Sivu: 6 / 16:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 45678 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 151:stä 180:een 477:sta
  1. #151
    Lainaa (antti75 @ Helmi. 15 2010,18:06) kirjoitti
    mp mesta joensuusta tilas osat ja niputti koneen läjään ! en tiedä mistä ne tilas männänrenkaat ja muutaman kiertokangen laakerin !
    Joo, löysinkin jo laakerit MP-Palvelusta Helsingistä, ja sieltä löytyy myös nuo männänrenkaat..
    ZXR 750 H1
  2. #152
    Onkos kukaan lisännyt potkua omaan ZXR750 J malliin käyttämällä osia esim. K tai L mallista tai ZX7R? Onko tällä foorumilla joku pelle peloton tehny tuota zxrwebissäkin esitettyä 95-97 9R tekniikanvaihtoa? Lähinnä kuitenkin kiinnostaa mistä malleista tuohon omaan J malliin osia voisi hyödyntää.
    BMW K75S 1988 Saksalaisen laatikkomuotoilun huippua
  3. #153
    Kuten sanoit, L,K,M ja 9R B mallin osia voit hyödyntää...7R osat ei käy koska moottori uudistui käytännössä täysin ja osat ei oo keskenään vaihtokelpoisia. Järkevin (halvin) vaihtoehto olis varmaan laittaa L mallin nokat, männät & kansi niin saisit "täystehoisen" koneestasi. Nuohan on käytännössä samat kuin K eli tupla R mallissa. Ysin padalla sais tietysti eniten potkua ja ennenkaikkea vääntöä reilusti lisää, houkuttelis kovasti vaihtaa tuohon omaan 7R:ään myös mutta budjetti ei anna myöten.
    Kawasaki ZX7R -01

    * * * * "everyone loves you when you are dead..."
  4. #154
    Omaan J-mallin Kawaan on ollut tarkoitus tehdä tuo 9r-konversio, taitaa uuden kopterilain myötä olla jopa melkein laillinenkin...

    En ole vain päässyt yhteisymmärrykseen konekauppiaan kanssa hinnasta, tai hinta voisi olla kohdallaan jos saisi sytkäboksin ja kaasarit mukaan. Pitää vielä Ruotsista kysellä syksyllä.

    Jarrut pitäisi päivittää ensiksi 2000-luvulle, olisiko se sitten tuo webzxr-sivustolla mainittu k1/k2-hayabusa konversio?
    Favorite position? Pole position!
  5. #155
    Lainaa (Miki_Moon @ Maalis. 14 2010,20:00) kirjoitti
    Jarrut pitäisi päivittää ensiksi 2000-luvulle, olisiko se sitten tuo webzxr-sivustolla mainittu k1/k2-hayabusa konversio?
    7R ownersclubilla on moni vaihtanut just noihin ja Banditin jarruhin. 10R:n jarruja on myös laitettu jonkin verran, eBaysta saa noin 100$ hintaan alumiiniset sovitepalat.
    Kawasaki ZX7R -01

    * * * * "everyone loves you when you are dead..."
  6. #156
    Yksi L kone kokonaisena olisi tiedossa. Aika vähissä tuntuu olevan koneosat, ainakin silloin kun niitä tarvis. Tai tarvis ja tarvis mutta kyllähän pyörän täystehoinen pitää olla, -20 pollea on iso asia
    BMW K75S 1988 Saksalaisen laatikkomuotoilun huippua
  7. #157
    Lainaa (Miki_Moon @ Maalis. 14 2010,20:00) kirjoitti
    Omaan J-mallin Kawaan on ollut tarkoitus tehdä tuo 9r-konversio, taitaa uuden kopterilain myötä olla jopa melkein laillinenkin... *

    En ole vain päässyt yhteisymmärrykseen konekauppiaan kanssa hinnasta, tai hinta voisi olla kohdallaan jos saisi sytkäboksin ja kaasarit mukaan. Pitää vielä Ruotsista kysellä syksyllä.

