Sivu: 7 / 16:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 56789 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 181:stä 210:een 476:sta
  1. #181
    No niin nyt ois se kesämopo kotona ja löytyi se zxr 750 vm 93 ja L koneella. mittariin oli kertynyt se 60tkm ja tietenkin se kawan vihreä-sini-valko värityksellä.
    cbr 600f4
    Buell XB12Ss
    Honda 954rr
    kawasaki zx-6r
    Cbr 600f
    Kawasaki Z750 2010

  2. #182
    Nonni, valitettavasti piti mopo myydä ja ylimääräistä osaa löytyy jonkun verran.

    Esim.

    -FCR 39mm suoravetokaasarit
    -Siukolan kansi kittinokilla/säädettävillä nokkapyörillä, oikaistu, uusi kannentiiviste, käyttämätön.
    -K-männät jossa uudehkot männänrenkaat
    -K-nokat, syöpymää ja kulumaa hieman mutta lienee käyttökelpoiset
    -L sähköt

    Halvalla lähtee kalliit osat. Näitä ei ihan joka päivä ole tarjolla!



    BMW K75S 1988 Saksalaisen laatikkomuotoilun huippua
  3. #183
    Moro...Oisin ostamassa L-mallista zxr:ää(vm.95),kertokaaha mitä erikoista tarkasteltavaa ois,kaikki vinkit tervetulleita?

    Millasta ääntä koneen kuuluu pitää(entinen pyörä Honda)?
    Oon saanu sellasen kuvan et kone ois kestävän maineessa,pitäneekö paikkaansa?
    Onko venojen tarkastus/säätö 12tkm välein?

    Kuinka yleistä näissä on vaihteisto-ongelmat,ja miten yleensä ilmenee?

    Minkä öljyn ootte todenneet hyväks näissä pannuissa,varmaa Delvac passaa?

    Mistä näihi löytää enkku/suomenkielisen käyttöohjekirjan ja huoltotaulukon?

    Siinäpä kymysyksiä,jospa hjelppiä löytys!
    R1 07
  4. #184
    Jes!! Vihdoin on pyörä kunnossa... Tänään ekat savut täystuhon jälkeen! Minkälaista "sisäänajoa" suosittelette, kun on hoonattu, männänrenkaat, kaikki laakerit, tehdasuusi kansi ja venttiilit vaihdettu?
    ZXR 750 H1
  5. #185
    Morjesta! Oisko kellaan bensapumppuu myyda? Tai tietaako kukaan mista sellasen sais edullisesti hankittuu?
    zxr750
  6. #186
    Koita ensin viilata kärjet kondikseen sieltä pumpusta, jos auttais.
    (mikäli siis omistat ensinkään pumppua)
    On purkuosana ollut ilmeisen haluttu kautta maan.
  7. #187
    Muuten, jos joku tarvitsee, niin myytävänä 7r:n etusatulat(6-m.)
    ja tarvittaessa myös 7-rr:n keula kolmioineen.
  8. #188
    Lainaa (cbr600pc31 @ Kesä. 01 2010,21:31) kirjoitti
    Moro...Oisin ostamassa L-mallista zxr:ää(vm.95),kertokaaha mitä erikoista tarkasteltavaa ois,kaikki vinkit tervetulleita?

    Millasta ääntä koneen kuuluu pitää(entinen pyörä Honda)?
    Oon saanu sellasen kuvan et kone ois kestävän maineessa,pitäneekö paikkaansa?
    Onko venojen tarkastus/säätö 12tkm välein?

    Kuinka yleistä näissä on vaihteisto-ongelmat,ja miten yleensä ilmenee?

    Minkä öljyn ootte todenneet hyväks näissä pannuissa,varmaa Delvac passaa?

    Mistä näihi löytää enkku/suomenkielisen käyttöohjekirjan ja huoltotaulukon?

