Tulokset 1:stä 3:een 3:sta
    mulle kanssa tuli tomtom raider mutta eikö ääntä saa muuten kuulumaan kuin sen kuulukkeen kautta ja en saa siihen kuulukkeeseen sitä bluetooth yhteyttä neuvokaa tyhmää en tosiaa ole hyvä näissä asioissa
    Tota - etkös saanut ohjeita gaattorin mukana? Ulkomuistista (parin vuoden takaa) meni jotenkin niin, että järjestelmäasetusvalikon kautta pistetään gaattori parittelumoodiin, sitten painetaan BT-mötikän käynnistys-/sammutusnappia niin kauan, että alkaa vilkkua vuorotellen vihreää ja punaista. Sitten vaan toimitaan gaattorin ohjeiden mukaan. Äänen saat tuosta häkkyrästä ulos periaatteessa millä hyvänsä BlueTooth HF-vekottimella (Jabra, SuperTooth tmv.) Itse olen käyttänyt SuperToothia. Kuitenkin - kuten missä hyvänsä Bluetooth-laitteessa, yhteensopivuus kannattaa varmistaa, ennenkuin moisen ostaa.
    <p>2002-2014</p>
  3.  
    TomTomin Päävalikosta Muuta määrityksiä -> Liitä kuulokkeeseen ja sitten tarkkailet ruudun ohjeita.

Kun aloitat, niin katso ettei kuulokkeessa ole virta päällä. Ohjeet olettavat, että ei ole, joten neuvonta sisältää tämänkin vaiheen.

Niin, ja lataa akku ensin molemmista täyteen.
    Kannatti herätä.
    Hypermotard 950