    Jarrut pitäisi päivittää ensiksi 2000-luvulle, olisiko se sitten tuo webzxr-sivustolla mainittu k1/k2-hayabusa konversio?
    Ilmoittelehan kun projekti etenee.
    BMW K75S 1988 Saksalaisen laatikkomuotoilun huippua
  8. #158
    Tarvis varmistusta että onko K mallin kone,kuulemma pitäis olla? Tämmönen on motin valmistenumero: ZX750JE011846
    BMW K75S 1988 Saksalaisen laatikkomuotoilun huippua
  9. #159
    Lainaa (jako76 @ Maalis. 31 2010,19:59) kirjoitti
    Tarvis varmistusta että onko K mallin kone,kuulemma pitäis olla? Tämmönen on motin valmistenumero: ZX750JE011846
    Ei pysty valitettavasti auttaan tuon avulla. Ootko kysynyt Sumekolta? Sieltä varmaan osaavat kertoa. Jotenkin vaan tuntuu että j tuossa numerosarjassa viittais j-malliin mutta tämä on toki pelkkää mutuilua...
    Kawasaki ZX7R -01

    * * * * "everyone loves you when you are dead..."
  10. #160
    Pistin postia sumekolle ja webzxr jampalle mutta ei ole vielä mitään kuulunut. Mitään ulkoisia tunnistettavia piirteitä ei taida olla? Haynesmanuaalikaan ei näköjään tarjoa mitään käyttökelpoista.
    BMW K75S 1988 Saksalaisen laatikkomuotoilun huippua
  11. #161
    Tossa yks kuva K:n koneesta, en tiedä onko apua. Muutaman kopan pitäis olla magnesiumia, en nyt taas muista et mitkä...

    Kuva
    Kawasaki ZX7R -01

    * * * * "everyone loves you when you are dead..."
  12. #162
    osaisiko joku auttaa! pesin pyöräni tuossa joulun pyhinä, jätin lämpimään talliin lepäilemään ja nytten kun yks päivä olin menos lyömään tulille niin heti ku vääns virrat päälle niin kierroslukumittari pomppas 8tonniin. kun starttas niin löi vaan kauheeta liekkiä putkesta ! hetken kun olin startannut niin lakkas antamasta kipinää ja pensapumppukin sammui, ja akussa silti piisaisi komeasti virta, johdot olen käynyt läpi ja liittimet ne on ok. voisiko syttyboksi mennä tollai rikki? kiitoksia vastanneille!
    greeniä!
  13. #163
    Tuli nyt hommattua tämä oletettu K kone. Mites muuten, oliko L tai K mallissa jotkut heavyduty tai tupla venajouset? Oottako kuinka tutkiskelleet nokkienne kuntoa? Löytyykö kulumaa ja syöpymää? Enemmän taitaa näitä esiinyä imunokassa. Onkohan tämä kuinka yleistä? Aiemmin tilaamissani K nokissa ja vanhassa J koneen nokissa ja tässä K koneen nokissa ja lähinnä imupuolella esiintyy jonkin asteista kulumaa/syöpymää.
    BMW K75S 1988 Saksalaisen laatikkomuotoilun huippua
  14. #164
    Lainaa (jako76 @ Huhti. 11 2010,17:26) kirjoitti
    Tuli nyt hommattua tämä oletettu K kone. Mites muuten, oliko L tai K mallissa jotkut heavyduty tai tupla venajouset? Oottako kuinka tutkiskelleet nokkienne kuntoa? Löytyykö kulumaa ja syöpymää? Enemmän taitaa näitä esiinyä imunokassa. Onkohan tämä kuinka yleistä? Aiemmin tilaamissani K nokissa ja vanhassa J koneen nokissa ja tässä K koneen nokissa ja lähinnä imupuolella esiintyy jonkin asteista kulumaa/syöpymää.
    K:n koneessa on muistaakseni tuplajouset? Vannomaan en mene. Omassa ex-L mallissa oli myös pientä "syöpymää" imunokassa mut ei mitenkään vaarallisen paljoa, paikallisen mp-liikkeen mekaanikko tuumasi että hanaa vain...
    Kawasaki ZX7R -01