    Siinäpä kymysyksiä,jospa hjelppiä löytys!
    Jaa millaista ääntä? Rutisee/rouskuttaa niin kuin kawat aina
    -Perusluja kone, ainakaan omassa ei ollut mitään ihmeempiä vikoja.
    Venttileiden tarkistusväli 12tkm.
    -Eipä ole vaihteisto-ongelmia kuulunut ainakaan mun korviin.
    -Itse käytin (ja käytän nykyisessäkin) Bel-rayn normi öljyjä, toimii.

    Ja tuolta sataan kertaan mainitulta sivulta paljon lisäinfoa: http://homepage.ntlworld.com/webzxr/zxr750r/

    Hyviä pelejä ne on.
    Kawasaki ZX7R -01

    * * * * "everyone loves you when you are dead..."
  9. #189
    Lainaa (jukepoksi @ Kesä. 16 2010,16:32) kirjoitti
    Lainaa (cbr600pc31 @ Kesä. 01 2010,21:31) kirjoitti
    Moro...Oisin ostamassa L-mallista zxr:ää(vm.95),kertokaaha mitä erikoista tarkasteltavaa ois,kaikki vinkit tervetulleita?

    Millasta ääntä koneen kuuluu pitää(entinen pyörä Honda)?
    Oon saanu sellasen kuvan et kone ois kestävän maineessa,pitäneekö paikkaansa?
    Onko venojen tarkastus/säätö 12tkm välein?

    Kuinka yleistä näissä on vaihteisto-ongelmat,ja miten yleensä ilmenee?

    Minkä öljyn ootte todenneet hyväks näissä pannuissa,varmaa Delvac passaa?

    Mistä näihi löytää enkku/suomenkielisen käyttöohjekirjan ja huoltotaulukon?

    Siinäpä kymysyksiä,jospa hjelppiä löytys!
    Jaa millaista ääntä? Rutisee/rouskuttaa niin kuin kawat aina *
    -Perusluja kone, ainakaan omassa ei ollut mitään ihmeempiä vikoja.
    Venttileiden tarkistusväli 12tkm.
    -Eipä ole vaihteisto-ongelmia kuulunut ainakaan mun korviin.
    -Itse käytin (ja käytän nykyisessäkin) Bel-rayn normi öljyjä, toimii.

    Ja tuolta sataan kertaan mainitulta sivulta paljon lisäinfoa: http://homepage.ntlworld.com/webzxr/zxr750r/

    Hyviä pelejä ne on. *
    Hommasinki tuossa vajaa pari viikkoo sitten -95 mallisen zxr:n,vissii erään foorumilaisen entine pyörä.

    Tähän mennessä pelaillu iha hyvin,mitä nyt joutunu huoltamaan vähä jokapuolelta
    Pitää kuvia lisäillä jossai vaihees,kunha saa otettuu



    R1 07
  10. #190
    Oliskohan täällä ketään jarrumestaria *
    Kawan jarrut "täristää" tai "jumputtaa" kun jarruttaa esim. liikennevaloihin.
    Tuntuu niinku levy olis kiero, mut en ymmärrä miten levy itsekseen talven aikana vääntyisi?!
    Voiskohan siellä olla vaan p*skaa?
    Joku asiantuntija sanoi siinä olevan kelluvat levyt (mitä se sitten ikinä tarkoittaakaan) ja sen perusteella levy olis kiero.
    Kertokaahan edes arvauksia missä mättää..
    Pyörä on ZXR 750 -94 L
    Ei sitten liian teknisiä vastauksia kiitos *
    On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä.
    Pauline 8v.
  11. #191
    Tietäsköhän kukaan kuinka paljon venttiileissä saa olla väljystä, että niitä ei tarvii vielä säätää ja malli on zxr 750 L
    zxr750
  12. #192
    Lainaa (Michelle @ Kesä. 19 2010,13:19) kirjoitti
    Oliskohan täällä ketään jarrumestaria *
    Kawan jarrut "täristää" tai "jumputtaa" kun jarruttaa esim. liikennevaloihin.
    Tuntuu niinku levy olis kiero, mut en ymmärrä miten levy itsekseen talven aikana vääntyisi?!
    Voiskohan siellä olla vaan p*skaa?
    Joku asiantuntija sanoi siinä olevan kelluvat levyt (mitä se sitten ikinä tarkoittaakaan) ja sen perusteella levy olis kiero.
    Kertokaahan edes arvauksia missä mättää..
    Pyörä on ZXR 750 -94 L
    Ei sitten liian teknisiä vastauksia kiitos *
    Täristää siis pelkästään kevyesti jarrutettaessa?
    Sillon kannattaa huoltaa jarrut: otat satulat ja palat irti--> suihkit jarrukliineriä ja hinkkaat esim hammasharjalla.Tarkasta myös että jokainen mäntä liikkuu normisti,jos ei niin pitäs saada liikkumaan ,lopuks hio paloista maholliset lasittumat pois ja pyyhi puhtaaks palat ja satulat..Kannattaa tsekata myös että palat kuluneet tasasesti,jos palat kuosissa nii laita takasi samoilla paikoille kun olivat.

