Sivu: 3 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 172:sta
    Kyllähän noita löytyy
    -vetskarit
    -lompakon ja kännyn tarkastus taskuista
    -vasen hanska ensin, kerran jopa alottanut lähdön uudestaan kun meni väärin
    ex CBR 600 '05
    Yamaha YZF-R6 ´02 ratalelu
    - Vetoketjut, vetoketjut.... Kylvin kerran taskun sisutan pitkin piennarta - siitä se alko.
    - 7. vaihde - joo sattuu sillon tällön
    - Vilkku ei kovin usein, mutta taipumus on tunnustan ;)
    T
    Jussi
    ---
    "Jääkiekko on raju peli. Osallistumalla peliin pelaaja hyväksyy siihen liittyvän tapaturmavaaran"
    Oma rituaali valoissa menee aina samalla kaavalla:
    vasen rintatasku: lompakko ...ok
    oikea rintatasku: kännykkä.... ok
    ylänappi ja vetskari kiinni.... ok
    vyötärön solki kiinni.... ok.

Vieressä olijalle tää näyttää siltä, että meikä tekee ristinmerkkiä joka risteyksessä!

+ nää vilkun räpläykset ja vaihde jutut ajossa.
    Ajuri ei sääennusteita kattele!
    Silloin kun ajetaan miekkosen kansa yhdessä minä edessä ja hän perässä niin aina tulee tarkistettu että miekkonen varmasti pysyy perässä. Vaikka näen pelkällä vilkaisulla peileihin mitä takana tapahtuu niin aina pitää tarkistaa että hän varmasti tulee perässä eikä on jossain ojassa tai ties missä. Miksi niin en tiedä.

Sekä ne muut "oireet"
    -ajovalot on varmasti päällä
    -vilku pois päältä
    -sivujalka
    -kenties sinivuokot jossain kukkii
    -jospa se seitsemäs vaihde sieltä löytyisi

"Se joka väitti ettei rahalla saa onnea ja rakkautta oli unohtanut koiranpennut..."
    ----------------------------------------------------------------------------------
    http://www.moottoripyora.org/kuva-al....pos=230
    ei ole kutosta löytyny sitä vilkku nappulaa räplätessä
    Suzuki rg125R
    Kawasaki gpx600R Ninja
    Kawasaki ZX9R Ninja
    Yamaha YZF1000R Thunderace
    Suzuki 1300R hayabusa
    Ehkä seuraavaksi kawasaki *
    Lainaa (kumiankka @ Elo. 24 2007,21:47) kirjoitti
    Ookko uskaltanut kokeilla? Mä en!!!!
    En oo. Mut jos taivas putoaa niskaan, niin tiiätte et mä kokeilin..
    Vähän noloo, mut jos mä huomaan et oon laittamassa ensimmäiseks väärää eli oikeaa hanskaa, mä riisun sen ja laitan ekaks sen vasemman..

Edit: Ja sit puhutaan mopoilun tuomasta vapaudesta. Paskat, mihinkään muuhun mulla ei liity yhtä paljon rituaaleja, neurooseja ja pakkomielteitä, -oireita ja - liikkeitä

Lainaa (Jättiläinen @ Elo. 25 2007,00:31) kirjoitti
    En oo. Mut jos taivas putoaa niskaan, niin tiätte et mä kokeilin..
    Vähän noloo, mut jos mä huomaan et oon laittamassa ensimmäiseks väärää eli oikeaa hanskaa, mä riisun sen ja laitan ekaks sen vasemman..
    Ei oo helppoo sullakaan..
    <span style='color:#650D10'>R6Raato </span>
    Vilkun kytkin, onko varmasti kutonen, kytkin kahva, vetoketjut taskut ja repun, pitemmällä reissulla onko tavarat kyydissä, onko kypärän hihna varmasti kiinni, kyprän ilma räppänät, takin tuuletus aukot, ryypyn vipu, rippimittarin tarkkailu (riittääkö bensa), peileihin vilkuilu, vasen hansa ensin käteen, "onko tuo poliisi vai valkoinen ransitti"... jne...

mahtava lukee tätä topikkii

Pärrä ja kortti on ollut kolmisen viikkoa, ja joitain pakko-oireita on jo päässyt kehittymään. ;)

- Se perinteinen vilkun tarkkailu (tosin korttia ajaessa kehuja tuli kun ei kertaakaan unehtunut vilkku päälle,heh)
    - Lompakon mukana pysyminen reisitaskussa.
    - 7. vaihteen etsintä

Toistaiseksi ei vielä muuta, mutta eipä tässä "alalla" vielä pitkään ole kerinnyt ollakaan.