    * * * * "everyone loves you when you are dead..."
  15. #165
    Ei jumaliste, paikallinen kawapaja ei saanut tuohon moottorin valmistekoodiin selvyyttä ja Sumeko ei vastaa puhelimeen...
    BMW K75S 1988 Saksalaisen laatikkomuotoilun huippua
  16. #166
    Lainaa (jako76 @ Maalis. 31 2010,19:59) kirjoitti
    Tarvis varmistusta että onko K mallin kone,kuulemma pitäis olla? Tämmönen on motin valmistenumero: ZX750JE011846
    Kylläpä tuo K mallin koodi on, kävin äsken ettimässä oman K koneen valmistekoodin, tällainen löytyi ZX750JE000481.
  17. #167
    Lainaa (Wez @ Huhti. 13 2010,19:54) kirjoitti
    Lainaa (jako76 @ Maalis. 31 2010,19:59) kirjoitti
    Tarvis varmistusta että onko K mallin kone,kuulemma pitäis olla? Tämmönen on motin valmistenumero: ZX750JE011846
    Kylläpä tuo K mallin koodi on, kävin äsken ettimässä oman K koneen valmistekoodin, tällainen löytyi ZX750JE000481.
    Ok. Vielä vaan arveluttaa koska venat ei ole tuplajousilla,tai ainakaan minä nähnyt vaikka kuinka tiirailin. Haynes manuaali sanoo esim. "remove inner valvesprings except J model". Noh,lisää tietoutta tulollaan lähipäivinä mutta kiitos tiedosta.
    BMW K75S 1988 Saksalaisen laatikkomuotoilun huippua
  18. #168
    Sumekolta asiaa tiedusteltu ja sielläkään ei osattu auttaa, muutakuin että pohdinnan jälkeen arvelivat olevan J kone. Että näin.... Nyt vaan mopo kasaan ja ruvetaan sivusilmällä kattelemaan 9R konetta.



    BMW K75S 1988 Saksalaisen laatikkomuotoilun huippua
  19. #169
    Onko kenelläkään tietoa mistä saa ajovalojen releitä? Kyljessä on merkintä 056700-5260. Tuollaisia en ole ainakaan löytänyt Suomesta...

    Pyörähän on vm -92
  20. #170
    Oisko kellään tietoa ZXR 750 L-mallin ja ZX-9R vm. -95 kaasareiden eroista?
    ZXR750 -93 @ ZX-9R -95
  21. #171
    Lainaa (Mergon @ Huhti. 19 2010,14:36) kirjoitti
    Oisko kellään tietoa ZXR 750 L-mallin ja ZX-9R vm. -95 kaasareiden eroista? *
    Molemmissa Keihin CVK:t, zxr750 38mm zx9r 40mm. En nyt muista oliko sovitteissa eroa noiden välillä, zx7r:ään ei ainakaan käy ysin kaasarit suoraan (joutuu modaamaan ilmanputsarikoteloa).
    Kawasaki ZX7R -01

    * * * * "everyone loves you when you are dead..."
  22. #172
    Lainaa (jukepoksi @ Huhti. 20 2010,10:40) kirjoitti
    Lainaa (Mergon @ Huhti. 19 2010,14:36) kirjoitti
    Oisko kellään tietoa ZXR 750 L-mallin ja ZX-9R vm. -95 kaasareiden eroista? *
    Molemmissa Keihin CVK:t, zxr750 38mm zx9r 40mm. En nyt muista oliko sovitteissa eroa noiden välillä, zx7r:ään ei ainakaan käy ysin kaasarit suoraan (joutuu modaamaan ilmanputsarikoteloa).
    Kiitän vastauksesta. Sovitteet on samat, koskapa mun 9R:n konetta ruokkii näköjään ZXR-750:n kaasarit.
    ZXR750 -93 @ ZX-9R -95
  23. #173
    Lainaa (Mergon @ Huhti. 20 2010,10:54) kirjoitti
    Lainaa (jukepoksi @ Huhti. 20 2010,10:40) kirjoitti
    Lainaa (Mergon @ Huhti. 19 2010,14:36) kirjoitti
    Oisko kellään tietoa ZXR 750 L-mallin ja ZX-9R vm. -95 kaasareiden eroista? *
    Molemmissa Keihin CVK:t, zxr750 38mm zx9r 40mm. En nyt muista oliko sovitteissa eroa noiden välillä, zx7r:ään ei ainakaan käy ysin kaasarit suoraan (joutuu modaamaan ilmanputsarikoteloa).
    Kiitän vastauksesta. Sovitteet on samat, koskapa mun 9R:n konetta ruokkii näköjään ZXR-750:n kaasarit.
    Aivan...750 kaasareilla enemmän vääntöä, ysin kaasareilla vähän enemmän huipputehoa.
    Kawasaki ZX7R -01