    Sen jälkee pitäs saada jarrulevyjen niitit liikkumaan,jotta levy pääsee "elämään" niiden varassa...Jos niitit jumissa,voi aiheuttaa jumputusta. Tuohon toimenpiteeseen tarvitaan kuparitahnaa ja kumivasaraa,sekä esim iso lyhyt pultti+mutteri..Laittelet kuparitahnaa niitteihi ja laitat pultin niitin läpi ja kiristät sormilla mutterin tiukaks...Sitte pyöräytät räikällä ja katot et niitti pyörii(ja tietty pultti+mutteri pois :F)...Tuon jälkeen pyyhkit niittien ympäriltä,jos tullu ylimäärästä kuparitahnaa,ja sitte koputtelet kumivasaralla kevyehkösti levyt ympäriinsä...Ainii ja putsaat jarrukliinerillä tietty levytki!

    Jos noilla ei koljaannu niin vika joko kieroissa levyissä tai mahdollisesti ??ohjauslaakerissa??


    Tietävämmät saa korjailla jos ohjeissa jotain ketuillaan,kirjoteltu nopiaan matsin aikana *

    EDITTIÄ "Ei sitten liian teknisiä vastauksia kiitos "
    huomasin tuon loppulauselman vasta lähettyäni vastauksen ,laittele vaikka yv:tä nii voin neuvoa tarkemmin ohjein...Ei tuo jarruhuolto oo avaruustekniikkaa,et ei kannata säikähtää



    R1 07
  13. #193
    Lainaa kirjoitti
    Täristää siis pelkästään kevyesti jarrutettaessa?
    Sillon kannattaa huoltaa jarrut: otat satulat ja palat irti--> suihkit jarrukliineriä ja hinkkaat esim hammasharjalla.Tarkasta myös että jokainen mäntä liikkuu normisti,jos ei niin pitäs saada liikkumaan
    Mulla meni tosiaan omasta J-mallista jarrut heti remonttiin oston jälkeen. Etupäässä liikkui alle neljä mäntää ja takaakin toinen oli jumissa. Käytön puutetta. Korjaussarja maksoi muistaakseni n. 90 euron rahaa. Jos nyt olisi moinen edessä, saattaisi hieman rahaa panostamalla vaihdettua tehokkaammat jarrut uudemmista k1/k2 susukistako se nyt oli. Mut taisi mennä liian tekniseksi. Anteeksi.

