Oikea saapas ekana ja hanskat päinvastoin, eli vasen ensin. Joskus hätäpäissäni laitoin oikean hanskan ensin, niin poishan se piti sitten riisua ja alkaa homma alusta
    Don't argue with idiots, they'll drag you down to their level and beat you with experience.
    Lainaa (ookirak @ Syys. 02 2007,09:31) kirjoitti
    Mopoilun vapauden tunteesta tulee nautittua niin, että avopottaa käyttäessä sylkäisee sivulleen esim stop-merkille pysähtyessä. Viime viikolla huono keli pakotti käyttämään umpikypärää. Opittu huono tapa kostautui.
    Tuli mieleen äidin opetus: Älä syljeskele, se on rumaa.
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
    Lainaa (juike1 @ Elo. 24 2007,14:16) kirjoitti
    Sen pohjalta ajattelin aloittaa tänne Yleiselle puolelle ihan oman ketjun aiheesta pakkomielteet yms. Lähinnä moottoripyöriin & niillä ajamiseen liittyvät pakkomielteiset touhut hakusessa, mutta muistakin saa (ja pitää) kertoilla niin saadaan naureskella!
    )
    Vaimokkeen ikuinen huoli siitä, et pysyykö se nyt varmasti pystyssä mistä lie moisen kammon saanut.

Niin tuo kysymys kuuluu jok ikinen kerta ku mopotia parkkeerataan.
    Piti aivan tarkentaa
    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
    Aina laitan niin vasemman hanskan ennen oikeaa kuin vasemman ajokengänkin jalkaan ennen oikeaa. Johtunee siitä, että olen valinnut muutoinkin tuon left hand pathin kuljettavakseni
    1000RR Fireblade HRC Repsol 2007
    Left Hand Path
    Seiskavaihdetta tulee maantiellä jatkuvasti etsittyä.
    Kawasaki Z750 '07, Suzuki GSX-R 1000 k7.
    Tänä aamuna yritin hoidella pukemishomman mahd. luontevasti, samalla itseäni tiukasti tarkkaillen Ajopöksyihin sujahti ekana oikea koipi, ja samaten ajokenkä meni ekana oikeaan jalkaan. Kädet menee takin hihoihin kutakuinkin samanaikaisesti, takin pukeminen tyylillä "takki suorille käsille, kädet hihoihin ja painovoima hoitaa loput". Hanskojen pukemista oon seuraillu jo jonkin aikaa , ja useemmin menee vasuri eka, mut aika useesti meinaa mennä oikea ihan väkisin ekana, eli tuohon ei sit liene rutiinia tullu...

(Tänä aamuna muuten en painellu vilkun katkaisijaa yhtään kertaa suotta... )
    Ninja forever, man!
    Hei,

Tällainen juttu tuli mieleen. Yksi kaveri sanoi kuulleensa kaveriltaan, että moottori pitäisi sammuttaa siitä punaisesta napista eikä avaimesta. Itse olen aina sammuttanut avaimesta. Menee kuulemma vauhtipyörä paskaksi...

Itse en ole hirveästi ajatelut asiaa, mutta luulen että molemmista tavoista seuraa ainoastaan se, että sytytysvirta katkeaa ja moottori sitten sammuu. Toisekseen luulisi käyttöohjekirjassa olevan mainittu asiasta, jos olisi tärkeä. Ja kolmanneksi luulisi insinöörien suunnitelleen moottorin osat niin kestäviksi, et kestää minkälaisen sammuttamisen vaan, kun kerta kestää yli 10k kierroksiakin helposti.

Lisäksi tuosta johtuen olen pari kertaa miettinyt minuutin verran, et miksei lähde pyörä käyntiin. Mittaristossa lukee vaan "CHECK". Kerran meinasin jo lähtee sanomaan, et nyt on pyörä rikki, mut onneksi huomasin sitten, et sammutusnappi se vaan oli pohjassa.