    * * * * "everyone loves you when you are dead..."
  24. #174
    Mistähän löytäisi keihin fcr kaasareihin korjaussarjaa?
    BMW K75S 1988 Saksalaisen laatikkomuotoilun huippua
  25. #175
    Ja toinen asia. On taas tulossa kaikenlaista jännää osaa yläkertaan niin oottako kannen irroituksen yhteydessä uusinu sylinteriryhmän ja lohkon välistä peltitiivistettä? Siinähän samalla pustais männät karstasta. Entäs kannenpultit,meneekö aina vaihtoon?
    BMW K75S 1988 Saksalaisen laatikkomuotoilun huippua
  26. #176
    Kannentiiviste on hyvä uusia heti kun on auki, muuten arvuutellaan seuraavaksi kun jäähdytysneste kuplii/haisee bensalla jne.

    Kannenpultteja ei tarvitse uusia, jos eivät ole rikki/hukuksissa *

    EDIT: Katsos kun minä oikoluin vähän tuota sinun viestiäsi, ehän siinä mitään kannentiiveistä höpötettykään...



    Favorite position? Pole position!
  27. #177
    Kannentiivisteen vaihto on itsestäänselvyys. Kylläpähän mä sylttyryhmän tiivisteen jätän vaihtamatta ja mäntien päältä putsaan mitä saa ja homma sillä selvä.
    BMW K75S 1988 Saksalaisen laatikkomuotoilun huippua
  28. #178
    Tulenpas sotkemaan lautaa kuvilla, ovat ehkä hieman liian isoja, mutta kun ei iltapuhteilta ehdi pienentämään...

    Tilasin siis viimekesänä tuolta Itävallan pojilta etulokarin ja yksipaikkaisen takakatteen. Lokari löysi jo kesällä paikoilleen, mutta takakatetta aloin tekemään tuossa joulun tienoilla kun pelkkä kämpän repiminen alkoi jyrsimään miestä rotan lailla.

    Tuo lasikuitulokkari oli tehty ihan vain kisakäyttöön, laatu oli vähän niin ja näin. Kestävä ja hyvin kuidutettu, mutta kate hieman kenottaa toiseen suuntaan koska puoliskot on lyöty kasaan hieman huolimattomasti. Mitä tästä opimme? Miksi antaa muiden tehdä päin vittua, kun itsekin sen osaa. Siis seuraavaksi parempi kuiduttaa kuitenkin jo valmiina olevien vanhojen katteiden päälle.

    Ja asiaan...
    Alla uusi takakate mallattuna ja pohjamaalattuna suurinpiirtein paikoilleen:


    Ja tässä lähevempää:


    Ja seuraavassa kuvassa täysin itse tehty yoshimuran pöntön kuori lasikuidusta, kelpaa täksi kesäksi, seuraava hiilikuitu-aramidikuidusta ja ehkä lakattuna. Mielestäni tuo lasikuitumaton tekstuuri vaan antaa aika race-vaikutelman... Ja aika mehevät soundit:

    Favorite position? Pole position!
  29. #179
    Kawasaki ZXR 750 vm 91 eteenpäin. Tuollaista meinasin kesämopoksi hankkia. Jos joku osaisi kertoa mitä kannattaisi ostohetkellä katsoa/kysellä, ja olen huomannut että joissain 93 malleissa ei noita letkuja mene tankiin? vai onko vaan otettu pois. ja oli noita koneitakin eri malleja/tehoisia......
    cbr 600f4
    Buell XB12Ss
    Honda 954rr
    kawasaki zx-6r
    Cbr 600f
    Kawasaki Z750 2010

  30.  
  31. #180
    Lainaa (möykky72 @ Huhti. 23 2010,12:18) kirjoitti
    Kawasaki ZXR 750 vm 91 eteenpäin. Tuollaista meinasin kesämopoksi hankkia. Jos joku osaisi kertoa mitä kannattaisi ostohetkellä katsoa/kysellä, ja olen huomannut että joissain 93 malleissa ei noita letkuja mene tankiin? vai onko vaan otettu pois. ja oli noita koneitakin eri malleja/tehoisia......
    http://homepage.ntlworld.com/webzxr/zxr750r/ * tuolta löytyy paljon tietoa history&specs osiosta.



    BMW K75S 1988 Saksalaisen laatikkomuotoilun huippua
Sivu: 6 / 16:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 45678 ... ViimeinenViimeinen