    Vastaisuuden varalle: Jarrut on kuitenkin käyttöesine, jarrut tykkää että niillä jarrutetaan...
    Ratapäivän jälkeen ero jarruissa on huikea, eikä tarvitse pelätä jumiutumisia...
    Favorite position? Pole position!
  14. #194
    Olen todella kiitollinen näistä neuvoista *
    Eihän noi ihan liian teknistä ollu kuitenkaan, jopa blondi ymmärtää ainakin pääpiirteittäin

    Juhannuksen jälkeen alan oikein paneutumaan asiaan, luultavimmin vietän muutaman mukavan päivän sotkien itseni ja pyörän. Ehkä saan jotain jopa purettua mutta tuskin kasaan enää, niin se on ainakin ennen mennyt. Oon hyvä rikkomaan mutten korjaamaan. Lopuksi varmaan joutuu maksamaan jollekin joka ensin korjaa mun tekemät tuhot ja sitten tekee sen työn joka mun piti tehdä *
    No nyt on liian hieno päivä murehtia, pakko lähteä ajelemaan!

    Toi putsaushomma on kuitenkin ensin kokeiltava, ennenku alan uusia jarrulevyjä tms. tilailemaan.

    Kiitos vielä kerran ja hauskaa juhannusta!!
    On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä.
    Pauline 8v.
  15. #195
    Mahtaisko kellään olla ylimääräsenä J-mallin vakioneuloja ja pääsuuttimia?



  16. #196
    Jarrut on nyt putsattu, ei ihan niin tarkkaan kuin cbr600pc31 opasti mutta lähes kuitenkin. Ero on ihan huikea, kahvaan on tunto palannut ja jarrutus on tehokas ja tasainen.
    Tuli maksamaan ihan uusien jarrupalojen verran koska muut tarvikkeet löytyi omasta takaa.
    Kannattaa niitä jarruja siis huoltaa
    On kumma miten vähän saa aikaan, jos vain lakkaa yrittämästä.
    Pauline 8v.
  17. #197
    Tossa olis jollekkin valmis takaosa fighterointiin Häkki+kate



    The true man wants two things: Danger and play >Nietzsche
  18. #198
    Moro...Tuossa kawan kanssa(L-malli -95vm) tutkinu/hutkinu,ja nyt pitäs paikantaa bensapumpunrele....Onko jollain tietoa missä sijaitsee? (Ei saa bensaa,joten käy kun raktori parilla pytyllä..Toimii hyvin kun laskee letkulla suoraan bensaa kaasareille).


    Btw,onko jollain käyny semmosta et tankki vuotaa ylivuotoletkun paikalta bensoja pihalle,vaikkei tankissa oo ehkees paljolti bensaa? Testasin et ylivuotoputki ois tiivis,mut näköjää falskaa kuiteski jostai pienestä reiästä.Laitoin siihe sit pitkän letkun,jonka vedin pyörän etupuolelle,ja nyt pelaa sen puolesta ok.
    R1 07
  19. #199
    bensapumpun rele on penkin alla..sijaitsee muistaakseni aika lähellä akkua..
    zxr750
  20. #200
    Tuli hommattua tuollainen -93 vuoden ZXR750R, kiva laite kaikenkaikkiaan ja talven aikana tarkoitus laittaa viimesen päälle kuntoon.
    Mutta nyt kiinnostaisi saada tietää että onko se varmasti -93 vuotinen vai onko se -92 kuitenkin, onko mitään mistä erottaa päälle päin?
    Ja sitten kiinnostaa että mitä eroa on kaikilla näillä L-, J-, yms. malleilla?
  21. #201
    Lainaa (AnttiR @ Syys. 11 2010,05:59) kirjoitti
    Tuli hommattua tuollainen -93 vuoden ZXR750R, kiva laite kaikenkaikkiaan ja talven aikana tarkoitus laittaa viimesen päälle kuntoon.
    Mutta nyt kiinnostaisi saada tietää että onko se varmasti -93 vuotinen vai onko se -92 kuitenkin, onko mitään mistä erottaa päälle päin?
    Ja sitten kiinnostaa että mitä eroa on kaikilla näillä L-, J-, yms. malleilla?
    Vastaus löytyy jo eka sivulta eli: webzxr/history

    Pari kuvaa vielä selventämään asiaa:

    J-malli (91/92):



    L-malli (93-95):



    Eli eroa on aika paljon. Helpoin tapa tunnistaa on nuo "pölynimuriletkut" tankin päällä joita ei enää L-mallissa ole.