Myös jos pyörä on pysäköitynä sillein, et vasemmalla puolella on katukiveys pyörän tasoa korkeammalla siten, että pyörän päälle noustessa vasen jalka tulee siihen kiveyksen päälle, niin monesti jää se sivujalka alas ja sitten tulee ihmeteltyä, et mikä on kun ei käynnisty.

Lainaa (-lauri- @ Syys. 04 2007,11:38) kirjoitti
    Hei,

Tällainen juttu tuli mieleen. Yksi kaveri sanoi kuulleensa kaveriltaan, että moottori pitäisi sammuttaa siitä punaisesta napista eikä avaimesta. Itse olen aina sammuttanut avaimesta. Menee kuulemma vauhtipyörä paskaksi...
    Hei!

Sano sun kaverin kaverille, että se puhuu täyttä paskaa.

T. Myös jonkun kaverin kaveri.
    Truth, Knowledge, Knackered Sliders
    En mäkään ymmärrä sellasia, jotka tappokatkasimesta sammuttaa. Sitten tulee paineltua turhaan starttia, ja ihmeteltyä, mikä s****na siihen nyt tuli??? Vilkkuneuroosi ja 7-vaihde rulaa...
    Moon oikias, sinoot vääräs - Moomma oikias, tootta vääräs...
    Opinions are like assholes, everybody got one.
    Honda XL 125 R -82 --> Kawasaki Z 650 -77 --> Honda CM 400 T -84 --> Honda NTV 650 Revere -90 --> Triumph Thunderbird 900 -00 --> Triumph Tiger 955i -05
    Yksi kaveri sanoi kuulleensa kaveriltaan, että moottori pitäisi sammuttaa siitä punaisesta napista eikä avaimesta. Itse olen aina sammuttanut avaimesta. Menee kuulemma vauhtipyörä paskaksi...
    Ihan samalla tavalla se motti pysähtyy, sammutti sen kummasta tahansa. Jos et usko niin kokeile molempia tapoja peräkkäin ja kuullostele antaako motti erilaiset sävelet pysähtyessään

Mulle on jostain sellanen käsitys pesiytyny että se tappokatkaisin on enemmänkin vähän niinku "hätäkatkaisin". Ja uudemmissa pyörissä tietty sillonkin hyötyä kyseisestä katkaisijasta jos jostain syystä tarvii pitää virrat päällä ilman että mylly jauhaa, niin ei bensapumppu mölyä suotta kun on katkaisin offilla. Ja ihan kun oisin jopa pyörän manuaalistakin bongannu jotain sen suuntaista että ensisijaisesti pyörä pitäis sammuttaa avaimesta, eikä siitä katkaisijasta... Mut loppujen lopuks taitaa olla yks vitun maku kummasta sammuttaa.
    Ninja forever, man!
    Lainaa (Athene @ Syys. 02 2007,09:22) kirjoitti
    Vilkunkatkaisijoiden ja sivupeilejen hakeminen myös polkupyörästä ..
    jaajuu... tätä tapahtuu myös. Kilikellolla olen muutaman kerran koittanu laittaa vilkkua päälle fillarissa, mut ei se mee??
    ***En tienny pienenä kuin hauskaa on isona***
    Hei,

Kaikkee sitä kuuleekin...
    Hidas ollakseen nopea.

Suzuki GSX-R 1000 K6
    No tulee itekkin räplättyä vilkkukatkaisiaa useasti. Monesti olen nauranut itselleni radalla ajessa kun sielläki sitä vilkkua pitää ottaa pois päältä
    Hidas ollakseen nopea.

Suzuki GSX-R 1000 K6
  22.  
    No just toi aina yllättää ja huvittaa että joka kerta kun on pyörää käännetty niin oikaistessa kuuluu vilkku palauttaa, vaikka vain mutka kyseessä! Hauska kuulla että radallakin... aika tiuhaan käy sitten peukalo napilla
    Mutta mieluummin turha refleksi kuin turha vilkutus
    Entinen singeristi ja ompeluseuran kukkahattutäti,
    nykyinen Bee-Äm-Wee -ämmä (F650GS -04)
Sivu: 6 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 456