M.
    Taskuja koitellaan, onko vetskarit kiinni ja lompakko mukana..
    Jos tavararulla on takapenkillä, niin pitää peileistä vilkuilla onko se vielä kyydissä.
    Pyörän ääniä tulee jatkuvasti kuunneltua että mitä kaikkea "ylimääräistä" sieltä tällä kertaa kuuluu
    Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
    0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
    Lainaa (PikkuNiilo @ Elo. 24 2007,14:41) kirjoitti
    Lainaa (juike1 @ Elo. 24 2007,14:16) kirjoitti
    ...Eli siis vaikka jengakellon lukeman perusteella, tai ihan muuten vaan, voi olla ihan varma että on kutosvaihde silmässä, ni silti vaan pitää aina kokeilla että oliko nyt varmasti kutonen silmässä!...
    Minä oon *vuosia etsinyt ajon aikana sitä kutosvaihdetta... Ei oo vieläkään löytynyt *
    Mää olen ettiny jopa 5. vaihdetta useesti *
    Enkä oo sitäkään löytäny *

* Kawasaki VN 1700 Classic Tourer *
    * * * * * ** * * -Iso Wäinö-
    Lainaa (Jättiläinen @ Elo. 25 2007,00:31) kirjoitti
    Aamen! *
    FJR
    "Dorkat eivät ikinä vanhene" - REMU
    Helvetin hienoa nähdä, ettei ole ainoa ryypyn ja vilkunpalauttimen räplääjä. Samoin on tuttua testata, että onko isoin (5.) pykälä päällä vai ei. Tai oikeastaan vitosen kyllä erottaa, mutta 3. vai 4. on TRX:ssä vähän vaikeampaa. Lisänä on tullut tavaksi kerran pari lenkin aikana koittaa, että onhan takaluukun kansi (eli takaistuin) paikoillaan. En kyllä itsekään tajua miksi... *

EDIT: Hitto, pari viestiä luin ketjusta lisää ja pari juttua lisää, eli tuo vetoketjujen hinkkaus ja jalalle laittaessa kokeilu. Sitten täytyy vielä katsoa, kun laittaa tankolukkoon, ettei ole mennyt siihen asentoon jossa parkit syttyy. Valojenkin päälläolo pitää pari kertaa ajossa vielä varmistaa.

Tästä saa kyllä sen kuvan, etten tee muuta kuin tarkistelen erinäisiä asioita.

Retired
    Mitä jos on jo vaihteennäyttö ja on jo 6. silmässä ja vielä yrittää löytää jotakin
    Tapeilta paitsi kaffe paussit.
    Täällä ihan tuttua kans etsiä sitä ylimääräistä vaihdetta, alkaa väillä ottaa oikesti päähän, että ei ostaa laskea kuuteen
    Triumph Daytona 675 -08
    Lainaa (Annuska @ Elo. 24 2007,19:57) kirjoitti
    Muhun on kosmiset voimat vaikuttaneet niin, että taitaa ajohanskoissa aika usein mennä toi oikee hanska ekana käteen.. Apua, mitäköhän mulle nyt käy?! *
    Tee HETI parannus, niin saatat vielä pelastua. *
    FJR
    "Dorkat eivät ikinä vanhene" - REMU
    Nuo lompakko ja avaintaskun vetoketjujen tarkastukset on tuttua juttua, mutta olenko ainut jolla on perälaukkuneuroosi?

Mulle on kerran käynyt niin, että perälaukku on ollut ns. hilkulla pudota - ja tästähän on seurannut jokaisen isomman töyssyn jälkeen alkava laukkujen "kuikuilu", ettei vaan olisi pudonnut tai sivulaukku auennut.
    Yömaha FJR - hirmuinen matkapeli
    1. Palaako kojelaudassa ylimääräisiä varoitusvaloja.
    2. Vilkkupainikkeen hiplaus.
    3. Avaimenperän asennon tarkistus. (Eihän naarmuta)
    4. Yhtäkkinen havahtuminen että 'missä mä oon ja mihin olin menossa?' (Huolestuttavaa)
    What's the difference between Buell and your wife?
    After two years Buell still sucks...
    Lainaa (ennu @ Elo. 24 2007,15:03) kirjoitti
    Lainaa (Godfather @ Elo. 24 2007,14:29) kirjoitti
    Jokaisen pysähdyksen jälkeen täytyy tarkastella kaikki vetoketjut, että onko kiinni. Ja jokainen vetoketju, vaikka 100 varmasti tietää, ettei ole ko. taskun vetoketjua avannut.
    +1

Aina kun jätän pyörän parkkiin, tarkistan pariin kolmeen kertaan että on varmasti kunnolla jalalla. Pari kertaa nykäisen kokeillakseni, että pysyykö se nyt pystyssä ja vielä silmämääräinen arviointi, että onhan se nyt siinä tarpeeksi tukevasti. Ja silti aina välillä jää hetkeksi viereen seisomaan, kuin odottaen että se siitä kaatuu *
    +1
    Lainaa (kumiankka @ Elo. 25 2007,09:45) kirjoitti
    Lainaa (Annuska @ Elo. 24 2007,19:57) kirjoitti
    Muhun on kosmiset voimat vaikuttaneet niin, että taitaa ajohanskoissa aika usein mennä toi oikee hanska ekana käteen.. Apua, mitäköhän mulle nyt käy?! *
    Tee HETI parannus, niin saatat vielä pelastua. *
    Taitaa mennä se oikee hanska ensin sen takia, että vasemmassa kuminauha on löystynyt ja siten se on myös helpompi saada laitettua käteen viimeisenä..