    Kawasaki ZX7R -01

    * * * * "everyone loves you when you are dead..."
  22. #202
    Puhuitkin näköjään "R" mallista. No ulkoiset erot on suunnilleen samat kuin noissakin. Kannattaa selata webzxr sivusto ja tämä topic kunnolla läpi niin varmasti erot selkiytyy.
    Kawasaki ZX7R -01

    * * * * "everyone loves you when you are dead..."
  23. #203
    Jeps! -92 se sitten on kun löytyy nuo pölynimuriletkut
    Löytyyköhän noihin valmiina mistään kaasareille mitään huolto- tai tiivistesarjaa? Tuntuu käyvän ihan sikarikkaalla ja ei kestä kääntää tuppia nurin alle 3000 kierroksen.



  24. #204
    Sellasta aattelin kysyä, että miten teidän zxr:ät kestää sadetta ym seisonnassa?

    Vituttaa, kun oma pärrä on NIIN nuhanen sateen jälkeen. Tankkiin pääsee vettä korkin vierestä ja bensamittaria kun ei ole, on pienen paussin jälkeen pakko katsoa paljonko on bensaa. Siinä samassa valuu pari desiä vettä tankkiin. + en tiedä miten muuten tuo sade pyörään vaikuttaa.

    Mutta anyway, joka kerta sateen jälkeen on täytynyt ryyppyä säädellen ajella ja pärrä sammuu vähän väliä valoihin, kun kaasu ei vastaa. Pitää löytää nopeesti pitempi suora missä voi tykittää isommalla vaihteella vedet pellolle.

    Äsken ku kävin parin viikon tauon jälkee kokeilemas, niin ei lähtenyt käyntiin.. ei sitten millään. Sateessahan se on tossa joka päivä seissy, peitteen alla. Oisko mitää neuvoa miten sais pyörän käyntii ja viimestä kertaa ajoo tänä kautena, se pitäs saada viikonloppuna pois tosta muuton takia. Kiitos ja kumarrus.
    Sitte vitutukseen
    Yamaha FZS 600 -99
  25. #205
    Tervehdys! Olisko jollain tietoa että paljonko tollaseen -92 zxr:ään menee etupumppuihin öljyä?

    Kiitos jo etukäteen.



    gixxeri
  26. #206
  27. #207
    [quote=zxr750j,Loka. 06 2010,16:10]Tervehdys! Olisko jollain tietoa että paljonko tollaseen -92 zxr:ään menee etupumppuihin öljyä?

    Kiitos jo etukäteen. * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * SAE 5W öljy. 4.45 dl / putki, kuivana. Öljynvaihto 3.80 dl.



  28. #208
    factoryn suutinsarjan asennusohje kyseiseen pyörään jos jollain on tallella ni voisin huolia kopion...



  29. #209
    olis taas bensapumppu huolia.
    pumpulle tulee hetken ajan 12v sitte tipahtaa 5-6v...?
    akussa on virtaa.
    pumppu ja rele uusittu viime syksynä,samoin syttyboxi...
    mitä vittua.... alkaa riittää ton fillarin oikut!
  30.  
  31. #210
    Lainaa (nofuture @ Helmi. 11 2011,17:58) kirjoitti
    olis taas bensapumppu huolia.
    pumpulle tulee hetken ajan 12v sitte tipahtaa 5-6v...?
    akussa on virtaa.
    pumppu ja rele uusittu viime syksynä,samoin syttyboxi...
    mitä vittua.... alkaa riittää ton fillarin oikut!
    Melekee kohtalotovereita
    Mulla oli vähä samankaltasta ongelmaa,paikansin vian virtalukolta lähtevään johtonippuun...Arvelin et helpommalla selvii ku vetäsee pumpulle kytkimen kautta virrat.

    Nyt ois sit uuskäytetty bensapumppuki tulossa,kun vanha antautu
    R1 07
Sivu: 7 / 16:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 56789 ... ViimeinenViimeinen