Uudet hanskat on kyllä jo hankintalistalla. Ehkä niiden myötä tuo kosminen tasapainokin tasautuu minunkin kohdallani! *
    Kännykän mukana olo on aina tarkistettava liikennevaloissa. Kännykkääni pidän tietenkin povitaskussa, joten tarve aiheuttaa sen, että hipelöin omaa rintavarustustani paksun nahkatakin läpi reippaanpuoleisesti. Pari kertaa tullut mietittyä että näkiköhän kukaan, ja mitäköhän ajattelee...
    - Vain hitailla on kiire -

Tunnus suljettu
    Liittyi May 2005
    Kirkkonummi
    Lainaa (Minzi @ Elo. 25 2007,13:33) kirjoitti
    Kännykän mukana olo on aina tarkistettava liikennevaloissa. Kännykkääni pidän tietenkin povitaskussa, joten tarve aiheuttaa sen, että hipelöin omaa rintavarustustani paksun nahkatakin läpi reippaanpuoleisesti. Pari kertaa tullut mietittyä että näkiköhän kukaan, ja mitäköhän ajattelee... *
    "huutonauru" ja tuolilta putoaminen.

ja tarkennukseksi: Minzi, ei pahalla

edit: itsesuojeluvaisto heräsi, hetkeksi.

Tutun kuuloisia neurooseja (vilkkut vaihteets etc.). Oon huomannut että myös satunnaisesti polkupyöräillessä kärsii myöskin noista mopoilusta selkärankaan jänneistä asioista mm. vilkkua on kokoajan vasemmalla kädellä käyttävinään, eikä se jarru löydykkään sieltä mistä pitäisa ja poliisin nähdessä kelaa heti sydän pamppailen paljo oli lasissa, tarvisko lähtee haneen... että sillei
    - Almost legal but 110% fun! -
    Honda CBR600F '89 -> Yamaha YZF-1000R '00 -> Kawasaki ZX-10R '05 (MCN: "The psycho C-model Kawasaki ZX-10R of 2004/05") -> R.I.P.
    Vilkun katkaisijan säännöllinen naputtaminen.

Parkiin ajettuna, onko avaimet mukana vai virtalukossa.

Näistä vaivaa ihan tarpeeksi yhdelle sällille *

Kuljettajaksi todettiin paikallinen toimeton sekatyömies.

BMW F900R K23
    BMW K1300S K15
    BMW Nine T Pure K17
    BMW K1300S K14
    Suzuki GSX-R 1000 K9
    Honda CB 1000R K8
    Suzuki GSR 600 K6
    Vetoketju ja vaihdesyndrooma löytyy täältäkin

Ihan pimeetä kun tarvii roplata niitä taskujen vetoketjuja moneen kertaan kun ei tyhmä pää usko että ne oli kiinni jo viime kokeilulla.
    -KTM exc 250 sd -09-
    Vilkkunappulaa törkitään,isompaa vaihdetta haetaan,onko se lompuuki varmaan tankkilaukussa..ja onko sen vetskat kiinni. :tomaatti:Sitten vielä esim tankilta lähtiessä vasemmalla jalalla helvetinmoista haromista,kai se sivujalka on sentään yläasennossa
    Lainaa (Miq @ Elo. 25 2007,15:24) kirjoitti
    Oon huomannut että myös satunnaisesti polkupyöräillessä kärsii myöskin noista mopoilusta selkärankaan jänneistä asioista mm. vilkkua on kokoajan vasemmalla kädellä käyttävinään, eikä se jarru löydykkään sieltä mistä pitäisi
    +1

Kovasti ihmettelin pyöräillessäni, miksen näe taakseni. -> Jopossa ei ole sivupeilejä...

Ja vaihdesyndrooma löytyy täältäkin.
    Lainaa (Bren @ Elo. 25 2007,19:16) kirjoitti
    Kovasti ihmettelin pyöräillessäni, miksen näe taakseni. -> Jopossa ei ole sivupeilejä...
    Niinpä...

Moniko yrittää tarkkailla sivupeilejä kävellessään?
    Mukava ku pukama...eiku mukana

Mei tö iiköls SKRIIM!

The Mocamaster

Koska kortti ja leipä
  30.  
    Lainaa (juike1 @ Elo. 24 2007,15:30) kirjoitti
    Lainaa (MattiR @ Elo. 24 2007,15:24) kirjoitti
    * Vilkun katkaisimen jatkuvaa painelua ... joskus tuli oikein peukku kipeäksi ..
    Ja minä kun luulin, että se oli mulla vain aloittelijan epävarmuutta

asiasta. Kiitos, pelastitte päiväni
    Vaikka kaikki muu vaihtuisi niin suzuki säilyy.

Suzuki Intruder c800, 2007
    In memorian suzuki GSX-R 600, k7
Sivu: 3 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen